ТЕНДЕНЦІЇ | Креативне майбутнє 16 лютого 2023 р.

The Future 100: тренди та зміни, на які варто звернути увагу в 2023 році

Щорічний альманах трендів від Wunderman Thompson Intelligence містить 100 лаконічних прогнозів, які пропонують яскраві барви, натхнення та проникливий погляд на 2023 рік.

Дев’яте видання щорічного альманаху «The Future 100: 2023» від креативного агентства Wunderman Thompson пропонує короткий огляд найвагоміших трендів, що мають бути в полі зору бізнесу. Цього року у ньому зроблено акцент на те, що, незважаючи на триваючу економічну та екологічну кризу, люди обирають радість життя.

Зростання таких трендів, як «Elevated Expressionism» («Підвищений експресіонізм»), «Feel-Good Feeds» («Харчування для гарного самопочуття») та «Ageless Play» («Нестаріючі ігри»), визначених Wunderman Thompson Intelligence як «Joy-Conomy» («Економіка радості»), демонструє можливості для брендів, які спираються на прагнення споживачів до натхнення та оптимізму, оскільки люди стають рішуче налаштованими демонструвати стійкість, інноваційність і радість перед обличчям постійних труднощів.

The Future 100: тренди та зміни, на які варто звернути увагу в 2023 році

«У рік, коли всі ознаки вказують на похмурі та хаотичні перспективи, коли триває падіння економіки, політична нестабільність і погіршення стану довкілля, ми виявили, що для брендів існують безмежні можливості скористатися цим споживчим настроєм, оскільки минулорічний безмежний оптимізм змінюється на нестримну потребу в піднесенні та розвагах.

Спільнота, творчість і колір яскраво забарвлюють 2023 рік. Стрес минулих років зробив акцент на оптимізації як розуму, так і тіла, щоб розширити можливості для піднесення себе; блискавичний темп розвитку технологій призводить до еволюції від розбудови до життя в метавсесвіті (коли кожен аспект нашого життя досліджується на цій новій межі клієнтського досвіду); і люди вимагають, щоб бренди використовували свій вплив для покращення суспільства, ставлячи доступність та інклюзивність на перше місце», — говорить Емма Чіу (Emma Chiu), глобальна директорка Wunderman Thompson Intelligence.

На додаток до зростання «Joy-Conomy», основні напрямки включають в себе такі тренди:

  • Культура — «Indigenous Innovation» («Корінні інновації»): Місцеві технології формують регенеративні підходи до управління навколишнім середовищем.

  • Технології та метавсесвіт — «Techcessibility» («Доступна технологічність»): Компанії переробляють свої цифрові середовища для більшої доступності.

  • Подорожі та гостинність — «Temperate Travel» («Стримані подорожі»): Підвищення температури спонукатиме мандрівників шукати більш прохолодні напрямки.

  • Бренди та маркетинг — «Amplifying Diverse Creators» («Посилення різноманітних творців»): Зростаючі заклики до автентичної репрезентації в рекламі викликають хвилю співпраці брендів із маргіналізованими творчими талантами.

  • Їжа та напої — «Cell-cultured Dishes» («Страви з клітинних культур»): У міру того, як продукти харчування, вирощені з клітин (такі як штучне м’ясо чи молоко), переміщуються з лабораторії до продуктових магазинів, розкішні ресторани можуть стати першими бенефіціарами.

  • Краса — «Resurrected Ingredients» («Воскрешені інгредієнти»): Бренди повертають вимерлі та забуті сенсорні інгредієнти.

  • Роздрібна торгівля та комерція — «Crisis Retail» («Кризовий ритейл»): В умовах фінансової кризи бренди активізуються, щоб допомогти своїм найбільш вразливим споживачам.

  • Розкіш — «Residence at Sea» («Резиденція на морі»): Цифровий кочівник нового покоління вирушає до моря — з шиком.

  • Здоров’я — «Revolutionary Rest» («Революційний відпочинок»): Багато громадських діячів виступають за повільніший підхід до життя. Переосмислення відпочинку як інструменту опору додає ще один нюансовий шар до концепції холістичного велнесу.

  • Робота — «Generation Flex» («Покоління гнучких»): Очікування працівників зростають. Незважаючи на економічні негаразди, чи може баланс сил схилитися на їхню користь?

«Світ стоїть на порозі рецесії, і для брендів як ніколи важливо бути в курсі останніх трендів, які визначатимуть споживчі витрати. Оскільки конкуренція за частку розуму і кишені стає все більш жорсткою, "The Future 100: 2023" розкриває важливі, несподівані, а іноді й приголомшливі ідеї, які допоможуть далекоглядним брендам залишатися попереду», — зазначила Наомі Троні (Naomi Troni), директорка із маркетингу та розвитку компанії Wunderman Thompson.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)