ТЕНДЕНЦІЇ | Реклама 17 січня 2012 р.

2012-ий: Смерть реклами?

Краудсорсинг, вірусні інтернет-кампанії, продакт-плейсмент та численні партизанські акції швидко набирають розвитку, прирікаючи традиційну рекламу на забуття в анналах історії, переконаний Сету Сетараман (Seethu Seetharaman), професор з маркетингу в Olin Business School.

Сету Сетараман (Seethu Seetharaman)
Сету Сетараман
(Seethu Seetharaman)
"Традиційна дорога реклама більше неефективна, зважаючи на весь навколишній гамір, а також постійний розвиток технологій", — пояснює Сету Сетараман.

Він запевняє, що майбутнє реклами лежить у проведенні дешевих промокампаній, які мають великий вплив, та рекомендує розміщувати рекламу своїх продуктів у тих місцях, де у клієнта не буде вибору і доведеться таки подивитися її.

"Одна з таких можливостей, наприклад, це використання рекламних повідомлень у кінотеатрах перед початком фільму. В аудиторії просто немає вибору — вони не можуть швидко перемотати рекламу і немає жодних інших справ, на які можна було б відволіктися замість того, щоб дивитися її", — пояснює Сетараман.

"Широке розповсюдження продакт-плейсменту у сіткомах, відео-іграх та інших медіа стало популярним з тієї ж причини".

Але найбільш перспективним маркетинговим інструментом до сих пір залишаються соціальні медіа, які можуть стати ідеальним майданчиком не лише для реклами, але й для розвитку продукту. Краудсорсинг дає змогу споживачам активно включатися в процес створення та тестування замість того, щоб пасивно реагувати на концепт, розроблений компанією.

"Подібний підхід до розвитку продукту вже зараз ефективно працює в деяких інформаційних проектах, наприклад Huffington Post. А сьогодні він активно входить до інших сфер — меблевої та автомобільної", — розповідає Сетараман.

Розвиток мобільних технологій та розповсюдження смартфонів сприяє подальшому зростанню ефективності вірусних рекламних кампаній і дає всі підстави очікувати, що вже найближчим часом новий підхід стане більш ефективним, ніж традиційна реклама.

За матеріалами "2012: the death of advertising?", management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
Правила всьогоПравила всього

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)