ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 4 квітня 2011 р.

8 тенденцій в соціальних медіа, які впливають на бізнес

Разом із продовженням інтеграції бізнесу та соціальних медіа ми бачимо все більше змін у свідомості користувачів. Дослідження, проведене компанією SmartBrief спільно з партнером Summus Limited, в якому взяло участь більше 6000 респондентів, мало на меті визначити, яким чином соціальні медіа впливають на бізнес.

Було названо вісім тенденцій, які визначають поведінку підприємців, власників компаній та менеджерів у соціальних медіа.

  1. Більшість компаній до сих пір залишаються новачками у соціальних медіа. 66,5% почали використовувати їх менше, ніж 18 місяців назад. Майже половина респондентів використовує соціальні медіа не більше року.

  2. Бізнес фокусується на "велику п'ятірку" проектів у соціальних медіа. Переважно інвестиції бізнесу йдуть у блоги, Facebook, Twitter, LinkedIn та YouTube.

  3. Компаніям необхідно багато часу, перш ніж вони почнуть почуватися впевнено у соціальних медіа. Середньостатистичному бізнесу потрібно для цього не менше 2-х років. Ті компанії, які використовують соціальні медіа протягом 2-х років або більшого періоду (а таких всього 25%) стверджують, що соціальні інструменти та платформи за цей час повністю інтегрувалися у їхню бізнес-модель.

  4. Компанії переважно використовують соціальні медіа як "рупор", а не як інструмент двосторонньої комунікації. Маркетинг та просування є первинною метою, тоді як спілкування з потенційними та наявними клієнтами відходить на другий план. Таким чином багато компаній втрачає можливість зміцнювати стосунки з користувачами.

  5. Бізнеси все рідше звертаються до зовнішніх агенцій, які б проводили підтримку у соціальних медіа, і все частіше намагаються втілювати медійну стратегію своїми власними (внутрішніми) силами.

  6. Нестача підтримки з боку управління та відсутність впевненості — це основні причини проблем, які виникають із використанням соціальних медіа.

  7. Менше 15% компаній, які використовують соціальні медіа у своїй роботі, проводять оцінку повернення інвестицій. Близько 33% взагалі не проводять оцінку повернення інвестицій. Причина в тому, що організації не можуть визначитися, що міряти, як міряти і як інтерпретувати отримані дані.

    Серед тих компаній, які все-таки проводять оцінку, ключовими ідентифікаторами є кількість користувачів та вхідний трафік. Цікаво те, що більшість із них не використовують традиційні бізнес-метрики.

  8. Попри той факт, що на сьогодні близько 60% компаній використовують соціальні медіа, більшість із них демонструють низький рівень впевненості щодо обраної стратегії. Лише 14,2% назвали свої стратегії "дуже ефективними" і лише "7,3%" відгукнулися про них як про ті, що "генерують значний прибуток".

За матеріалами "8 Social Media Trends Impacting Businesses", Social Media Examiner.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)