Мільйони під ногами?

Мільйони під ногами?Я багато разів ловив себе на думці, що ідеї, які приносять гроші, настільки прості, що буквально лежать під ногами. Якось Олександр Реп’єв, відомий російський маркетолог, зазначив, що іноді перш ніж замовляти дорогу рекламну кампанію треба звернути увагу, чи почистили лід на сходах у ваш офіс. Інакше клієнти, які кинуться за вашим товаром у результаті реклами, розіб’ють собі лоби.

Читати далі →

Команда Management.com.ua здобула перемогу на турнірі “Що? Де? Коли? для управлінців”!

Що? Де? Коли? для управлінцівУ середу 4-го лютого відбувся вже другий щорічний турнір “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований інтернет-проектом Innovations.com.ua. Якщо ви пам’ятаєте – минулого разу команді “Management.com.ua” вдалося посісти третє місце у змаганні. Цього ж разу результат виявився ще більш вражаючим: у напруженій боротьбі, йдучи “нога в ногу” з найближчим переслідувачем (командою “S.H.A.” (Голден Телеком)), команді Management.com.ua таки вдалося здобути перемогу.

Читати далі →

Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомими

Звільнити чи залишити. Завдання з трьома невідомимиДуже часто по телевізору і в Інтернеті зустрічаються фрази типу “криза розставить все по місцях – нероби, ліниві та інший офісний планктон будуть звільнені/скорочені”. Але чи так все просто, як здається?

Пропоную відповісти на це питання кожному самостійно. Задача, яку слід вирішити, проста і складна водночас. Із 3-х співробітників, які працюють, треба скоротити лише одного – це просто. Але кого саме – це важко.

Умови задачі читайте в цьому пості. Мені дійсно дуже цікаво, кого оберете Ви.

Читати далі →

Найпровокаційніші прогнози на 2009 рік

Найпровокаційніші прогнози на 2009 рікРобити прогнози – невдячна справа. Особливо в епохи великих змін. Прогнози часто не збуваються тому, що люди, дізнавшись про негативне “пророцтво”, можуть докласти зусиль для того, щоб воно не справдилося, а позитивні прогнози можуть не враховувати багатьох “підводних каменів” сучасного бізнесу та технологій. Але тим не менше, нас усіх цікавлять тренди. Роблячи прогноз, ми фіксуємо і свої очікування від майбутнього, і своє розуміння нинішніх світових тенденцій.

Читати далі →

Кіно, яке допомагає в тяжкі часи

Кіно, яке допомагає в тяжкі часиРано чи пізно для кожного з нас настають тяжкі часи. Втрата роботи, скорочення доходів, нестача грошей на мінімальні потреби, творчі кризи, депресії – таке трапляється навіть із найуспішнішими. Пройшовши через тяжкі періоди життя, такі люди стають ще сильнішими й успішнішими. Що ж може допомогти в цей складний час? Іноді потрібно просто розслабитися і подивитися кіно (так, так кіно!). Є особливі фільми, що якнайкраще підійдуть для таких моментів.

Читати далі →

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.

Читати далі →

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!Видатні особистості вміють обертати свої невдачі на свою користь для досягнення ще більш високих результатів. Звичайно ж, ми краще вчимося на помилках, ніж на удачах. Ті, хто досягли вершин успіху, не випробувавши гіркоти поразок, схильні до наївності та неглибоких рішень. Такі люди завжди знають відповіді на всі питання. Справжні лідери більш схильні слухати співрозмовника, ніж говорити, і завжди прагнуть до повного розуміння.

Читати далі →

Подарунки від Діда Мороза

Подарунки від Діда МорозаНапередодні Нового Року не хочеться писати ні про кризу, ні про роботу. До 2009 року залишається менше 2-х днів. Цей час потрібно провести з користю. Нарізати олівь’е, приготувати “шубу”, поставити “пальне” в холодильник, витрусити килими, надраїти до блиску кришталь …:-) Як багато ще потрібно встигнути зробити в цьому році.

Читати далі →

Управління знанням та соціальні медіа – протистояння чи доповнення?

Управління знанням та соціальні медіа - протистояння чи доповнення?Десятиліття розвитку концепцій управління знанням, що масово запроваджувалися в бізнес-структурах, переконало багатьох у тому, що корпоративні знання та практики є ключовим фактором успіху компанії у конкурентному середовищі. Традиційні для попереднього періоду технології управління знанням (про які нерідко йшла мова на сторінках порталу Management.com.ua) були досить складними, тісно перепліталися з IT-архітектурою підприємства, і зазвичай запроваджувалися “згори донизу”. Причиною цього було прагнення забезпечити цілісність підходу, корпоративні стандарти і узгодженість зі стратегією компанії.

Читати далі →

Корпорація “Мафія” перевиконала план минулого року

Корпорація Мафія перевиконала план минулого рокуМіж іншим, у період економічної кризи італійська мафія, що включає в себе безліч організованих злочинних угруповань із різними назвами, тільки зміцнює свої позиції. Надання різних “послуг” комерсантам уже не обмежується малим бізнесом і поступово поширюється на великий.

Читати далі →