Хто зробить за вас роботу, яку ви не можете терпіти?..

Правильно – ніхто!!! І не вірте рекламним роликам, які стверджують протилежне. Адже йдеться не про миття вікон і не про велике прання – йдеться про ту працю, за яку вам платять гроші. І навряд чи вдасться відшукати хоча б двох чи трьох знайомих, які мріють про погану роботу, яку вони ненавидітимуть (це навіть звучить абсурдно). В той же час, 87% американців (про українців даних немає, але думаю – відсоток не нижчий) стверджують, що незадоволені своєю роботою. А при цьому – продовжують працювати. Своїми відкриттями щодо цього феномену ділиться з нами сайт management-issues.com.

Читати далі →

Bigmir)net залишають провідні онлайн-видання

В українському Інтернеті трапився черговий скандал. І знову в епіцентрі подій – портал Bigmir)net. Рейтинг Bigmir)net залишило провідне політичне онлайн-видання “Українська правда”. В інтерв’ю виданню proIT головний редактор “Української правди” Альона Притула розповіла про причини такого жесту відчаю (читати інтерв’ю).

Читати далі →

Як заробляють активні користувачі?..

Можна роками працювати на постійній посаді, заробляючи щомісяця фіксовану суму, а можна розмістити відео-кліп у сервісі Metacafe і отримувати по $5 за кожні 1000 переглядів, повідомляє журнал „Новий маркетинг”. Експерти стверджують, що саме таким чином сайт Metacafe збільшує власну аудиторію і прибутки від реклами. Та й взагалі, тенденції вказують на те, що Інтернет-компанії починають наймати на роботу найбільш активних користувачів.

Читати далі →

FedEx: схований бонус логотипу

Чи відомо вам, які логотипи є найкращими за останні 35 років? 8-ка кращих логотипів, даними журналу Rolling Stone, наступна: Apple, Coca-Cola, Nike, IBM, Starbucks, McDonald’s, Playboy та FedEx.

Логотип FedEx Express нічим на перший погляд особливим не відрізняється. Але тільки на перший погляд. Якщо уважно придивитися, то можна побачити на логотипі стрілку, замасковану між літерами „E” і „x”. Як виявилося, мало хто знає про цей факт, повідомляє Adme.ru.

Читати далі →

Чим займаються офісні працівники в робочий час…

З допомогою технологій і он-лайн панелі компанії GMI (Global Market Insite, Inc.) було проведено опитування співробітників офісів, результати якого опублікував журнал „Новий маркетинг”. В опитуванні взяли участь 500 співробітників офісів у віці від 18 до 55 років, половина з яких – чоловіки, а половина – жінки. Більше, ніж 50% респондентів мають вищу освіту, а приблизно третина (29%) – займають керівну посаду. Всі, хто взяв участь в опитуванні працюють за схемою повної зайнятості і проводять у офісі більше, ніж половину робочого дня.

Читати далі →

Як проводяться наради в Google?

Кожна компанія час від часу проводить наради. Необхідність у них не ставиться під сумнів, але наскільки вони ефективні? Віце-президент компанії Google Марісса Майер, яка проводить, у середньому, по 70 нарад у тиждень, називає шість правил, які потрібно дотримуватись для проведення успішної наради.

Читати далі →

Вчимося скаржитися…

Якщо ви хоч коли-небудь не погоджувались з чимось на вашій роботі, значить проблема скарг для вас не нова. Вміння скаржитися інколи буває доволі необхідним навиком. Проте, люди, які хронічно скаржаться на все у світі, руйнують мораль та продуктивність компанії. І, зазвичай, вони створюють більше проблем, ніж вирішують. Дуже складно залишатися професійним спеціалістом, якщо ви вже зайняли позицію професійного скандаліста.

Читати далі →

Найскладніше – підібрати правильного генерального

Кожен знає, що для успішності нового бізнесу потрібен талановитий керівник. Крім нього, зрозуміла річ, потрібні люди, великий ринок, конкурентоспроможність, потенціал для зростання, вдала структура і т. д. і т. п… Але талановитий керівник – в першу чергу. Підібрати його – справа не з легких. Одне радує – простір для вибору величезний! Не вірите? Переконайтеся самі! Жартівлива стаття, опублікована у Venture Capital Journal не лише пропонує свою власну класифікацію генеральних директорів, але й (для зручності) наводить список кіноакторів, з якими асоціюється той чи інший тип керівника.

Читати далі →

70% щастя користувача від Google

У блогах зараз обговорюється документ для внутрішнього використання в компанії Google під назвою “Big Goals and Directions – 2006”. Не думаю, що “витік інформації” відбувся випадково, проте досить цікаво ознайомитися із цілями, які поставив собі Google на 2006-ий рік.

Читати далі →