ТЕНДЕНЦІЇ | Клієнтський досвід 22 квітня 2019 р.

Тренди-2019: новітня єдність

Джерело: open

Останнім часом експерти кажуть: на зміну глобалізації приходить деглобалізація. А це означає, що для людей стає дуже важливим відчувати зв’язок з певним місцем чи спільнотою. Все більше досліджень доводять наявність кореляції між рівнем щастя і вкоріненням у соціум, громаду, «плем’я». Але проблема в тому, що підтримувати цей зв’язок сьогодні дуже складно. Втім, на допомогу приходять компанії та бренди.

Тренди-2019: новітня єдність

На думку фахівців trendwatching.com, у 2019-му році споживачі активно користуватимуться продуктами та середовищами, які дозволяють соціалізуватись та відчути себе частиною чогось більшого. Що підживлює цей тренд?

По-перше, люди починають усвідомлювати ступінь своєї залежності від смартфонів і негативний вплив, який вона спричиняє. 54% американських підлітків кажуть, що витрачають занадто багато часу на телефон. І оскільки число досліджень, які демонструють наслідки такої поведінки, лише зростає — послуги, які дозволяють відволіктись від екрану, а натомість провести час з іншими, користуватимуться попитом.

По-друге, життя людей стає все більш відокремленим. Можна замовити практично що завгодно з доставкою до дверей, а одного дня їжу й інші покупки нам привозитимуть роботи — тобто ми й не бачитимемо людей, сидячи вдома. У ЄС постійно зростає кількість домогосподарств, що складаються з однієї людини: у 2010-му році їх було 31%, а у 2017-му — вже 34%. І це починає лякати, викликаючи бажання приєднатися до громади.

І, по-третє, спільноти зараз все частіше формуються не за традиційними демографічними критеріями на кшталт віку, статі, вірувань, а скоріше за інтересами, смаками й пристрастями. А це — з урахуванням розвитку технологій — відкриває безліч можливостей для пошуку «своїх».

Чимало компаній вже зрозуміли, яку потужну силу приховує в собі описаний тренд, і намагаються допомогти споживачам відчути зв’язок з іншими людьми. Робити це можна різними шляхами: створювати фізичний простір для зустрічей з однодумцями, віртуальні середовища, пропонувати послуги тощо.

Спільноти зараз все частіше формуються не за традиційними демографічними критеріями на кшталт віку чи статі, а скоріше за інтересами та смаками

Наприклад, у грудні 2018 року бренд одягу для спорту та відпочинку Lululemon у партнерстві з видавництвом Penguin Random House відкрив невелику бібліотеку у своєму магазині у Нью-Йорку. У цій бібліотеці можна знайти більше тисячі книжок — художніх і не тільки. Також тут проводитимуться спеціальні події, скажімо, публічні читання.

У лютому 2019-го глобальна мережа готелів Ibis проанонсувала намір кардинально змінити досвід своїх клієнтів. Вона хоче зробити готелі місцем зустрічі гостей з локальною громадою, збільшити кількість інтеракцій між ними. Таким чином, готелі перетворяться на "хаби", де можна буде не лише переночувати та поїсти, але й відчути себе частиною місцевої спільноти, хоча б на деякий час.

Компанія Nike також переосмислює свої магазини. У січні 2019-го вона відкрила перший оновлений магазин у Каліфорнії. Тепер він являє собою громадський простір для бігунів, де вони можуть поспілкуватися, поділитися досвідом.

А мережа супермаркетів Walmart вирішила організовувати ігрові змагання й інші події для відвідувачів. У листопаді 2018 року у партнерстві з Esports Arena у п’яти магазинах відбулися нічні змагання з відеоігор, а також пропонувалися відкриті години, коли клієнти могли потренуватися чи пограти разом.

Звичайно, ідея про створення спільноти клієнтів — зовсім не нова. Проте зараз у фокус компаній потрапляє досвід, який отримують споживачі від спілкування з іншими людьми, а також їхнє соціальне благополуччя. Для того щоб використати силу цього тренду, варто запитати себе: хто з наших клієнтів найбільше страждає від соціальної відокремленості? Кому бракує безпечного простору, щоб зустрічатися з новими людьми й пробувати щось нове? Як ми можемо задовольнити їхню потребу?

За матеріалами trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)