ТЕНДЕНЦІЇ | Споживчі тренди 9 жовтня 2012 р.

Trendwatching: 12 найактуальніших міні-трендів

Джерело: проект Innovations.com.ua

Trendwatching: 12 найактуальніших міні-трендів У світі глобального гіпер-споживання та творчого руйнування тепер існує більше споживчих трендів ніж ви можете собі уявити. У цій статті запропонована маленька вибірка споживчих і бізнесових «міні»-тенденцій, які наразі показує наш радар. Щоб підкреслити наскільки глобальною стала гра, міні-тренди ілюструються прикладами з Франції, Південної Африки, США, Бразилії, Нідерландів, Індонезії, Кенії, Китаю, Іспанії, Колумбії, Японії та багатьох інших країн. Всі приклади виявились доступними, прикладними та партнерськими. Як вам такий прикладний «новізм»?

1. Технологічні новинки для дому

«Інтернет речей» нарешті стає реальністю. Що може бути краще для представлення цього технологічного тренду за впровадження корисних додатків. Тепер і будильники пропонують більше можливостей.

Uniqlo Wake Up

Uniqlo Wake Up — це безкоштовний додаток, який будить користувачів під музику, автоматично підібрану на основі погоди, а мелодійний голос оголошує час, погодні умови та день тижня.

2. Споживласники

Споживласники — це споживачі, які перейшли від пасивного споживання товарів до інвестицій та фінансування або навіть володіння часткою улюбленого бренду. Проте ця швидкозростаюча бізнес-підкована аудиторія шукає не лише фінансової, але й емоційної вигоди, тому лише відкриті, дружні, чесні, прозорі та «людяні» бренди зможуть привабити ентузіастів споживласників.

Leon Bonds

Франшиза здорового фаст-фуду Leon з Великобританії створила Leon облігації, щоб залучити £ 1,5 млн. від лояльних клієнтів, замість корпоративних інвесторів, для розширення та відкриття нових ресторанів швидкого харчування. Інвестори, які вклали мінімум £ 1,5 млн. на 3 роки отримають відсотки та інші неїстівні пільги взамін.

3. Чудо одного дотику

Для заклопотаних клієнтів ніщо не буде ціннішим за простоту та зручність замовлення або оплати за допомогою одного дотику, кліку або натискання кнопки. Питання, на яке повинні дати відповідь бренди: чи ваша пропозиція достатньо інтегральна або цінна, щоб клієнти нагородили її статусом «чудо одного дотику»?

Red Tomato Pizza

VIP магніт на холодильник від Дубайського ресторану Red Tomato Pizza дозволяє клієнтам замовити улюблену піцу за допомогою одного натискання кнопки. Членам програми лояльності такі магніти були розіслані безкоштовно. Ці магніти використовують Bluetooth та смартфони для підключення до Інтернету. Як тільки клієнт натиснув кнопку, — піцу доставляють за зареєстрованою адресою.

4. Підприємці-підлітки

Для багатьох підприємництво — це новий символ статусу, з технологічним підприємництвом на вершині піраміди. Молоді люди особливо спраглі підприємницьких можливостей, оскільки вони вправні та дійсно більш досвідчені в онлайн-технологіях, які дають можливості створювати та розвивати бізнес з мінімальним залученням інвестицій. В недалекому майбутньому очікуйте появу безлічі підлітків-підприємців, які візьмуть на себе традиційні серйозні «правильні», часто не цифрові бізнеси.

Hiccupops

Hiccupops — солодка інновація від 13-ти річної підприємиці Мелорі Кіевмен (Mallory Kievman) виробляє льодяники, які зупиняють гикавку. Поєднання яблучного оцту та цукру стимулює нерви в голі споживача та зупиняє рефлекс гикавки.

5. Брендований уряд

Урядам в країнах «розвиненого» світу не вистачає коштів, в той же час в багатьох країнах, що розвиваються, уряди не можуть встигнути за зростаючими вимогами щодо їхніх послуг. Все це створює грандіозні можливості для брендів, які пропонують не лише продукти та послуги на продаж.

Terra Wi-Fi

Мексиканський інтернет-провайдер Terra у партнерстві з маркетинговим агентством DDB Mexico, запустив кампанію по заохоченню власників собак прибирати за домашніми улюбленцями взамін на безкоштовний Wi-Fi. Власник собаки, що утилізував його фекалії в одному зі спеціально встановлених контейнерів (розташованих в одному з 10 парків Мехіко) отримує безкоштовне поповнення Інтернету Wi-Fi.

6. Додаток-няня та зворотній зв'язок 24/7

Онлайн можна знайти корисну інформацію та поради практично з кожного питання. Проте існують теми, про які відомо недостатньо. Звичайно, використовувати поради в особистому житті — це, зазвичай, зовсім інша справа. Ось чому споживачі будуть вітати продукти, додатки та послуги, які (безперервно) моніторять, нагадують і навіть змушують поводитись та діяти «краще».

LUMOback

Каліфорнійський LUMOback має на меті покращити поставу користувача за допомогою невеликих бездротових датчиків та додатку для смартфона. Програма стежить за позою в реальному часі та, за допомогою вібрації, посилає нагадування сісти прямо.

7. Продовження терміну роботи акумулятора

У світі, який повністю залежить від зв’язку, де постійно з’являються все більш потужні та цікаві прилади, надзвичайно важливим є продовження терміну роботи акумулятора та варіанти підзарядки. Такі пристрої є важливими для кожного, хто не уявляє свого життя без онлайну.

PowerTrekk

Американська фірма myFC розробила PowerTrekk — портативний зарядний пристрій, який працює на воді та коштує $225. Його можна використовувати для підзарядки мобільних пристроїв, таких як смартфони чи цифрові камери.

8. Безпечна мережа

Здається, що люди завжди будуть отримувати безліч вигод від доступу та поширення великої кількості інформації. Щодня з’являються нові продукти, послуги та додатки, які не просто роблять життя більш ефективним та приємним, але й допомагають користувачам бути в безпеці, тоді, коли вони цього найбільше потребують.

Agentto

Agentto — безкоштовний додаток для телефонів з Бразилії, який забезпечує швидкий доступ до послуг безпеки. Користувачі також можуть створити мережу з 12 контактів людей, яким буде миттєво повідомлено про їхнє місцезнаходження у разі виникнення небезпечної ситуації.

9. TASKSUMERS

Якщо споживласники — це споживачі, які володіють частиною підприємства, то продавці-споживачі — це споживачі, які отримують гроші від продажу своїх ідей корпораціям, здають в оренду свої ідеї або невикористані активи іншим споживачам. Тренд продавців-споживачів неухильно розвивається уже протягом 5 років. Одночасно з’являються нові способи заробляння грошей для споживачів. Зараз ми спостерігаємо швидке зростання тенденції, яку ми назвали TASKSUMERS — споживачі, які заробляють гроші через виконання маленьких завдань для інших індивідів чи корпорацій.

PleaseBringMe

PleaseBringMe — це турецький сайт, який дозволяє користувачам замовити в туристів продукти, які важко знайти в рідній країні. Туристи натомість отримують винагороду.

10. Супер-еко

Квест щодо сталого споживання продовжується, але все більше споживачів скептично ставляться до половинчастих еко-ініціатив або шукають по-справжньому переконливі еко-історії. Невдовзі еко-виробники будуть змушені активізуватися та запустити супер-еко, де кожен аспект продукту чи послуги буде безсумнівно сталим.

EcoClean

Американський виробник алюмінію Alcoa представив нове рішення для боротьби із забрудненням повітря в містах. Reynobond з EcoClean — це матеріал, який «поїдає смог», очищує себе та повітря навколо, розкладаючи смог, забруднюючі речовини, дим та бруд, який можна покрити на поверхню будівлі.

11. Реальний світ «лайків»

Бажання споживачів транслювати своє життя в соціальних мережах та невпинне «лайкання» є його невід’ємною частиною. Минулого року ми побачили перші ініціативи для зближення реального фізичного світу з онлайн «лайканням». Сьогодні ця тенденція зростає: з’явились навіть приклади візуалізації онлайн «лайків» в реальному світі.

Coachella Festival

Цього року учасники фестивалю Coachella в Каліфорнії отримали унікальні браслети замість квитків. Коли учасники пересувалися по території фестивалю, їхній статус у Facebook змінювався автоматично. Таким чином онлайн-спільнота дізнавалась, біля якої сцени знаходяться учасники та який гурт слухають.

12. Штучний дефіцит

Якщо індивідуалізм — це нова релігія, тоді унікальність — її богиня. Споживачі відрізняються тим, що вони роблять, бачать, відвідують, носять, їдять, що насолоджуються тими продуктами та послугами, якими не користуються інші. Через масове поширення прозорості та вседоступності все важче забезпечити споживачів унікальним досвідом. Тому очікуйте, що тенденція штучного дефіциту буде нагадувати про себе ще тривалий час.

Doughnut Vault

Doughnut Vault — це пекарня в Чикаго, яка закривається після продажу останнього пончика. Після покупки останнього тістечка пекарня зачинає двері аж до наступного ранку.

Що далі?

Варто взяти до уваги ці міні-тренди. Або хоча б один з них. Але чим більше, тим краще.

Застосувати їх в своєму бізнесі. Своїй індустрії. Скільки нових бізнес-ідей, продуктів, послуг чи нових кампаній ви зможете придумати, якщо зберете колег і проведете брейнштормінг протягом 30 хвилин над кожним міні-трендом?

За матеріалами "12 Mini Trends To Run With Now", Trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)