Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Святий Миколай vs. Санта-Клаус: традиції чи гроші?
Всіх вітаю зі святом Святого Миколая!
До речі, деякі люди досі вважають, що Санта-Клаус і Святий Миколай – одне і те саме. Звісно, це не так. Більше того, для Санта-Клауса в Європі настають некращі часи…
Мистецтво говорити „ні”
Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management …
Читати далі →Кому і для чого потрібні корпоративні вечірки
Цікаве дослідження було проведене консалтинговою компанією German Consulting Group з Карлсруэ серед 525 співробітників різних компаній.
Читати далі →Реорганізація Yahoo!
Лаври Google нікому не дають спокою. І, звичайно, у першу чергу основним конкурентам. Тепер і компанія Yahoo! намагається повернути собі колишній вплив і гнучкість.
Читати далі →Екс-главред The Economist ділиться секретами успіху
Думаю, всім відомий англійський діловий щотижневик The Economist. Але не всім відомо, що нещодавно колишній головний редактор видання Білл Еммотт відвідав Київ.
Читати далі →Реалії майбутнього: Електронна газета
Уявіть собі, що розгортаючи ранкову газету, ви знайдете всередині гнучкий електронний екран, по якому пробігають рядки найостанніших новин. Ця фантастика може стати реальністю вже за два роки, стверджує видання silicon.com.
Читати далі →Бізнес і метелики…
Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…
Читати далі →Як проводяться наради в Google?
Кожна компанія час від часу проводить наради. Необхідність у них не ставиться під сумнів, але наскільки вони ефективні? Віце-президент компанії Google Марісса Майер, яка проводить, у середньому, по 70 нарад у тиждень, називає шість правил, які потрібно дотримуватись для проведення успішної наради.
Читати далі →Вчимося скаржитися…
Якщо ви хоч коли-небудь не погоджувались з чимось на вашій роботі, значить проблема скарг для вас не нова. Вміння скаржитися інколи буває доволі необхідним навиком. Проте, люди, які хронічно скаржаться на все у світі, руйнують мораль та продуктивність компанії. І, зазвичай, вони створюють більше проблем, ніж вирішують. Дуже складно залишатися професійним спеціалістом, якщо ви вже зайняли позицію професійного скандаліста.
Читати далі →