Як керувати людьми, котрі ваc дратують

Як керувати людьми, котрі ваc дратуютьВ ідеалі кожен хоче працювати з приємними і поступливими співробітниками, але обов’язково доводиться стикатися і з тими, хто вам просто не подобається. Якщо це цінні працівники, то вам доведеться скорегувати свій управлінський підхід заради власного душевного спокою та ефективності команди. Річард Фелоні (Richard Feloni), автор видання Business Insider, наводить вісім порад, що допоможуть налагодити більш продуктивні відносини навіть із людьми, які вас безмірно дратують.

Читати далі →

Що таке триангулярне мислення

Що таке триангулярне мисленняОпора виключно на підхід поступових покращень веде до появи «стандартних» продуктів, «безпечних» стратегій і означає позицію «ми не гірші за інших» — що, швидше за все, призведе до провалу в сучасному динамічному середовищі, — пише Джон О’Кіфф (John O’Keeffe) у своїй книзі “Нешаблонне мислення. Перевірена методика досягнення амбітних цілей” (Business Beyond the Box: Applying Your Mind for Breakthrough Results), розповідаючи про так зване триангулярне мислення.

Читати далі →

Притча: Чи необхідно на всьому економити

Притча: Чи необхідно на всьому економитиУчитель, — запитав одного разу учень. — У фірмі, де я працюю, змінився директор. У нового начальника просто якась манія економії. Він говорить, що необхідно на всьому заощаджувати, і не тільки говорить. Учора він написав розпорядження, щоб всі відділи скоротили всі витрати на десять відсотків. Хіба ж це розумно?!

Читати далі →

Мотивація персоналу в Google: секрети успіху

Мотивація персоналу в Google: секрети успіхуДля виявлення компанії з найбільш мотивованими співробітниками телекомпанія CNN і журнал Fortune щорічно проводять спільне дослідження, в якому бере участь 1000 найбільш маститих корпорацій з усього світу. І ось вже чотири роки поспіль беззмінним лідером цього рейтингу є Google.

Читати далі →

П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити

П'ять рис мікроменеджера і як їх виправитиУсі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.

Читати далі →

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним стати

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним статиІнтернет-мільйонери — це рух, орієнтований на побудову гнучкого і прибуткового бізнесу, заснованого на стилі життя та такий, що відповідає особистісним пріоритетам його власника, інтернет-мільйонера. Саме так пояснює цей термін Скотт Фокс (Scott Fox), автор книги “Як працювати де хочеш, скільки хочеш і отримувати стабільний дохід” (Click Millionaires: Work Less, Live More with an Internet Business You Love).

Читати далі →

Притча про зміни

Притча про зміниЯкось приходить до батька молода дівчина і каже:

— Тату, я втомилася, у мене таке важке життя, такі труднощі і проблеми, я весь час пливу проти течії, у мене немає більше сил… Що мені робити?

Читати далі →

Ваша команда — це і є ваша компанія

Ваша команда — це і є ваша компаніяКіт Рабуа (Keith Rabois), серійний підприємець, який працював на керівних посадах в PayPal, LinkedIn, Slide, Square, зараз є партнером у відомому венчурному фонді Khosla Ventures. Кіт пропонує вісім принципів побудови успішної технологічної компанії, знання яких може стати непоганою підмогою для підприємців-початківців.

Читати далі →

Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

Правила соціальних медіа для бізнесу

Правила соціальних медіа для бізнесуНа жаль, досі багато людей не в курсі, як слід користуватися соціальними мережами на роботі, щоб не підставити себе і свою компанію. Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), журналіст, копірайтер, колумніст видання Inc., пропонує вашій увазі кілька важливих правил, складених на основі інформаційної політики IBM із додаванням здорового глузду.

Читати далі →