Кому і для чого потрібні корпоративні вечірки

Цікаве дослідження було проведене консалтинговою компанією German Consulting Group з Карлсруэ серед 525 співробітників різних компаній.

Виявилося, що 52% опитаних використовують корпоративні вечірки напередодні різдвяних свят… для пошуку любовних пригод або серйозного партнера, повідомляє Inopressa.

Третина респондентів просто радіє тому, що їхня компанія оплачує святкові розваги. 11% хочуть внести особистий вклад у зміцнення корпоративного духу своєї компанії. 9% визнали, що відвідують корпоративні заходи як примусові. І тільки 4% планують під час вечірок поговорити про справи.

Навіть при тому, що фактор задоволення на корпоративних вечірках превалює, доктор Борис Ліфферс, керуючий справами компанії German Consulting Group, підкреслює важливість цього заходу: “Багато співробітників уважають це визнанням проробленої роботи. Це підвищує мотивацію і працездатність”.

Однак доктор Ліфферс не радить проводити заходи тільки всередині конкретних відділів. Це приводить до ізоляції інших відділів компанії та з комунікативної точки зору є контрпродуктивним. 70% опитаних віддають перевагу святкуванню за участю всієї фірми.

MUST READ:  Принципи лідерства генерала Паттона

Ліфферс також попереджає про зайве панібратство: “Саме на корпоративних заходах самодисципліна дуже важлива. Ієрархія і дистанція повинні завжди бути незмінними. Інакше це може привести до не дуже приємного пробудження в наступному році”.