ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 5 березня 2020 р.

Тренди-2020: антидот для соцмереж

Джерело: open

Про це говорять дедалі частіше: соціальні мережі негативно впливають на особисті та колективні відносини. Звичайно, ці платформи мають і чимало переваг, проте нерідко їх токсичність та наявність «поганих гравців» (фейкових акаунтів тощо) зводить усі позитивні сторони соціальних медіа нанівець. Фахівці trendwatching.com впевнені, що у 2020 році споживачі шукатимуть «протиотруту» від шкідливих онлайн-спільнот та платформ.

Тренди-2020: антидот для соцмереж

Багато людей вже сьогодні намагаються контролювати час, проведений у Facebook та інших соцмережах. Хтось влаштовує собі «тижні детоксу», а хтось — взагалі видаляє акаунт. Але навряд чи соціальні медіа зникнуть. Скоріше за все, криза чекає на великі платформи, а ось у новітніх соцмереж з’явиться шанс стати більш популярними.

Те, що найвідоміші соціальні медіа є токсичними, доводить чимало досліджень. Наприклад, проведене у Корнельському університеті. Воно свідчить: жінок-інфлюенсерок в Instagram одночасно критикують за те, що вони «занадто реальні» й за те, що вони «недостатньо реальні».

Ще одне дослідження, опубліковане у журналі Journal of Abnormal Psychology, стверджує: з 2009 по 2017 роки депресія в американських підлітків 14-17 років стала поширенішою на 60%, у 18-21-річних — на 46%. Також суттєво (для деяких груп — удвічі) почастішали випадки суїциду. Однією з причин дослідники вважають соціальні медіа.

Все свідчить про те, що незабаром на соціальні мережі може чекати відтік користувачів. Що прийде на місце відомих платформ? І як бізнесу використовувати цю тенденцію?

The Night Feed — англійська мобільна соцмережа, призначена для матусь, які не сплять через нічне грудне вигодовування. Вона має функцію чату, а також містить корисний контент: інтерв’ю з педіатрами, огляди найкращого одягу для тих, хто вигодовує грудьми, інформацію про книжкові клуби та інші групи за інтересами. Застосунок має й функцію таймеру, що дозволяє відслідковувати режим малюка.

Все свідчить про те, що незабаром на соціальні мережі може чекати відтік користувачів

У липні 2019 році американський стартап Quilt запустив мобільний застосунок з однойменною назвою. Він допомагає жінкам, які є професіоналками у певній справі, влаштовувати зустрічі (майстер-класи тощо) у власних домівках. Користувачки за допомогою застосунку можуть знайти події, що відбуваються неподалік. Звичайний формат — зустріч у невеликій групі, де господиня ділиться знаннями про будь-що (управління фінансами, фандрейзинг, виховання дітей і т.д.). Щоб відвідати подію, потрібно придбати квиток (вартістю $12-30), частина прибутку йде господині, яка влаштовує зустріч. Також можна придбати абонемент «усе включено» на місяць за $39. Користувачки, які побували на події разом, можуть продовжувати спілкуватися через застосунок.

Великий бізнес вже помітив потребу людей у близькому та екологічному спілкуванні: скажімо, бренд безалкогольних напоїв Sprite у жовтні 2019-го запустив кампанію You are Not Alone у Латинській Америці. Спочатку у співпраці з Google він з’ясував, які проблеми найбільше хвилюють молодь, а потім відкрив форуми на Reddit, де можна обговорити ці проблеми та знайти підтримку. Кожний такий форум очолив інфлюенсер, який має досвід у певній темі (від «як це — досі бути незайманим» до «як розповісти то те, що ти — трансгендер»).

Зв’язок і самовираження — основні потреби людини. Тому споживачі продовжуватимуть задовольняти їх в інтернеті — і в 2020 році, й потім. Проте навряд чи шукатимуть цього у великих соцмережах. Компаніям, яким важливо підтримувати клієнтів, варто замислитися над тим, як створити для них безпечну, цікаву й осмислену спільноту, де можна зустріти однодумців та знайти розуміння.

За матеріалами trendwatching.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)