ТЕНДЕНЦІЇ | Бізнес і технології 21 лютого 2022 р.

Від туману до ясності: 4 тренди у бізнесі та технологіях, за якими варто стежити у 2022-му

Основним лейтмотивом 2020 року була невизначеність. Компанії відреагували на пандемічний «туман» консервативним підходом до бізнесу та гарячковим переходом на цифрові операції. У 2021 році компанії подолали невизначеність і сфокусувалися на гнучкості, працюючи над тим, щоб скористатися новими трендами та мінливими обставинами для покращення свого становища.

У 2022 році бізнес має прийняти непередбачуваність трендів глобальної пандемії як нову норму. Замість того, щоб намагатися пробитися крізь туман невизначеності, компанії мають використовувати дані та аналітику, аби набути ясності. Це зрушення у мисленні дозволить далекоглядним компаніям перейти від реактивного підходу до проактивних стратегій, — вважає Венкат Вішванатан (Venkat Viswanathan), засновник та голова компанії LatentView Analytics, що займається маркетинговою аналітикою та прийняттям рішень.

Від туману до ясності: 4 тренди у бізнесі та технологіях, за якими варто стежити у 2022-му

Відновлений акцент на даних та аналітиці, пов’язаних із бізнес-стратегією, формуватиме операції у різний спосіб, але наступні чотири області, на думку експерта, вже готові до серйозних змін.

1. Бізнес-моделі на основі підписки

Компанії впроваджують або модифікують свої моделі підписки, аби пристосуватися до мінливих потреб споживачів в економіці на вимогу (on-demand economy). І це не є дивиною. Перетворення разових клієнтів на підписників — незалежно від запропонованого продукту чи послуги — означає, що бізнес може розраховувати на надійний потік доходів, а не на спорадичні, непередбачувані покупки. Модель підписки виявилася особливо стійкою на ранніх стадіях Covid-19. За даними Deloitte, 4 з 5 компаній, що працюють за підпискою, зберегли або збільшили свою базу клієнтів із початку пандемії.

У той час як пандемія стала серйозним попутним вітром для багатьох компаній, що працюють за підписною моделлю, деякі з них зараз стикаються із зустрічним вітром відтоку, оскільки споживачі переглядають цінність та обсяг своїх платних підписок. Компанія має значні можливості використовувати дані для надання більш персоналізованого досвіду — починаючи від комунікацій та маркетингових підходів і закінчуючи продуктами або послугами, включеними до підписки. Надання індивідуального досвіду гарантує, що клієнти усвідомлюють цінність своїх вкладень та будуть зацікавлені у розширенні своєї взаємодії з брендом.

2. Зміни у стратегії ланцюжків поставок

Компанії більше не можуть покладатися на невелику кількість крупних центрів виконання замовлень для задоволення споживчого попиту. Натомість вони все більше орієнтуватимуться на дані та аналітику ланцюжка поставок, щоб краще зрозуміти, як можна обслуговувати своїх клієнтів із кількох невеликих локалізованих центрів виконання замовлень. Такі о́брази, як Ever Given, що перекрив Суецький канал, та десятки контейнеровозів, що застрягли біля узбережжя Каліфорнії, стали визначальними для 2021 року. Варто очікувати, що в 2022 році компанії дадуть відповідь набагато гнучкішим підходом до ланцюжків поставок.

Компанії намагаються якнайшвидше визначити підходи, котрі допоможуть їм пережити шторм у 2022 році. Проте інструменти управління ланцюжками поставок, засновані на даних (включаючи рішення у вигляді штучного інтелекту та геоінформаційних систем), все ще не набули широкого поширення.

3. Інструменти підтримки B2B-продажу

У міру зростання та розвитку методів роботи з даними можна очікувати, що все більше інструментів із підтримкою даних будуть отримувати поширення серед тих, хто займається B2B-продажем. Ця експансія підтримується інвестиціями, а великі раунди фінансування, такі як серія B вартістю $32 млн для Apollo.io, є додатковим доказом зростання інтересу до передових рішень для підтримки продажу.

Оскільки бізнес-лідери прагнуть застосовувати нові технології у своїх процесах продажу та маркетингу, ми побачимо тіснішу співпрацю між традиційно розрізненими бізнес-підрозділами. Наприклад, бізнес-лідери та фахівці з даних тепер працюють разом для визначення нових можливостей та створення індивідуальних моделей. Це може допомогти оптимізувати цілеспрямовані операції у міру того, як потенційні клієнти переміщуватимуться по воронці продажу та вздовж шляху клієнта. Активація B2B-продажу із підтримкою даних може покращити процес прийняття рішень та розподілу інвестицій, роблячи кожну кампанію ефективнішою та результативнішою.

4. Оптимізація цифрового маркетингу

Всеосяжна тема, яка поєднує всі тренди в цьому списку, — це перехід до персоналізації. У споживачів зараз більше вибору, ніж будь-коли раніше, що дає їм можливість визначати, які компанії досягнуть успіху, а які зазнають невдачі. Компанії можуть досягти успіху в цьому середовищі, подвоюючи дані про клієнтів, використовуючи аналітику та асинхронні канали зв’язку, аби надати клієнтам потрібне повідомлення у потрібний момент. Очікуйте, що в 2022 році успішні компанії відійдуть від підходу, заснованого на обсягах, і натомість зосередяться на такті та чіткості.

Звичайно, про донесення ідеального персоналізованого повідомлення легше сказати, ніж його зробити. За останній рік це завдання стало ще складнішим через припинення використання сторонніх файлів cookie та змін у налаштуваннях конфіденційності для користувачів iOS. Щоб компенсувати це, бренди мають спиратися на власні дані з перших рук, проводячи роботу зі збору, організації та аналізу своїх найбільш цінних ресурсів.

Прагнення до ясності у 2022 році

2022-ий може стати ще одним роком непередбачуваності — з непрямими наслідками для глобальної конкуренції, попиту та логістики. Але, хоча на галузі і вплинуть раптові зміни, це не означає, що всім бізнесам доведеться працювати з позиції нестабільності.

Спеціалізований підхід до збору й аналізу даних дає організаціям ясність, що дозволяє прорватися крізь туман та прийняти виважені рішення. Великі дані дають змогу компаніям виявляти тренди навіть у випадкових або хаотичних подіях. Коли нові політики або збої в ланцюжках постачання впливають на діяльність компанії, ресурси даних у реальному часі можуть дозволити їм скоригувати свої прогнози та забезпечити подальший успіх. Для компаній, які розумно інвестують у свої рішення для обробки даних, 2022-ий стане роком персоналізації, ясності та надійності.

За матеріалами "From Fog To Clarity: Four Business And Tech Trends To Watch In 2022", Forbes.

Ілюстрація: blog.proofhub.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)