Компанія Microsoft подала патентну заявку на систему стеження за співробітниками, пише британська газета The Times. Система дає змогу визначати ефективність роботи користувача, його самопочуття і навіть компетентність.
Читати далі →Чотири види спільнот
Ви розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання…
Читати далі →Як зробити з блогу бізнес
Завдяки старанню авторів та появі безлічі нових інструментів монетизації, ведення популярних блогів може перетворитися на доволі прибутковий бізнес. Тож настав час зруйнувати розповсюджений міф, що в Інтернеті можуть заробляти лише ті рідкісні блогери, які зуміли залучити на свій ресурс величезну кількість відвідувачів. Сьогодні прибутки блогерові приносить радше не розмір аудиторії (який часто штучно „роздувається” не зовсім чесними і прозорими методами), а її якість.
Читати далі →Який CEO – така і компанія
Результати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.
Читати далі →Закони людської тупості
Вважаєте що тупість – це проблема її носіїв?.. Виявляється, що це не зовсім так. Феномен тупості може принести куди більше шкоди, ніж ми звикли вірити. Принаймні, так вважали грецькі філософи. А видатний фізик Альберт Ейнштейн колись говорив: „Існує тільки дві вічні речі – всесвіт і людська тупість. При чому вічність всесвіту можна поставити під сумнів”.
Читати далі →Притча: Чужі ідеї
У філософа була одна пара взуття. Одного разу він попросив шевця терміново його полагодити.
– Але майстерня вже закривається, – відповів той, – тому я не зможу полагодити взуття у вашій присутності. Чому б Вам не зайти за ним завтра?
Читати далі →Якщо вже рекламуєтесь, то робіть це оригінально!
Сучасне суспільство настільки переситилося рекламою, що у переважної більшості його представників виробився закономірний імунітет до останньої. Ще б пак, якби ми дійсно зчитували інформацію зі всіх бігбордів, стін метро, рекламних сторінок у газетах та журналах, вишукували банери на інтернет-сторінках, вслухалися у рекламні радіоповідомлення та вдивлялися у телевізійні рекламні ролики – то безсумнівно закінчили б у божевільні.
Читати далі →Топ-100 продажів доменів 2007-го року
Як виявилося, доменна індустрія у 2007-му році не пасла задніх. Торік за великими угодами переміг аукціон Moniker, оскільки три найдорожчих доменів 2007-го року продали саме через нього. Перше місце посіло доменне ім’я Porn.com – $9,500,000. Друге місце – Computer.com – $2,100,000, третє місце – домен Seniors.com – $1,800,000, пише DOMAINBLOG.com.ua.
Читати далі →Лояльність “навпаки”…
У цьому пості йтиметься зовсім не про антилояльність, як можна було подумати, прочитавши заголовок. Зовсім навпаки – йтиметься про лояльність, якою вона повинна бути насправді. Адже не таємниця те, що програми лояльності, які сьогодні діють у багатьох організаціях, від великих до найменших, майже ніколи не приносять очікуваного результату, пише у блозі “Маркетинг в маленькому місті” доволі відомий на російських теренах блогер Дмитро Давидов.
Читати далі →Притча: Пошуки гуру
Один шукач Істини від’їхав на Схід із пачкою фотографій можливого гуру, які передав йому більш досвідчений друг. Щоб полегшити завдання, друг дав йому із собою вісім фотографій однієї людини, знятих із різних боків.
Читати далі →