7 саморуйнівних звичок хороших компаній

На шляху до успіху багато компаній набувають масу шкідливих звичок, тобто формують для себе певні стереотипи поведінки, які зрештою виявляються згубними для них, — стверджує професор Джагдіш Шет (Jagdish Sheth), визнаний авторитет у сфері глобальної конкуренції та стратегічного мислення…

Читати далі →

Історія перетворює шум на музику

Живучи в Нешвіллі, я добре зрозумів, чим відрізняється музика від шуму. Майже половина моїх тутешніх друзів — музиканти. Мене захоплює їхній талант. Коли ми збираємося разом повечеряти, хто-небудь неодмінно тягнеться за гітарою…

Читати далі →

Що є метафора?

Метафори — це двері. Це чудові об’єднавчі двері, що відкривають величезний трансформаційний потенціал. Вони дають нам можливість залишити позаду самообман і перенестися у сфери істинного ландшафту розуму — туди, куди ми, можливо, часто самі не наважуємося зробити крок…

Читати далі →

Притча: Що таке стратегія

— Учителю, ми вже пів року вивчаємо мистецтво стратегії, а ти нам так і не сказав, що це таке, — якось зранку завважили учні, що зібралися на чергове заняття.

— Добре, спробуймо дати визначення разом. Що робить стратег?..

Читати далі →

Чому одні групи варті більшого за суму своїх частин, а інші — меншого?

Кілька років тому дизайнер і комп’ютерний інженер Пітер Скіллман, щоб це з’ясувати, улаштував змагання. За кілька місяців він зібрав групи по чотири людини у Стенфорді, Каліфорнійському університеті, Токійському та ще кількох навчальних закладах. Кожній Пітер запропонував звести максимально високу споруду…

Читати далі →

Дванадцять стандартних форм цінності

Цінність — це не властивість речей. Вона всередині нас, вона — те, як реагує людина на зміну життя, — говорив австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того аби успішно продавати цінності, необхідно точно з’ясувати, яку саме форму вони мають набувати, щоб за них захотіли платити…

Читати далі →

25 правил ідеального брейнштормінгу

Кожен із нас хоч раз брав участь у мозковому штурмі, який із тріском провалився. Причини провалів можуть бути найрізноманітнішими. Наприклад, хтось із віцепрезидентів міг відкидати одну ідею за іншою — і врешті-решт усі замовкли. Або учасники команди могли приклеїти на стіну 250 листочків з ідеями і не знати, що робити далі…

Читати далі →

Формулювання місії має уміщатися на футболці

Ефективне формулювання місії є досить коротким і чітким, щоб уміститися на футболці. Місія пояснює, чому ви займаєтеся конкретною справою, а не розповідає про те, як ви досягаєте своєї мети. Звісно, до цього поняття входить багато чого, але головне в ній підштовхує до виконання правильних дій сьогодні та завтра…

Читати далі →

Чотири «С» досконалості

Будь-яке творче починання — чи то фільм, п’єса, роман, картина або ще щось подібне — буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма наступними якостями, так званими чотирма «С»…

Читати далі →

Шопінг проти стресу

Коли ми ходимо по магазинах, а не просто робимо покупки, ми купуємо більше ніж продукти. Ми купуємо владу і контроль. Прийшовши в магазин із готівкою або кредитними картками в кишені, ми відчуваємо, можливо, вперше за весь день або тиждень, що стали господарями свого життя. Ми віримо, хоча часто це відчуття є хибним, що, обираючи покупку, ми проявляємо свободу волі…

Читати далі →