ТЕНДЕНЦІЇ | Робота 22 липня 2022 р.

Нова нормальність: 3 тренди, які змінюють наш спосіб роботи

Давні уявлення про «традиційне» робоче місце змінюються після пандемії. Руперт Колборн (Rupert Colbourne), технічний директор Orbus Software, розглядає три приклади нової реальності роботи.

Швидкий пошук в інтернеті за терміном «нова нормальність» дасть незліченну кількість результатів, які розповідають про те, як змінилося життя внаслідок пандемії. Стосовно практично всіх галузей і безлічі аспектів нашого повсякденного життя можна з упевненістю сказати, що речі ніколи не повернуться до того стану, в якому вони були до березня 2020 року.

Однак це не обов’язково погано, особливо коли йдеться про зміни, спричинені нашою новою реальністю.

Коли йдеться про вплив пандемії на бізнес, однією з перших на думку спадає віддалена робота. Згідно зі звітом Pew Research, 59% працівників, які говорять, що їхня робота може бути виконана віддалено, продовжують працювати вдома, навіть коли офіси знову відкриваються.

Але це далеко не єдиний тренд щодо робочої сили, з яким доводиться стикатися компаніям під час планування майбутнього. Вашій увазі — три важливі додаткові міркування про те, як люди працюватимуть зараз і в майбутньому.

Нова нормальність: 3 тренди, які змінюють наш спосіб роботи

1. Культура компанії має відповідати особистим цінностям

За останні два роки багато компаній досягли значних успіхів, приділяючи першорядну увагу здоров’ю та благополуччю своїх співробітників, їхнім родинам та спільнотам, в яких вони працюють. Експерти в галузі організації робочого місця, які давно стверджували, що люди є найбільшим активом компанії, вітали ці зміни. Але в міру того, як ми освоюємось у новій реальності, компаніям необхідно вивести свої культурні ініціативи на новий рівень.

Співробітники тепер очікують гнучкого графіку, допомоги у галузі фізичного та психічного здоров’я, а також аналогічних допоміжних послуг. Питання соціальної справедливості стають все більш важливими для міленіалів та покоління Z, і вони хочуть, щоб компанії займали їхню позицію з цих питань. Щоб виділитись, організації мають створити переконливу корпоративну культуру, яка не обмежуватиметься декларацією місії на сторінці сайту «Про нас».

Наприклад, приділяти пріоритетну увагу різноманіттю, рівноправності та інклюзивності (DEI), щоб співробітники офісу відображали різноманітність нашого суспільства та мали ширший світогляд. Кандидати на роботу також все частіше вивчатимуть при розгляді пропозицій про роботу корпоративні соціальні ініціативи та відмовлятимуться від організацій, які можуть бути пов’язані зі справами, які вони не підтримують.

2. Посилення тиску щодо прийняття ESG

Оскільки працівники надають більшого значення роботі в організації, яка відповідає їхнім цінностям, із цього випливає, що також зростатиме інтерес до екологічних, соціальних та управлінських ініціатив (ESG).

Частиною цього є перехід до нульових викидів до середини століття, як зазначено ООН і COP26. Але співробітники також очікують, що компанії демонструватимуть свою спрямованість на стійкий розвиток у більш відчутні способи — наприклад, у партнерстві з транспортними компаніями, які використовують електромобілі замість стандартних позашляховиків, що пожирають бензин, під час організації автоподорожей.

Ще одна міркування полягає в тому, щоб змінити їжу, яку пропонують на кухнях компанії або подають на заходах, на більш низьковуглецеву — тобто пропонувати рибні та веганські страви на традиційно орієнтованих на червоне м’ясо літніх пікніках та інших корпоративних заходах.

3. Баланс між продуктивністю та безпекою

Ще один тренд, що набирає обертів — це очікування співробітниками можливості бути продуктивними в будь-якому місці. Завдяки віддаленій роботі та гібридним моделям, люди очікують, що зможуть отримати доступ до всіх файлів та систем, необхідних для ефективного виконання роботи, незалежно від свого фізичного місцезнаходження. Наприклад, за прогнозами Gartner, у 2024 році віддалені працівники будуть використовувати не менше чотирьох різних типів пристроїв для виконання своєї роботи.

Незважаючи на переваги такого підходу з точки зору продуктивності, він може призвести до головного болю для ІТ-персоналу в галузі безпеки. Наявність більшої кількості пристроїв, підключених до мережі та доступу до корпоративних файлів, збільшує площу атаки для хакерів. Крім того, якщо деякі або всі пристрої також використовуватимуться для доступу до особистих облікових записів або несанкціонованих сайтів, можуть з’явитися додаткові вразливості.

Аби збалансувати два важливі завдання — продуктивність праці співробітників та корпоративну безпеку — компанії мають спочатку зробити крок назад та оцінити основні ризики, з якими стикається організація. Після цього вони повинні оцінити нові технології, які були розгорнуті для підтримки віддаленої/гібридної зміни, і провести аудит безпеки цих додатків. Отримавши картину всього цього, вони зможуть визначити найкращі стратегії та заходи щодо усунення загроз та одночасно збалансувати продуктивність працівників.

Ми переживаємо переломний момент із погляду того, як ми обираємо роботу та спосіб життя і як ми хочемо, щоб виглядав перетин цих двох світів. Замість того, щоб протиставляти працівника та роботодавця, багато трендів, що формуються сьогодні, забезпечують значні переваги як для окремих людей, так і для компаній. У нашій новій реальності компанії, здатні оперативно реагувати на вищеописані фактори, матимуть більше шансів залучити та утримати найкращі таланти.

Іншими словами, ці організації будуть якнайкраще підготовлені до того, щоб отримати зиск зі свого головного активу — своїх співробітників.

Ілюстрація: zurich.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)