«Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними

«Ефект Матвія» або Як речі стають віруснимиМетт Роудс (Matt Rhodes), директор по роботі з клієнтами компанії Freshnetworks (Великобританія), розмірковує про так званий «Ефект Матвія», теорії, що ті, хто мають владу або економічний і соціальний капітал, можуть легко примножити ці ресурси.

Читати далі →

Перший послідовник – найважливіша цінність для лідера

Перший послідовник - найважливіша цінність для лідера Можливо, ми дещо перебільшуємо вплив лідерів на суспільство. Адже не лідер, а саме перший послідовник робить можливим лідерство, як таке… Щоб зрозуміти, що мається на увазі, слід переглянути відео Дерека Сіверса (Derek Sivers), в якому він надзвичайно влучно і коротко описує основні принципи лідерства.

Читати далі →

Вузька спеціалізація чи широкі знання?

Вузька спеціальність чи широкі знання?Що краще – детально освоювати вузьку спеціальність чи мати широкі знання на багато тем? Особисто я завжди був прихильником спеціалізації, вважаючи, що людина просто не здатна досконало засвоїти багато галузей знань. Втім, Мет Гартланд (Matt Gartland), один із дописувачів блога Untemplater, вважає інакше. Він посилається до стародавніх часів, коли наші далекі предки лише починали створювати те, що сьогодні зветься людиною.

Читати далі →

Чому важливо мислити довгостроковими категоріями?

Чому важливо мислити довгостроковими категоріямиРосійський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.

Читати далі →

Що таке «хороша бізнес-модель»?

Що таке хороша бізнес-модельОдин із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”

Читати далі →

8 способів підприємницького самосаботажу

8 способів підприємницького самосаботажу Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.

Читати далі →

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.

Читати далі →

Який тип мотивації оберете ви?

Який тип мотивації оберете ви Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.

Читати далі →

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули вас

Не запитуйте у клієнтів, чому вони покинули васУтримання наявних споживачів – це завжди дешевший процес, ніж пошук нових. Традиційний підхід до аналізу відтоку клієнтів передбачає запитання до колишніх споживачів: “Чому ж ви відмовилися від продуктів/послуг нашої компанії?” Втім, один із дописувачів блога Australian Anthill Марк Флетчер (Mark Fletcher) переконаний, що постановка даного запитання не допоможе вам зберегти клієнтів, а тому краще зосередитися на більш важливих речах.

Читати далі →