ТЕНДЕНЦІЇ | Споживче майбутнє 23 грудня 2020 р.

Fjord Trends 2021: 7 головних тенденцій, які визначать майбутнє

На тлі пандемії COVID-19, змін в економіці і суспільстві, людство запустило хвилю інновацій, яка повинна стати масштабним проєктом розвитку на найближчі десятиліття, йдеться в 14-му щорічному дослідженні компанії Accenture «Fjord Trends 2021».

Fjord Trends 2021: 7 головних тенденцій, які визначать майбутнє

Згідно з дослідженням, пандемія виявила цілий комплекс абсолютно нових проблем для бізнесу: як реагувати з точки зору операційної діяльності та комунікацій із клієнтами; як виправдовувати постійно мінливі очікування споживачів; як «розтягнути» їх емпатію в часі, паралельно борючись за виживання в умовах нестабільної економіки.

«Історія показує, що після глобальної кризи починається нова ера мислення», — говорить Марк Кертіс (Mark Curtis), керівник департаменту інновацій та інтелектуального лідерства Accenture Interactive. — «Коли ми дивимося в майбутнє, перед нами відкривається безліч потенційних світів. Деякі з них лякають, деякі захоплюють, але всі вони в значній мірі не досліджені. Те, що ми робимо сьогодні, визначить іншу частину століття. У бізнесу з’явився мандат на повну свободу дій і простір для того, аби мислити і працювати по-новому».

Fjord Trends 2021 розглядає сім головних тенденцій, які визначать майбутнє, і дає практичні поради бізнесу, як вижити в XXI столітті.

1. Колективне витіснення

Тренд описує, як люди переживають зміни 2020 року, будучи витіснені зі звичного середовища, і як суспільство шукає нові способи реалізації. Те, як ми працюємо, ходимо по магазинах, вчимося, соціалізуємося, виховуємо дітей і піклуємося про своє здоров’я — для багатьох змінилося. Бренди повинні шукати нові шляхи, пропонувати новий досвід для взаємодії з людьми.

2. Інновації «зроби сам»

Інновації стимулюються людським талантом до винаходу нових або «виламування» існуючих способів справлятися з виникаючими труднощами: від віддалених офісних співробітників, які використовують прасувальну дошку в якості робочого столу, до батьків, які мимоволі стали вчителями. Технології стимулюють розвиток творчого потенціалу, люди переробляють платформи (TikTok, відеоігри) в концертні майданчики або використовують месенджери для важливих повідомлень. Раніше бренд повинен був створити готове рішення, але відбулася трансформація, і тепер бренди створюють умови для особистих інновацій.

3. Склад команди-мрії

Співробітники, які працюють віддалено, тепер практично «живуть в офісі», що має великий вплив на їхню взаємодію з роботодавцем і на те, хто приймає рішення щодо форми одягу на робочому відеодзвінку з дому, або хто несе відповідальність за збереження права працівника на недоторканність приватного життя. Навіть у світлі обіцяної повсюдної вакцинації відбуваються постійні зміни у відносинах між людьми і роботою, а також між роботодавцем і командами. У світі трудових відносин можна очікувати безліч нових організаційних моделей у найближчий час.

4. Гнучка інфраструктура

Способи придбання товарів і надання послуг змінилися — організаціям довелося переосмислити роботу ланцюжків поставок і ефективніше використовувати матеріальні активи. Одним із головних нововведень стало негайне задоволення споживчого імпульсу. Компаніям необхідно підвищити оперативність і стійкість організації, щоб швидше адаптуватися до стрімких змін. Слід очікувати подальших змін у цьому напрямку.

5. Прагнення до взаємодії

Люди проводять набагато більше часу, взаємодіючи зі світом через екрани пристроїв. У результаті помічають певну шаблонність у цифровому світі: в дизайні, функціональності, алгоритмах взаємодії. Організації повинні переглянути дизайн, контент, підходи до взаємодії з аудиторією, щоб привнести більше приємних емоцій і несподіваних ідей у досвід роботи через екран.

6. Виклики емпатії

Людям глибоко небайдуже, що представляють собою бренди, і як вони виражають свої цінності. Пандемія пролила світло на багато непрацюючих систем і нерівні можливості в світі — від доступу до охорони здоров’я до загальної соціальної рівності. Компанії повинні управляти наративом, який формує їх бренди, віддаючи перевагу тим компонентам і темам, які мають найбільше значення для людей, вибудовуючи свою поведінку навколо них.

7. Ритуали — втрачені і знайдені

Скасування і зрив звичних ритуалів — від святкування дня народження до прощання з померлими — мали значний вплив на суспільство. Компанії повинні допомагати людям у пошуках сенсу за допомогою нових ритуалів, які приносять у життя радість і комфорт. Потрібно усвідомити певну порожнечу, залишену втраченими ритуалами, і спроектувати адекватну заміну.

«Інновації, як ми бачили в минулому році, можуть бути потужним інструментом для стимулювання винахідливості людини, навіть в умовах хаосу», — сказав Брайан Віппл (Brian Whipple), генеральний директор Accenture Interactive. — «Наступний рік повинен пройти під знаком надії. Ми стали свідками і учасниками великих змін у суспільстві. Представлені тренди — шаблони способу мислення і дій, які визначають, що ми беремо з собою в майбутнє, а що залишаємо позаду. Ми можемо працювати краще, і люди цього заслуговують».

За матеріалами CNews



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)