ТЕНДЕНЦІЇ | Офшоринг 16 квітня 2008 р.

П'ять тенденцій офшорингу

Займаючись офшорингом, деякі компанії розповсюджують та розмножують власні помилки. У фінансовій та обліковій сферах, а часто і поза ними, офшор - це одна із найбільш логічних відповідей на глобалізацію функцій компанії. Але часто передача процесів компанії в руки іноземних провайдерів призводить до потреби пошуку висококласних менеджерів, які б могли вдало керувати бізнесом у незвичних для компанії умовах.

Нижче наведені деякі найбільш розповсюджені практики та тенденції, а також їх аналіз в офшорній сфері:

  • Компанії відкривають свої фінансові та облікові відділи в інших країнах, що дає їм змогу спростити власну роботу. При цьому компаніям варто завжди пам'ятати, що, віддаючи на аутсорсінг фінансову функцію, вони можуть делегувати провайдерам і власні облікові помилки. Принаймні, організаціям слід переконатися, що вони не віддають на аутсорсінг функції контролю.

  • Мінлива географія та дорослішання середовища. Офшорне виконання фінансових та облікових робіт США поволі виходить за рамки звичних країн на зразок Індії. Зокрема, з'являється нова зацікавленість у послугах Латинської Америки, зокрема: Мексики, Бразилії та Аргентини. Сьогодні кількість операційних відділів багатьох компаній у Латинській Америці невпинно зростає.

  • Використання інструментів співробітництва. Використання новітніх технологій, більшість з яких базується на мережі Інтернет, дає можливість автоматизувати більшість аутсорсінгових процесів, полегшуючи життя організаціям та постачальникам.

  • Кількість "гравців", які вдаються до аутсорсінгу, та кількість відповідних послуг постійно зростає. Таким чином у організацій з'являється вибір, яким чином розпоряджатися процесами та функціями, на які кроки погоджуватися, як справлятися із динамікою ринку, тощо.

  • Керівники фінансової функції здобули болісний але корисний урок: неможливо повністю позбавитись від функції чи процесу, передавши її у чужі руки. Частина операцій обов'язково повинна залишатися в руках компанії, щоб мати змогу контролювати постачальника. Саме тому сьогодні основним завданням організацій є збереження балансу між функціями, які виконує аутсорсер, та функціями, які бере на себе компанія.

За матеріалами "Top Five Trends in Offshoring", CFO.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)