Як стати найгіршим керівником у світі

Як стати найгіршим керівником у світіНе знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!

Перше, з чого потрібно почати своє сходження на вершину “поганості” – це зробити так, щоб у кожного працівника ви асоціювалися із покаранням. Карайте всіх! Якщо хтось зробить помилку – не намагайтесь виправити її чи вказати на неї і на способи її уникнення. Просто покарайте. А якщо буде можливість – то карайте без причини. Просто… для профілактики!

По-друге, і ця порада дуже близько пов’язана із першою, ніколи не карайте одну людину. Намагайтеся карати весь відділ, навіть якщо помилку зробив хтось один. Це збереже ваш час та необхідність шукати винних. Адже такого просто не буває, щоб весь відділ функціонував ідеально.

По-третє, час від часу втрачайте контроль. А коли хтось скаже вам, що ви втратили контроль – накричіть на нього, використавши злість, як свою зброю. І не забувайте – жоден працівник не повинен навіть приблизно здогадуватися, про що ви думаєте.

По-четверте, давайте своїм підлеглим якомога більше роботи, а потім забувайте про власні ж доручення. Коли хтось прийде до вас зі звітом про виконану роботу, скажіть, що цього не потрібно було робити і що ви не пам’ятаєте, коли роздавали такі розпорядження.

По-п’яте, наказуючи всіх, ніколи не зациклюйтесь на людях, які справді не здатні справитись зі своїми обов’язками. Просто ігноруйте їх. А ще краще, давайте бонуси своїм найгіршим співробітникам.

Тепер ви знаєте, що потрібно зробити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Якщо ж вам не подобається такий стан – просто зробіть все навпаки!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Анонімний

    Цікаво. Прочитав пост до кінця.
    Можу сказати, що я знаю таких керівників в Україні. Власники, на яких працюють такі топи вважають, що так і треба. Необхідно тримати все в кулаці, щоб підлеглі боялися не виконати твій наказ. Така собі армійська атмосфера. Парадокс, але в таких топів є підлеглі, які можуть їх поважати і виправдовувати: так він жорстокий, так він нестерпний, але продажі ростуть і з.пл. платяться – він достойний керівник. Ще хочу додати, що компанії з таким підходом до керівництва неважко ідентифікувати будь-кому. Плинність кадрів. Саме так – якщо вона є, то на 90% стиль керівництва дуже схожий до того, який описаний в статті.
    Схоже, що такий підхід в керуванні дуже подобається багатьом власникам бізнесів (на мою думку, в Україні не менш 70% таких). Вони відчувають, що їх топи таким чином все контролюють і не допускають зловживань/розкрадань і т.п.
    Мені також довелось працювати з такими. На зборах після обговорення важливого питання з моїми підлегли

  • Evfrosin

    Дисципліна має бути та й мало випадків коли одного робітника важко замінити двома.
    а якщо у відділі немає взаємозамінності, маєш диплом спеціалиста той відпрацьовуй.
    хоча це все й риторика – завжди будуть вискачки й ледарі, ідеальних керівників, співробітників не існую, всі ми робітники