Формулювання місії має уміщатися на футболці

Ефективне формулювання місії є досить коротким і чітким, щоб уміститися на футболці. Місія пояснює, чому ви займаєтеся конкретною справою, а не розповідає про те, як ви досягаєте своєї мети. Звісно, до цього поняття входить багато чого, але головне в ній підштовхує до виконання правильних дій сьогодні та завтра. В ідеалі кожен співробітник організації має знати, що його робота слугує внеском у досягнення спільної мети. Тому місія має бути ясною і надихаючою. Необхідно зробити так, щоб для кожного члена ради директорів, волонтера і співробітника організації місія являла собою те, чим він хотів би запам’ятатися. А для цього вона має точно відповідати їхнім можливостям, здібностям і прагненням. У правильному формулюванні місії враховуються всі ці три аспекти.

Спочатку оцініть обстановку. Організація, що починається зсередини і намагається знайти місце для розміщення своїх ресурсів, даремно витрачає свої сили. Вона завжди буде орієнтована на минуле. Але ж демографічні показники постійно змінюються, як і потреби людей. Організації необхідно відшукати те, що вже відбулося і що становить проблему для суспільства, але в чому криються для неї 27. У лідера немає іншого вибору, окрім як передбачати майбутнє і намагатися виліпити з нього те, що потрібно. При цьому йому слід пам’ятати, що домогтися успіху на хвилі припливу так само просто, як втратити все з відливом. Нам, людям, не дано знати майбутнє, але, з огляду на брак божественного бачення, керівник має постійно обмірковувати, де відкриваються нові можливості.

MUST READ:  Даосизм в современном бизнесе

Зверніть увагу на новітні технології, мінливі умови життя, конкуренцію, оцініть можливості залучення ресурсів і подумайте, які ніші можна зайняти. Лікарня не продає взуття і не навчає дітей. Вона піклується про пацієнтів. Але конкретні цілі іноді змінюються. Сьогоднішні пріоритети можуть відійти на другий план, а то й зовсім канути в Лету. Ваші ресурси обмежені — маються на увазі не тільки люди або гроші, а й ваша компетенція. Де ви зможете знайти їм застосування і змінити світ на краще? У чому зможете встановити новий стандарт ефективності? Що живить вашу відданість справі?

Джерело: «The Five Most Important Questions You Will Ever Ask About Your Organization» by Peter F. Drucker

Ілюстрація: shutterstock.com