РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 червня 2012 р.

Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів

All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results

Будучи лідерами, ми часто втрачаємо з поля зору важливі індикатори, які впливають на ймовірність як організаційного так і особистого успіху. Згадайте хоча б повсюдні опитування, які мають на меті оцінити рівень задоволеності працівників своєю роботою. Вони проводяться в кращому випадку один раз на рік, і оскільки результати таких досліджень зазвичай виглядають достатньо позитивно — про них швидко забувають. Втім, ці опитування оцінюють радше рівень залученості працівників, а для процвітання компанії цього частенько виявляється недостатньо.

Едріан Гостік (Adrian Gostik) та Честер Елтон (Chester Elton), розповідають про те, як досягнути максимального потенціалу співробітників у своїй книзі "Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів" (All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results). Автори доводять, що енергія працівника має настільки ж великий вплив на його результативність, як і залученість.

Якщо озирнутися на проекти, в яких вам доводилося брати участь, часто стає очевидно, що кожен успіх та провал ставав причиною не тільки і не стільки рівня залученості членів команди, але й рівня їх енергії та ступеню повноважень, який допомагав чи навпаки — заважав їм досягнути цілі.

Тож в часи, коли більшість лідерів витрачають велику кількість часу на пошук співробітників категорії "А", важливо не забувати і про три складові — залученість, енергію та повноваження — які допоможуть вам реалізувати весь потенціал ваших працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)