ТЕНДЕНЦІЇ | Реклама 21 липня 2010 р.

Майбутнє реклами

Традиційна модель реклами відходить у небуття, переконаний Джон Вінзор (John Winsor), засновник рекламної агенції Victors & Spoils, яка працює за новою моделлю.

Джон Вінзор (John Winsor)
Джон Вінзор
(John Winsor)
Розуміння нових рекламних реалій, а також того, що стара модель більше не може працювати, змусило Джона Вінзора покинути посаду виконавчого директора зі стратегії та інновацій у рекламній агенції Crispin, Porter + Bogusky для того, щоб заснувати свою власну, яка базується на принципах краудсорсінгу. Сьогодні він активно бере участь у дебатах щодо майбутнього реклами, дизайну та маркетингу. Нижче наведено кілька висновків, до яких він прийшов.

Стара модель більше не може ефективно працювати

Реклама — це преш за все стосунки, основою яких завжди була і залишається довіра. Втім, ця довіра може руйнуватися нестачею прозорості та часто — супротивом змінам. Компанії з переліку Fortune 500 скаржаться на шалено високі ціни створення рекламних повідомлень. Наприклад, одна секунда відео, створеного для реклами у YouTube, може коштувати в рекламній агенції $10000, а один банер для презентації $25000. При цьому серед агенцій часто зустрічається небажання та нездатність ефективно співпрацювати з клієнтом.

Бізнес великих агенцій стає їхнім життєвим стилем, але клієнти прагнуть нових креативних розробок і більше не хочуть платити за "старий підхід" до реклами. Тому найефективнішим агенціям доведеться дуже швидко пристосуватися до цих змін, інакше вони втратять можливість продовжити співпрацю з клієнтами.

Весь світ — ваш креативний відділ

Стара система, яка працювала в агенціях, коли наймалася спеціально навчена креативна команда, дає місце новій — коли ідеї можуть і повинні приходити звідусіль. Цифрові інструменти можуть дати змогу розширити світ креативності, при цьому залишаючись дуже ощадливими. А всесвітня мережа дає змогу клієнтові обирати серед великого різноманіття ідей ту, яка підходить йому найбільше.

Вибір "правильного" натовпу

Масове співробітництво, співтворення та краудсорсінг стають звичним інструментом креативної реклами. На даний момент існує більше 100 краудсорсінгових платформ, які дозволяють виконувати маркетингову роботу. Дуже важливо вибрати ту, яка буде найефективнішою. При цьому потрібно враховувати наступні фактори: хто саме перебуває у вибраній вами спільноті (натовпі), яким чином заробляють талановиті люди в ній, яким чином оберігається інтелектуальна власність.

Залученість

Будь-яка управлінська роль передбачає активну залученість. І це має навіть більше значення при виборі "цифрової" робочої сили. Сьогодні людям більше не обов'язково переїжджати до іншої країни чи працювати на конкретну компанію для того, щоб бути залученим. Вони можуть працювати де хочуть, з ким хочуть та як хочуть. При цьому кожен учасник заслуговує на зворотній зв'язок та напрямок, в якому він буде рухатися. Про це набагато легше сказати, ніж зробити. Але саме це найбільша причина, через яку люди долучаються до подібного типу бізнесу і здатні працювати так протягом тривалого терміну.

За матеріалами "The Future of Advertising", Business Week.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)