Міфи менеджерів, що паралізують

Міфи менеджерів, що паралізуютьВже багато років менеджери, які словесно передають свій досвід і корпоративний фольклор, створюють і продовжують підтримувати життя кількох міфів. І ці міфи не дають їм можливості проводити бесіди, які так потрібні їхнім підлеглим. Отже, вашій увазі пропонується 5 таких собі виправдань менеджерів, якими діляться Беверлі Кей (Beverly Kaye) і Джулія Джуліоні (Julie Giulioni) у книзі “Допоможіть їм вирости або дивіться, як вони йдуть” (Help Them Grow or Watch Them Go).

Міф 1. Просто не вистачає часу

Ніхто не сперечається: менеджерам дійсно часто не вистачає часу. Але будемо реалістами: ви ж постійно про щось розмовляєте, можливо навіть весь день. Так чому б не виділити частину цього часу на спілкування з питань кар’єрного росту?

Міф 2. Якщо я сам про це не заговорю, їм це і в голову не прийде, так що нічого не зміниться

Навіщо шукати проблеми на свою голову? Якщо займатися розвитком персоналу, то рано чи пізно люди підуть, і ваш добре змащений і збалансований механізм зруйнується, вірно? А ось і ні. Всі ваші співробітники думають про розвиток, згадуєте ви про це чи ні. Набагато небезпечніше не звертати на них уваги, ніж самому говорити про розвиток кар’єри.

Міф 3. Кар’єра підлеглих — не моя проблема

Ніхто не заперечує, що розвиток персоналу не лежить виключно у веденні менеджера. Своєю кар’єрою співробітники повинні займатися самі. Але це не означає, що вам немає до цього ніякого діла. Ваша роль — ключова, саме ви повинні допомагати їм і підтримувати в прагненні взяти відповідальність на себе. І значною мірою виконується це завдання саме при спілкуванні.

Міф 4. Всі хочуть більшого і кращого: підвищення зарплати, нового призначення, престижу, влади

Якщо ви так вважаєте, значить, підлеглі здаються вам пташенятами з широко роззявленими ротами, які вічно просять корму. Напевно, така картина швидко перестане радувати навіть люблячих батьків, що вже говорити про зайнятих менеджерів! Однак, згідно з нашими дослідженнями, подібне уявлення є свідомо невірним. Найчастіше на питання, що вони хочуть винести з кар’єрної бесіди з менеджером, співробітники відповідають: «Як із користю використовувати мої здібності».

Міф 5. Зусилля з розвитку персоналу потрібно зосередити на кращих співробітниках, у яких вже є професійні плани

Це просто відмовка. І правда, значну віддачу можна побачити, працюючи з найталановитішими. Але зазвичай вони складають близько 10% всього відділу. Ймовірно, ще у 10% співробітників є власні цілі. А як же бути з 80% середнячків, які виконують більшу частину роботи? Тільки подумайте, які плоди принесуть навіть незначні зусилля з розвитку цієї частини персоналу!

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →