Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»

Новорічні обіцянки та менталітет жертви Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.

Читати далі →

Очевидний, простий та можливий

Очевидний, простий та можливий “Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.

Читати далі →

Сім ознак видатного бізнесу

7 ознак видатного бізнесу Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.

Читати далі →

Ефективність великих змін

Ефективність великих змінУ більшості випадків, коли ми йдемо на якісь зміни, нам рекомендують робити це поступово. Як кажуть, перед тим, як почати ходити, спочатку вчаться повзати, а перед тим, як бігти, треба трохи пройтися. Дійсно, досить розумний підхід; але стосовно до людських відносин такий підхід може бути не найкращим.

Читати далі →

Вчимося мислити креативно

Вчимося мислити креативно “Я завжди прагнув займатися чимось креативним, що відрізняло б мене від тисяч інших людей”, – стверджує Тоні Шварц (Tony Schwartz), президент The Energy Project та автор книги “Будьте найкращими у всьому” (Be Excellent at Anything). – “Але при цьому я завжди був впевнений, що креативність певним магічним чином “закодована” в людському генотипі. Тому ще у віці 8 років я почав практикуватися в мистецтвах, щоб перевірити, чи перепала мені хоча б частинка омріяної креативності”.

Читати далі →

Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

Що ніколи не можна казати вашому клієнтовіВідносини з клієнтами можна вибудовувати роками, але зруйнувати їх можна буквально за секунди. Інколи помилки бувають настільки очевидними, що, коли клієнт вже втрачений, ми просто у розпачі розводимо руками. Джеф Хеден (Jeff Haden), бізнес-експерт та автор 4-х бізнес-книг, вирішив нагадати кілька слів і висловів, які здаються нам звичайними, але клієнти просто жахаються, коли чують їх.

Читати далі →

«Включений» менеджер

Включений менеджер Бути менеджером – зовсім не просто. Вам потрібно підтримувати зв’язок з працівниками, розставляти пріоритети, справлятися з перевантаженнями, бути в курсі всього, що стосується вашої сфери і вашої команії… А це, в свою чергу, передбачає необхідність бути “включеним” (plugged in). І попри усталений стереотип, йдеться далеко не тільки про технологічний аспект “включеності” (мобільні технології, сучасні медіа тощо).

Читати далі →

Коли «мотивація» не спрацьовує

Коли мотивація не спрацьовує Компанії витрачають величезну кількість енергії, а іноді й чималі кошти на розвиток мотивації персоналу. Але серед людей, які легко надихаються роботою і в стані “ейфорії” здатні демонструвати небачені показники ефективності, завжди трапляються ті, для яких, схоже, не існує поняття “стимул” та “мотивація”. Їх ніщо не надихає, а необхідність виконати ту чи іншу роботу викликає лише відразу.

Читати далі →