Притча: Все у твоїх руках

Притча: Все у твоїх рукахДуже давно в стародавньому місті жив Майстер, оточений учнями. Найбільш здібний із них якось задумався: “Чи є питання, на яке наш Майстер не зміг би дати відповіді?”

Читати далі →

Основне запитання кожного рекрутера!

Основне запитання кожного рекрутера!При проходженні співбесіди, потенційні співробітники чують багато різноманітних запитань від рекрутерів та HR-менеджерів. Їх запитують про досвід, стаж, професійні навички, іноді пропонують скласти психологічні тести та іспити на спеціальність, тощо. Але тільки одне запитання повинно обов’язково бути присутнім у арсеналі кожного ефективного HR-менеджера. Ним ділиться доктор Джон Саліван (John Sullivan), названий організацією Fast Company „Майклом Джорданом рекрутингу”, пише Headhunter.com.

Читати далі →

У бізнесу „немає слів”…

У бізнесу „немає слів”...Тим спеціалістам, які до сих пір щиро вірять у силу неймінгу (від англ. Naming) для підвищення ефективності та результативності своєї компанії, буде цікаво дізнатися, що підібрати „правильне” ім’я для компанії стає дедалі складніше. Про це з’явилася навіть стаття у газеті „Відомості”.

Читати далі →

Здатність керувати: психологічні виверти

Здатність керувати: психологічні вивертиВиявляється здатність людини справлятися з керівною роботою піддається прогнозуванню. Достатньо піддати співробітника серії ретельно підібраних психологічних тестів й імовірність помилки з новим призначенням можна звести до мінімуму. Саме це стверджують американські вчені Джордан Питерсон (Jordan Peterson) з Університету Торонто, Роберт Пів (Robert Pihl) з Університету Макгілла та Даніель Хіггінс (Daniel Higgins) із Гарвардського університету в статті “Prefrontal cognitive ability, intelligence, Big Five personality, and the prediction of advanced academic and workplace performance”, опублікованої в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?

Хто ж насправді впливає на лояльність клієнтів?Серед спеціалістів по лояльності та формуванню стосунків із клієнтами панує усталена точка зору – будь-яка лояльність з’являється лише внаслідок взаємодії клієнта і компанії. Навіть найяскравіший бренд та найпривабливіша рекламна пропозиція не здатні із нічого перетворити звичайного клієнта на лояльного, якщо вони не підкріплені конкретними діями. Так виникає загальноприйнята формула відданості клієнтів: Бренд обіцяє – Персонал виконує. І якщо, боронь Боже, „персонал НЕ виконує”, то всі гучні обіцянки бренду – лише пустопорожній звук.

Читати далі →

Лояльність до бренду відходить у минуле?

Лояльність до бренду відходить у минуле?Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.

Читати далі →

5 звичних для робочого місця практик, з якими слід покінчити. Негайно!!!

5 звичних для робочого місця практик, з якими слід покінчити. Негайно!!!За довгі роки корпоративної роботи, деякі практики міцно вкоренилися в наших звичках. Але це зовсім не означає, що ми повинні продовжувати діяти в тому ж дусі й надалі. Навіть навпаки, деякі звички заважають нам ефективно виконувати свою роботу та досягати поставлених цілей, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk), авторка блогу Brazen Careerist.

Читати далі →

Історії успіху: Людина-візник

Історії успіху:  Людина-візникЧас від часу на сайті CNNMoney.com з’являються своєрідні історії успіху, в яких розповідається, яким чином тій чи іншій людині вдалося здійснити свою мрію, створити бізнес, досягнути цілі. Найцікавішим елементом таких історій зазвичай є розповідь про те, яким чином людині вдалося відшукати шлях до успіху, знайти справу свого життя і не втратити можливість. „Я все життя мріяв збудувати для себе справжню карету, але досі так і не зміг цього зробити, оскільки завжди був занадто зайнятий, будуючи карети для своїх клієнтів”, – стверджує герой нашої історії Герб Ендлер (Herb Andler).

Читати далі →

Притча: сутність учнівства

Притча: сутність учнівстваІбрахим аль-Каззаз якось розповідав, що замолоду він дуже хотів приєднатися до майстра, що навчає. Він розшукав мудреця й попросився до нього в учні.

– Ти ще не готовий, – сказав учитель. Але парубок наполягав.

Читати далі →

П’ять звичок мільйонера

 П’ять звичок мільйонераВсесвітньовідома аудитова компанія Ernst & Young провела опитування серед молодих лідерів, які взяли участь у конференції International Intern Leadership, і виявила, що 59% з них планують стати мільйонерами. Більше того – 5% молодих людей переконані, що досягнуть позначки у мільйон доларів ще до того, як їм виповниться 30 років, пише Барбара Рейнхолд (Barbara Reinhold) на сайті Comcast.net. Питання лише в тому, яким чином вони зуміють здобути цей статок…

Читати далі →