МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Настав час CFO переосмислити сценарне планування
29.08.2025 Боб Свон (Bob Swan), Бен Сміт (Ben Smith), Тауфік Джамджум (Tawfik Jamjoum), Аффан Міан (Affan Mian)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 919

2. Гейміфікований рекрутинг: як ефективно впровадити ігрові механіки в HR-процеси
14.08.2025  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 848

3. П’ять пріоритетів для CTO в епоху гіперінтелекту
08.08.2025 Санджив Вохра (Sanjeev Vohra)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 813

4. SQM — запорука надійного ланцюга постачань
25.07.2025 Річард Тойчлер (Richard Teuchler)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 813

5. Три способи чітко донести стратегію компанії
04.07.2025 Константінос Маркідес (Constantinos C. Markides), Ендрю МакЛеннан (Andrew MacLennan)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 800

6. Лідерство під час кризи: як підтримувати бойовий дух команди в умовах війни
21.06.2025 Олеся Ульянова  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 666

7. Прогностичний ШІ — майбутнє маркетингу, яке вже настало
12.09.2025 Томас Зоега Рамсой (Thomas Zoëga Ramsøy)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 457

8. РЕНЕ ДЕКАРТ: МІРКУВАННЯ ПРО МЕТОД — як правильно спрямувати свій розум і відшукати істину в науках
23.03.2006 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 231

9. Що таке агентний штучний інтелект та як він змінить нашу роботу
25.04.2025 Марк Перді (Mark Purdy)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 229

10. SLMs vs. LLMs: що малі та великі мовні моделі значитимуть для бізнесу у 2025 році
23.01.2025 Сувік Дас (Souvik Das)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 212

11. Що інноватори, які створюють нові ринки, роблять по-іншому
09.01.2025 Чан Кім (W. Chan Kim), Рене Моборн (Renée A. Mauborgne), фрагмент книги «Beyond Disruption»  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 205

12. 11 показників ефективності для вимірювання успіху інновацій
18.04.2025  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 204

13. Командні звички: «зрушити гори важко; зрушити каміння легше»
07.11.2024 Чарлі Гілкі (Charlie Gilkey)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 202

14. AI Factory: як масштабно використовувати штучний інтелект
12.07.2024 Максиміліан Штайнбах (Maximilian Steinbach)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 198

15. Стратегування як система ухвалення рішень в умовах невизначеності
11.04.2025 Володимир Савчук, Дмитро Ковальов, фрагмент книги «Стратегування в умовах невизначеності»  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 194

16. Шість принципів заразливості
06.09.2024 Йона Бергер (Jonah Berger)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 193

17. Як генеративний ШІ змінить роботу зі знаннями
09.10.2024 Джордж Вестерман (George Westerman), Мар’ям Алаві (Maryam Alavi)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 190

18. Next Management: оновлення компаній, інституцій і суспільства
07.03.2025 Річард Страуб (Richard Straub)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 190

19. Чотири кроки для ефективного управління змінами
30.05.2025 Тім Йорк (Tim York)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 187

20. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 182


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua