Багато компаній традиційно (а можливо, правильніше сказати – “архаїчно”) оцінюють ефективність PR за кількістю згадок на телебаченні та в пресі. Втім, інтернет-PR має кілька суттєвих переваг у порівнянні з орієнтацією на традиційні канали. Інтернет-видання BizTimes пропонує 9 найбільш сильних аспектів PR в Інтернеті.
Притча: Найбільш сприятливий день
Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, чи існує день, найбільш сприятливий для того, щоб звертатися із пропозицією до покупця?»
– День? – здивувався Вчитель.
– Ну, можливо, день тижня або число місяця…
Читати далі →Як нас обманюють продавці?
Далеко не завжди маркетингові та рекламні техніки, які використовуються продавцями різного штибу та масштабу, є чесними. Особливо багато технік обману можна зустріти на ринку. Вочевидь, вам також неодноразово доводилося бувати обманутими, хоча не виключено, що ви до сих пір про це навіть не здогадуєтесь. Які ж маніпулятивні техніки використовують продавці на ринку, розповідає автор блога AdBlog.
Читати далі →Успіх компанії: орел або решка
У багатьох “суперуспішних” компаніях по суті немає нічого особливого, стверджує професор MIT’s Sloan School Ребекка Хендерсон (Rebecca Henderson). Дослідники шукають закономірності там, де їх немає. Вони переважно займаються не наукою, а астрологією.
Читати далі →Еволюція логотипів (в Інтернеті та поза ним)
Будь-який бізнес із часом змінюється. Він пристосовується до мінливих зовнішніх обставин і, якщо йому це вдається – зростає! Навіть еволюція логотипів в Інтернеті має свої закони. Нижче наведені кілька прикладів того, як змінювалися логотипи відомих інтернет-компаній протягом останнього десятиліття. Уважний відвідувач, безперечно, зверне увагу на те, що всі вони обросли елементами так званої “веб-2.0 графіки” (випуклості, ілюзія об’єму, світлі плями та відблиски).
Читати далі →Скільки треба тренерів на душу населення?
У свіжому номері журналу “Компаньон” в рубриці “Найкаща порада мого життя” – передрук з американського журналу Fortune – дещо несподіваною порадою ділиться Ерік Шмідт – СЕО, напевне, найдинамічнішої компанії світу – Google. Вже інтригує – яка ж саме порада допомогла панові Шмідту стати чи не найвпливовішим топ-менеджером світу?
Читати далі →Найефективніше вибирати співробітників для підвищення… випадковим чином
“Кожен член ієрархічної організації просувається по службі досягаючи рівня некомпетентності”. Це відоме правило підтверджене навіть математично. І також показує, що найефективніше вибирати співробітників для підвищення… просто випадковим чином.
Читати далі →Як корпоративна соціальна відповідальність руйнує сім’ї
Кумедна (але говорять – реальна) історія, яку мені довелося почути на бенчмаркінговій сесії “Зміна ДНК компанії”, організованій українською консалтинговою компанією Strategic Consulting Group.
Читати далі →Народження імені: Jaguar
Назва S.S. Jaguar на машині вперше з’явилася в 1935-му році. S.S. означає “Swallow Sidecar”, що перекладається як «мотоцикл із коляскою “Ластівка”». Цю назву придумав у 1930-му році сам творець нової моделі Вільям Лайонc (William Lyons), виробник мотоциклів, а пізніше – і автомобілів. Після війни, щоб не виникало двозначності, букви S.S. перестали фігурувати в назві марки.
Читати далі →Як привабити клієнтів?
Коли створюються рекламні повідомлення – дуже важливо робити їх правильно. Єдина їхня мета: ефективно виконувати свою головну функцію – залучення клієнтів. Це не таке вже просте завдання, як може видатися на перший погляд. І якщо подивитися на масу різноманітних оголошень із різних сфер реклами, то можна виявити, що більшість із них справляється із завданням залучення клієнтів далеко не найкращим чином, стверджують автори блогу Vertical Response.
Читати далі →