7 принципів ефективної реструктуризації

7 принципів ефективної реструктуризаціїІснує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.

Читати далі →

Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі Форда

Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі ФордаЗавжди роби більше, ніж обіцяв. Це один із простих принципів, яких дотримувались титани бізнесу, стверджує Річард Тедлоу (Richard S. Tedlow), професор Harvard Business School, один з авторів книги “Дієве лідерство”. Яскравою ілюстрацією втілення цього принципу є наступна історія.

Читати далі →

Винна система, а не люди, які працюють в ній!

Винна система, а не люди, які працюють в ній!Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.

Читати далі →

Есте Лаудер: Винахідливість без меж

Есте Лаудер: Винахідливість без межЕсте Лаудер (Estee Lauder) починала свій бізнес із баночки крему, винайденого її дядьком… і гарячого бажання показати красу кожної жінки. Вона дуже любила свою справу, була дуже винахідлива, і це допомогло їй здійснити свою мрію. Вашій увазі я хочу запропонувати деякі життєві і бізнес принципи, котрих безустанно дотримувалась ця дивовижна жінка.

Читати далі →

4 запитання про «покоління Y»

4 запитання про «покоління Y»Дуже цікава стаття з’явилася нещодавно на блозі Пенелопи Транк Brazen Careerist. В ній авторка відповідає на 4 найбільш розповсюджені запитання, які стосуються працівників молодшого покоління, або, простіше кажучи, “покоління Y”. При цьому вона розвінчує деякі міфи, які давно вже оточують “ігреків”. Ось ці запитання.

Читати далі →

Як продати свою історію

Як продати свою історіюУ світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.

Читати далі →

Успіх компанії: орел або решка

Успіх компанії: орел або решкаУ багатьох “суперуспішних” компаніях по суті немає нічого особливого, стверджує професор MIT’s Sloan School Ребекка Хендерсон (Rebecca Henderson). Дослідники шукають закономірності там, де їх немає. Вони переважно займаються не наукою, а астрологією.

Читати далі →

Еволюція логотипів (в Інтернеті та поза ним)

Еволюція логотипів (в Інтернеті та поза ним)Будь-який бізнес із часом змінюється. Він пристосовується до мінливих зовнішніх обставин і, якщо йому це вдається – зростає! Навіть еволюція логотипів в Інтернеті має свої закони. Нижче наведені кілька прикладів того, як змінювалися логотипи відомих інтернет-компаній протягом останнього десятиліття. Уважний відвідувач, безперечно, зверне увагу на те, що всі вони обросли елементами так званої “веб-2.0 графіки” (випуклості, ілюзія об’єму, світлі плями та відблиски).

Читати далі →

Найефективніше вибирати співробітників для підвищення… випадковим чином

Найефективніше вибирати співробітників для підвищення... випадковим чином“Кожен член ієрархічної організації просувається по службі досягаючи рівня некомпетентності”. Це відоме правило підтверджене навіть математично. І також показує, що найефективніше вибирати співробітників для підвищення… просто випадковим чином.

Читати далі →

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?Чому, йдучи на загальну робочу нараду і проводячи там по 2-3 години, ми несподівано виявляємо, що кожна людина виходить із наради з абсолютно різними уявленнями про тему дискусії. Можливо, так відбувається тому, що у сучасному світі, переповненому інформацією та комунікацією, ми прислухаємося лише до тих точок зору та повідомлень, які хочемо почути, і абсолютно ігноруємо всі інші? Таке припущення роблять автори журналу Management Issues.

Читати далі →