Сила «продуктивної ліні»

Сила продуктивної лініАмериканський фантаст Роберт Хайнлайн (Robert Heinlein) колись сказав: “Прогрес здійснюється не найбільш терплячими, наполегливими та працьовитими. Він здійснюється лінивими людьми, які намагаються відшукати простіших способів досягнути того чи іншого результату”. У Management Issues пропонується цікавий підхід до вирішення проблеми ефективності (успішного фінішування проектів) в компаніях із використанням концепції продуктивної ліні.

Читати далі →

Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

Читати далі →

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджменту

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджментуУ травні 2008-го року група з 35-ти учених і практиків в області менеджменту – у тому числі такі гуру як Кріс Арджиріс (Chris Argyris), Генрі Мінцберг (Henry Mintzberg), Пітер Сенге (Peter Senge), Гарі Хамел (Gary Hamel) і Кевін Келлі (Kevin Kelly) – провели два чудових дні в Half Moon Bay, штат Каліфорнія, де створили своєрідний доволі амбіційний план розвитку менеджменту.

Читати далі →

Принципи створення видатної компанії

Принципи створення видатної компаніїКомпанію Infosys, світового лідера у сфері ІТ-аутсорсингу, називають не інакше як індійське економічне чудо. Нараяна Мурті (Narayana Murthy), засновник і беззмінний глава корпорації до 2006 року, починав бізнес із 250-ти доларів, позичених у дружини. Зараз капіталізація Infosys становить більше 30-ти мільярдів доларів. Вашій увазі пропонується п’ять принципів створення видатної компанії від Нараяна Мурті.

Читати далі →

Менеджмент у стилі Google – дитинство скінчилося?

Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?Всі менеджери, які почуваються у своїх компаніях так, ніби вони сидять в окопах під час затяжної позиційної війни, дуже заздрять Google, і справа тут не лише у захмарних зарплатах. Головна причина – в тому, наскільки інноваційною є ціла атмосфера Google. Але чи насправді підходу Google достатньо, щоб довести блискучі ідеї до цілісної реалізації?

Читати далі →

Лідерство – це священна віра

Лідерство - це священна віра В одному зі своїх останніх виступів, Том Пітерс (Tom Peters) описує лідерство як священну (до)віру (sacred trust), про що також згадується у блозі TomPeters.com. Він переконаний, що рішення керувати людьми – це рішення бути відповідальним за їхнє зростання та розвиток. А тому керівників багатотисячних компаній чи відділів, які погоджуються змінити свою посаду за додаткових $50 чи $100 тисяч на рік, не можна охарактеризувати інакше, ніж покидьками. У кращому разі – вони махінатори. Але аж ніяк не лідери.

Читати далі →

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.

Читати далі →

Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор

Губна помада або краватка: виберіть свій індикаторЯкось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.

Читати далі →

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамід

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамідЧи доводилося вам мати справу із шахраями? Риторичне питання… Певнен, що кожний із нас (і не одноразово) зустрічався з різного роду обманом, при якому частина (сподіваюся – не найбільша) ваших чесно зароблених грошей містичним чином перекочовувала в кишені новоявлених Остапів Бендерів. Зараз, напевно, один із найбільш сприятливих моментів для створення шахрайських бізнес-структур. Всі вони, як правило, мають явні ознаки фінансових пірамід.

Читати далі →