5 тактик пошуку роботи, які давно вийшли з моди

5 тактик пошуку роботи, які давно вийшли з моди Світ навколо нас змінюється шаленими темпами. Але рекрутерам до сих пір регулярно доводиться стикатися з кандидатами, які користуються застарілими методами пошуку роботи. Ліз Райян (Liz Ryan), одна з дописувачів видання BusinessWeek, розповідає про 5 тактик пошуку роботи, які давно вже вийшли з моди.

Читати далі →

Народження імені: Rolls-Royce

Народження імені: Rolls-RoyceЧарльз Роллc, який народився в 1877-му році, був третьою дитиною лорда Ллангаттока. У 1896-му році парубок став одним із перших в Англії, хто купив автомобіль. Це була французька машина марки Peugeot, оскільки вітчизняного виробництва тоді у Великобританії не було.

Читати далі →

Українці нещасливі на роботі

Українці нещасливі на роботі Абсолютна більшість українських працівників нещасливі на своїх робочих місцях, свідчить опитування, проведене міжнародним кадровим порталом HeadHunter. Лише приблизно кожен шостий українець вважає себе щасливим в робочому оточенні.

Читати далі →

Ефект Штірліца, або Правило останнього враження

Ефект Штірліца, або Правило останнього враженняВсі ми пам’ятаємо крилатий вислів з культового радянського фільму “Сімнадцять миттєвостей весни”: “Штірліц знав, що найкраще запам’ятовується остання фраза”. Гарі Беквіт (Harry Beckwith) у своїй книзі “Продаючи незриме” також звертає увагу читачів (особливо – маркетологів) на останнє враження, що має особливість залишатися в нашій пам’яті.

Читати далі →

Покоління Z здійснить революцію в освіті

Покоління Z здійснить революцію в освіті Покоління бейбі-бумерів змінило політику, покоління X здійснило революцію в сім’ї, покоління Y змінює сучасне робоче оточення, а покоління Z (тобто люди, народжені в період з 1995-го по 2010 роки) змінять підходи до освіти, переконана Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри та автор однойменного блога. На Менеджмент@БЛОЗі ми вже розміщували деякі з її статей: “Як представники покоління Y змінюють робоче середовище” та “Як утримати молодого співробітника“.

Читати далі →

Що таке хороша реклама?

Що таке хороша реклама?Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову вимовляв Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Пилипа!».

Читати далі →

Темний бік власного бізнесу

Темний бік власного бізнесу Ідея щодо створення власного бізнесу сьогодні не спадає на думку хіба що лінивому. Так вже склалося, що бути підприємцем у наш час – модно. Втім, Корбет Бар (Corbett Barr), популярний блогер та засновник компанії Insanely Useful Media, розповідає про зворотний бік підприємництва.

Читати далі →

Як розпізнати жахливого боса під час бесіди

Як розпізнати жахливого боса під час бесідиУ книгах і пресі можна знайти безліч порад, як працювати з жахливими начальниками. Однак виявити поганого керівника можна ще до того, як він стане вашим начальником. Видання Forbes пропонує п’ять способів, як зрозуміти в простій бесіді з потенційним начальником, чи стане робота з ним для вас каторгою.

Читати далі →

Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»

Новорічні обіцянки та менталітет жертви Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.

Читати далі →

Притча про робітників у винограднику

Притча про робітників у виноградникуВ одного багатого селянина був виноградник. Прийшов час збору врожаю. Рано ранком він вийшов з дому, щоб найняти людей для збору фруктів. Він домовився з кількома працівниками й зобов’язався платити їм динар у день. Вони погодилися і взялися за роботу.

Читати далі →