Гумор у бізнесі різних народів

Гумор у бізнесі різних народівПо мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.

Читати далі →

Десять ознак провального стартапу

Десять ознак провального стартапуЯк дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.

Читати далі →

Якщо не подобається робота, то… експлуатуйте свого боса!

Якщо не подобається робота, то... експлуатуйте свого боса!Принадність сьогоднішнього капіталізму в тому, що це вулиця з двостороннім рухом. Щоб досягти успіху в житті, працівник так само повинен експлуатувати роботодавця, як і він його, причому в позитивному сенсі, — стверджує Джеймс Алтачер (James Altucher), голова хедж-фонду, інвестиційний консультант, автор кількох книг і популярний блогер.

Читати далі →

Чому треба повчитися у доктора Хауса?

Чому треба повчитися у доктора Хауса?Комерційна пропозиція — пропуск, квиток для проведення переговорів, саме там вирішується доля угоди. Дуже мало комерційних пропозицій (КП) передбачають моментальний прямий продаж. Висновок: якщо складена вами КП не зацікавила читача, значить, щось ви зробили не так. Причин може бути багато, як і симптомів у хвороб, з якими бився доктор Хаус в однойменному культовому серіалі, — стверджує Денис Каплунов у своїй книзі “Ефективна комерційна пропозиція”.

Читати далі →

Притча: Країна, у якій краще не працювати

Притча: Країна, у якій краще не працюватиОдного разу до Вчителя прийшов один із найбагатших жителів країни, де тоді працювала Школа Шляху, і запитав:

— Учитель, скажи, як мені бути. Мій бізнес під серйозною загрозою. Місцевий правитель вирішив, що я сплатив занадто мало грошей у скарбницю й вимагає тепер з мене ще рівно стільки ж. Я сам тиждень перевіряв документи і точно знаю, що сплачую абсолютно все, що заведено платити… Але він уже надсилав до мене свого головного скарбника, і той усіляко погрожував мені, якщо я не віддам ці гроші… Скажи, що робити?!

Читати далі →

Як придумувати ідеї для бізнесу

Як придумувати ідеї для бізнесуМакс Левчин (Max Levchin), співзасновник PayPal, член ради директорів Yahoo!, творець інкубатора HVF і платіжного сервісу Affirm, на сторінках видання Fast Company поділився тим, як йому в голову приходять ідеї для стартапів. Вашій увазі пропонується кілька правил, які він сформулював.

Читати далі →

Аморальність грошей

Аморальність грошейЧи правда, що гроші штовхають на аморальні вчинки? Чи справді ринкові відносини псують людей? Мабуть, ці питання завжди будуть викликати неабиякі суперечки. Тим не менш, завжди цікаво ознайомитися з експериментами та дослідженнями у цій області, що спроможні поглянути на сутність грошей з різних боків.

Читати далі →

10 секретів успішних продажів

10 секретів успішних продажівРадміло Лукіч, бізнес-тренер і консультант в області В2В-продажів, у своїй книзі “Управління продажами” пропонує звернути увагу на кілька фундаментальних аспектів, на які варто орієнтуватися, якщо ви плануєте стати успішним продавцем.

Читати далі →

Як дізнатися коли клієнти брешуть

Як дізнатися коли клієнти брешутьКлієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.

Читати далі →

Особлива П’ятниця, або Як підняти рівень корпоративної культури

Особлива П'ятниця, або Як підняти рівень корпоративної культуриПітер Друкер (Peter Drucker), один із найвпливовіших теоретиків менеджменту XX століття, якось зазначив, що для розвитку бізнесу корпоративна культура куди важливіше правильної стратегії. Він не применшував значення стратегічного планування, він просто вірив, що компанія з низьким рівнем корпоративної культури не спроможна досягти запланованих цілей. Для того, щоб домогтися високих результатів, вам буде потрібно підняти рівень корпоративної культури. Але з чого почати? Шеллі Превост (Shelley Prevost), дописувач Inc., пропонує простий план.

Читати далі →