ТЕНДЕНЦІЇ | Майбутнє вашої організації 31 січня 2008 р.

Світло в кінці тунелю...

Коли організації складають плани розвитку, їм слід задатися питанням, чи допоможуть ці плани досягнути стабільного майбутнього та чи призведуть до процвітання? Це запитання надзвичайно важливо, особливо у світлі нового дослідження, проведеного Institute Of Directors (IOD). Дослідження виявило, що 69% респондентів на запитання "які фактори впливають на майбутнє вашої організації" відповіли, що вони занадто зайняті, щоб перейматися такими питаннями. Занадто зайняті, щоб думати про те, що чекає на них завтра. Отямтесь, невігласи, світло в кінці тунелю може виявитися вогнями багатотонного потягу, який мчить на вас із шаленою швидкістю!

Відповідно до результатів дослідження IOD, 30% респондентів відзначили, що вони відчувають нестачу "внутрішньої експертизи", а ще 31% звинуватили "нестачу ресурсів" у тому, що вони не можуть провести адекватний прогноз майбутнього. А отже перед сучасним бізнесом постає серйозний виклик — як можуть компанії сподіватися на виживання (а тим більше — процвітання) у майбутньому, якщо вони навіть не здогадуються, яким буде це майбутнє?

Можливо сучасні менеджери й справді більш заклопотані, ніж лідери минулого? Але що ж так займає їх? Переважна більшість менеджерів постійно переймаються проблемами рекрутингу. Вони стають заручниками короткозорості та "боротьби з пожежами". Настав час для акціонерів вимагати більшої звітності та відповідальності від бізнесу.

Здатність (а часто — просто бажання) прогнозувати майбутнє може стати ключовою компетенцією багатьох компаній. Бути "занадто зайнятими" для оцінки потенційних шляхів розвитку — це все-рівно, що безупинно, вдень та вночі, вести машину на найвищій швидкості тільки задля того, щоб накрутити якомога більше кілометрів. Якщо при цьому не перевіряти двигун та не доливати пального і мастила — ви в кращому випадку закінчите на узбіччі, спостерігаючи, як ваші конкуренти обходять вас. Тому немає жодних виправдань тим людям, які не думають про майбутнє.

Середній час перебування топ-менеджерів на своїх посадах в одній компанії постійно скорочується. Генеральні директори в одній компанії змінюються зі швидкістю пір року: кожного сезону — новий керівник. Але при цьому кожен із них у першу чергу намагається залишити свій слід у компанії. Таку поведінку дуже складно зрозуміти. Якщо вам дали високооплачувану роботу, поклали на ваші плечі велику відповідальність, то вочевидь від вас очікують, що ви керуватимете компанією інакше, ніж це робив ваш попередник, якого звільнили за орієнтацію на короткострокові результати. Але нові лідери рідко починають свою роботу із намагання посилити позицію компанії та забезпечити її виживання та процвітання і після їх звільнення. Натомість вони зосереджуються на короткострокових результатах, жертвуючи стабільністю та майбутнім компанії.

Проте, досягнути успіху можливо тільки переосмисливши власні пріоритети. Планування майбутнього не менш важливе, ніж планування наступного півріччя. Це стосується організацій всіх розмірів, сфер та напрямків діяльності. Бо якщо ви звернете увагу, що світло в кінці тунелю дійсно було вогнями потягу, тільки коли впритул наблизитесь до нього — тоді буде вже пізно.

За матеріалами "An Oncoming Train?", Emerald Management First.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)