ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 21 грудня 2009 р.

Рекламні бюджети стабілізуються в 2010-му році

Прогноз рекламних витрат на наступний рік дає перший промінь надії того, що рекламний ринок остаточно стабілізується після безпрецедентного спаду.

Рекламні бюджети стабілізуються в 2010-му році Відразу три провідні групи аналітиків дають свої прогнози на наступний рік. Компанія ZenithOptimedia заявила, що витрати на рекламу зростуть у 2010-му році на 0,9%, що складе приблизно 448 млрд. доларів. Схожий прогноз дає компанія GroupM (збільшення на 0,8%). А компанія Magna Global пророкує збільшення на 0,6% (380 млрд. доларів) у світовому масштабі, пише DMDays.com.ua з посиланням на DMNews.

"Найбільш перспективні в цьому плані всі швидкозростаючі ринки, особливо Китай. Також очікується пожвавлення автомобільного і фінансового ринків", сказав Адам Сміт (Adam Smith), майбутній директор GroupM.

Перспективи на 2010-ий рік дуже контрастують із тим, що ми маємо цього року. Всі три компанії вважають, що 2009-ий рік був невдалим для рекламного бізнесу. Zenith визначає зниження витрат на рекламу в 10,2%, GroupM бачить спад рекламного бізнесу на 6,6%, а Magna Global оцінює зменшення доходів від реклами на 15%.

Реклама в Інтернеті — єдина область, де очікується ріст активності цього року, і це той канал, що очолить ріст рекламного бізнесу в 2010-му, згідно із прогнозами всіх трьох компаній. Більше того, разом з усіма соціальними мережами онлайн-індустрія одержить більш ніж 60 млрд. доларів доходів від реклами в наступному році та 99 млрд. доларів в 2015-му, згідно Magna Global.

ZenithOptimedia наводить схожі дані: 60,4 млрд. доларів для наступного року. Ця фірма також пророкує, що провідну роль займе онлайн-реклама.

У той же час в Україні, відповідно до дослідження компанії Cortex, цього року обсяг ринку медіареклами скоротився на 26% — до 4,28 млрд. грн. Найбільше падіння показала зовнішня реклама — 45%, до 530 млн. грн, і радіо — 35%, до 130 млн. грн. Обсяг реклами в пресі знизився на 30%, до 1,2 млрд. грн; на телебаченні — на 17%, до 2 млрд. грн. Виріс лише обсяг реклами в Інтернеті — на 25%, до 131 млн. грн.

У наступному році, як прогнозує Cortex, рекламні доходи всіх ЗМІ збільшаться від 5% (газети) до 53% (Інтернет). Втім, на передкризовий рівень удасться вийти тільки телебаченню: у 2010-му році ринок ТБ-реклами виросте на 25% у порівнянні з поточним роком, на 4% — у порівнянні з 2008-им роком, і складе близько 2,5 млрд. грн.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)