ТЕНДЕНЦІЇ | The State of Work 24 квітня 2025 р.

Три тренди, які перевизначать робоче місце у 2025 році

Envoy, інтегрована робоча платформа, яка об’єднує людей, простори та дані, оприлюднила звіт «The State of Work in 2025» із дослідженням ключових трендів та інновацій, які змінять робоче місце у 2025 році — від нових технологій до змін в очікуваннях поколінь, особливо на тлі дискусії про повернення до офісу. Було опитано майже 500 керівників, які працюють у сферах ІТ, управління персоналом, матеріально-технічного забезпечення та управління робочими місцями.

«Розмова про робоче місце завтрашнього дня перейшла від спекуляцій до дій», — каже Ларрі Ґадеа (Larry Gadea), засновник і генеральний директор Envoy. «Далекоглядні компанії переосмислюють свій простір, використовують технології та адаптуються до потреб співробітників, що постійно змінюються. Наш звіт надає критично важливу інформацію, яка допоможе лідерам орієнтуватися в цих змінах і створювати середовище, в якому їхні команди можуть досягати успіху і залишатися конкурентоспроможними у швидкозмінному ландшафті».

Три тренди, які перевизначать робоче місце у 2025 році

Ключові інсайти та висновки

У звіті визначено три основні тренди, які визначатимуть успіх на робочому місці у 2025 році.

1. Нові робочі технології перевершують очікування

  • Штучний інтелект та автоматизація формують офіси завтрашнього дня: 76% працівників прогнозують, що ШІ та машинне навчання матимуть трансформаційний вплив на роботу у 2025 році. Крім того, 84% згодні з тим, що ШІ-інструменти підвищують продуктивність, підкреслюючи їхній потенціал для оптимізації робочих процесів і прийняття рішень.

  • Гібридна співпраця стає високотехнологічною: 60% організацій надають пріоритет імерсивним технологіям для гібридної та віртуальної співпраці, причому покоління Z є лідером в оцінці технологічного простору для зв’язку та командної роботи.

  • Висока ціна старого способу: 47% організацій намагаються адаптуватися до нових технологій, що призводить до застрягання в неефективних процесах. Але зацикленість на ручних операціях не лише незручна, але й дорога. Насправді, ручні операції можуть коштувати компаніям до 30% їхнього доходу.

2. Інсайти поколінь: подолання розриву між поколіннями на робочому місці

  • Покоління Z: 73% співробітників покоління Z стверджують, що підвищений попит на гнучкість і віддалену роботу вплине на культуру і політику на робочому місці.

  • Міленіали: 66% міленіалів хочуть бачити акцент на автономії співробітників і гнучких робочих конфігураціях для гібридної роботи.

  • Покоління Х та бумери: 60% представників покоління Х і 69% бумерів бажають бачити технології, що забезпечують кращий досвід гібридної роботи з безперешкодною віртуальною та фізичною інтеграцією.

  • Головні пріоритети різних поколінь: незважаючи на відмінності, 63% респондентів усіх поколінь вважають добробут і задоволеність співробітників критично важливими показниками для оцінки успіху на робочому місці. Гнучкість робочого місця також вважається головним пріоритетом (66%) серед усіх вікових груп.

3. Магнетизм сучасних офісів: що змушує працівників повертатися до офісу

  • Дизайн робочого місця, що надихає: 51% представників покоління Z визначають комфорт і дизайн офісу як ключові мотиви для повернення, надаючи перевагу захоплюючому, технічно оснащеному середовищу та тихим зонам для відпочинку, які сприяють зосередженню та розслабленню.

  • Культура та співпраця виходять на перший план: 57% респондентів надають пріоритет значущому залученню команди та можливостям для співпраці як головним мотивам для повернення в офіс.

  • Дизайн, що підвищує продуктивність: оскільки 92% респондентів погоджуються з тим, що покращений дизайн робочого місця підвищує довгострокову продуктивність, очевидно, що розумне планування офісу має вирішальне значення для досягнення організаційних цілей.

У міру того, як організації розбираються в складнощах робочого місця і переосмислюють досвід роботи в офісі, Gartner прогнозує значні виклики, пов’язані з поверненням до офісів у 2025 році. Успіх залежатиме від поєднання технологічних інновацій і людиноцентричного дизайну для створення просторів, які сприятимуть співпраці, підвищенню продуктивності та відповідатимуть мінливим очікуванням персоналу. Створюючи робоче середовище, яке виходить за рамки функціональності і пропонує значущу цінність, компанії можуть мотивувати співробітників повертатися в офіс, забезпечуючи актуальність і привабливість робочого простору в умовах швидкозмінного ландшафту.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови
12 важелів успіху12 важелів успіху
Перетворюй проблеми на рішенняПеретворюй проблеми на рішення

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)