МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Настав час CFO переосмислити сценарне планування
29.08.2025 Боб Свон (Bob Swan), Бен Сміт (Ben Smith), Тауфік Джамджум (Tawfik Jamjoum), Аффан Міан (Affan Mian)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 107

2. Гейміфікований рекрутинг: як ефективно впровадити ігрові механіки в HR-процеси
14.08.2025  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 104

3. Лідерство під час кризи: як підтримувати бойовий дух команди в умовах війни
21.06.2025 Олеся Ульянова  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 99

4. П’ять пріоритетів для CTO в епоху гіперінтелекту
08.08.2025 Санджив Вохра (Sanjeev Vohra)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 96

5. SQM — запорука надійного ланцюга постачань
25.07.2025 Річард Тойчлер (Richard Teuchler)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 90

6. Три способи чітко донести стратегію компанії
04.07.2025 Константінос Маркідес (Constantinos C. Markides), Ендрю МакЛеннан (Andrew MacLennan)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 89

7. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 23

8. РЕНЕ ДЕКАРТ: МІРКУВАННЯ ПРО МЕТОД — як правильно спрямувати свій розум і відшукати істину в науках
23.03.2006 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 20

9. FMEA: інструмент зменшення помилок та покращення процесів
18.12.2020 Юлія Ісаєнко, Тетяна Твердушка  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 17

10. Штучний інтелект назавжди змінює світ: що бізнесу треба знати
19.02.2022  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 16

11. Перший крок на шляху до стійких організацій
03.11.2023 Екін Ільсевен (Ekin Ilseven)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 15

12. Брэндинг
02.10.2002 О.В. Гусева  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 15

13. Доходный маркетинг
20.10.2021 Колин Кэмпбелл (Colin Campbell)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 14

14. Горящая платформа
16.01.2020 Алекс Моазед, Николас Джонсон, фрагмент книги "Платформа. Практическое применение революционной бизнес-модели"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 14

15. Чотири кроки для ефективного управління змінами
30.05.2025 Тім Йорк (Tim York)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 13

16. Що таке агентний штучний інтелект та як він змінить нашу роботу
25.04.2025 Марк Перді (Mark Purdy)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 13

17. Занурення у цикл управління результативністю: 4 ключові компоненти
27.03.2024 Кет Саймондс (Cat Symonds)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 13

18. Пиррова победа
01.11.2013 Фрагмент книги Уильяма Коэна "Деньги и власть. Как Goldman Sachs захватил власть в финансовом мире"  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 13

19. Шість принципів заразливості
06.09.2024 Йона Бергер (Jonah Berger)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 13

20. Сторітелінг як найкраща стратегія для брендів
18.12.2022 Сундар Кондур (Sundar Kondur)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 13


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua