ТЕНДЕНЦІЇ | B2B маркетинг 13 червня 2007 р.

Основні тенденції у сфері B2B маркетингу

Компанія Economist Intelligence Unit провела щорічне дослідження у сфері B2B-маркетингу, основною метою якого стало визначення викликів, з якими найближчим часом зіткнуться керівники маркетингових відділів по всьому світі. Дослідження базувалося на двох ініціативах: онлайн-опитуванні понад 130 передових спеціалістів з маркетингу, які працюють у потужних B2B компаніях по всьому світі, а також аналізі думок клієнтів маркетингу.

Нижче наведено список найбільш очевидних і потужних тенденцій у сфері B2B маркетингу. Таким чином спонсори та рекламодавці:

  • зміщують свій фокус із просування своїх товарів через окремі одиничні медійні проекти на інтегровану співпрацю із програмами мисленнєвого лідерства, розповсюдження друкованої реклами, спонсорування досліджень, публікацій та конференцій;
  • намагаються вдосконалити техніки обчислення повернення з інвестицій (ROI) задля більш чіткого визначення ефективності;
  • шукають нових способів співробітництва з партнерами задля отримання унікальної маркетингової конкурентної переваги;
  • заглиблюються в діяльність організацій, намагаючись вплинути не лише на осіб, які приймають рішення, але й на інших впливових осіб;
  • розширюють рамки цільових організацій, а також фокусуються на компанії різних сфер та розмірів;
  • намагаються більш тісно інтегрувати маркетингову стратегію, комунікації та медіа;
  • продовжують покладатися на рекламодавців, а також компанії, які займаються стосунками з громадськістю (PR). Очікують подальшої еволюції таких організацій;
  • намагаються вийти на глобальний ринок (особливо, на ті ринки, які сьогодні стрімко розвиваються);
  • досліджують нові способи донесення рекламних повідомлень. Зокрема, зосереджуються на технологіях Web 2.0;
  • збільшують об'єми аутсорсінгу своєї дослідницької та конференц-діяльності.

За інформацією Economist Intelligence Unit.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Переваги поразокПереваги поразок
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)