МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 103

2. Бути менеджером в умовах війни
24.03.2022 Олександр Синько, бізнес-тренер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 61

3. Сила меритократии
05.02.2022 Гэри Хэмел, Микеле Занини, глава из книги "Гуманократия"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 59

4. HR стає гнучким: Agile для управління талантами
30.08.2021 Пітер Каппеллі (Peter Cappelli), Анна Тевіс (Anna Tavis)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 57

5. Як правильно вимірювати результативність
20.05.2022 Йерун Крайєнбрінк (Jeroen Kraaijenbrink)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 56

6. Ясность, условия и ограничения: модель SEEM
11.02.2022 Эстер Дерби, фрагмент книги "Психология управления изменениями"  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 56

7. Стратегування змін у вашій компанії
19.06.2022 ProThink Learning  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 56

8. Штучний інтелект назавжди змінює світ: що бізнесу треба знати
19.02.2022  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 51

9. Уверенный менеджмент, или Как управлять командой
29.11.2021 Антон Ошкин  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 51

10. Постепенный переход к когнитивным технологиям
16.09.2021 Томас Дэвенпорт, фрагмент книги "Внедрение искусственного интеллекта в бизнес-практику"  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 50

11. Новий шлях покупця
13.12.2021 Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван, фрагмент книги "Маркетинг 4.0"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 49

12. Компоненты сильного стратегического менеджмента
30.09.2021 Владимир Савчук, фрагмент книги "Основы риск-менеджмента предприятий"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 49

13. Впечатления и дизайн впечатлений
10.09.2021 Роберт Россман, Мэтью Дюрден, фрагмент книги "Дизайн впечатлений"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 48

14. Вечная проблема бизнеса: куда уходят финансы?
05.02.2021 Антон Шулык  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 48

15. Як створити висококласний сервіс у компанії
05.08.2021 Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 47

16. Как разработать эффективную цифровую стратегию
09.06.2021 Жанна Росс, Ина Себастиан, Синтия Бит, глава из книги "Цифровизация"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 47

17. Как ритейл-дизайн помогает брендам продавать
28.01.2022 Николай Чумак  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 46

18. Прозрачность: первая ценность Канбан Метода
12.11.2021 Майк Барроуз, глава из книги "Канбан Метод. Улучшение системы управления"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 45

19. Розробка стратегії: чому варто надіти «культурні окуляри»
12.01.2022 Олександр Синько  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 45

20. История Rolex: как бренд изменил стандарты консервативного рынка
23.09.2021 Бруно Кандейас (Bruno Candeias)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 45

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2022, Management.com.ua