Переваги та недоліки стратегії

Переваги та недоліки стратегіїБудь-яка дискусія про стратегію неминуче закінчується «внічию», тому що на кожну стратегічну перевагу знайдеться своя слабка сторона або недолік. Автори книги “Стратегічне сафарі. Екскурсія по нетрях стратегічного менеджменту” (Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management) пропонують поглянути на сутність стратегії, аналізуючи її переваги і недоліки у різних системних розрізах.

Читати далі →

Притча: Що складніше, продавати чи купувати?

Притча: Що складніше, продавати чи купувати?Одного разу учень запитав Учителя: «Учитель, скажи, будь ласка, що складніше — продавати чи купувати?»

Учитель посміхнувся:

— Ти задав дуже хороше питання! Ось і спробуй тепер сам відповісти на нього. Ну що, є в тебе відповідь?

Читати далі →

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперів

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперівGoogle Ventures — це венчурний фонд Google, який інвестує в сміливі та оригінальні проекти в найрізноманітніших областях — від біотехнологій та екологічних автомобілів до юридичних послуг онлайн. У фонді є власна команда дизайнерів і розробників, яка наставляє юні компанії на шлях істинний.

Читати далі →

Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупки

Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупкиЯк відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.

Читати далі →

7 переваг використання соціальних медіа для бізнесу

7 переваг використання соціальних медіа для бізнесуОтже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…

Читати далі →

Найдешевші способи мотивації співробітників

Найдешевші способи мотивації співробітниківЯк можна зацікавити людей роботою, не збільшуючи їм зарплату? Виявляється, це доволі просто, якщо ви розумієте, чому і коли гроші працюють як мотиватор. Все, що вам потрібно зробити, це з’ясувати, як змусити людей відчувати себе добре, — пише Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), журналіст, копірайтер, на сторінках видання Inc. Для цього вам потрібно створити можливості для визнання хорошої продуктивності і об’єднати весь колектив для досягнення цілей фірми.

Читати далі →

Притча про мураху

Притча про мурахуЩодня якомога раніше приходила на роботу Мураха. Була у неї хороша продуктивність. І веселою вона була. І діяльність фірми була успішною. Але Джміль, генеральний директор фірми, де працювала Мураха, вирішив, що вона не може працювати сама по собі. Так була створена посада наглядача і найнято на неї гнойового Жука.

Читати далі →

5 найсмішніших компаній України

5 найсмішніших компаній УкраїниЯк відомо, бізнес — переважно справа серйозна. Але коли у засновників є почуття гумору і частка здорового сарказму, гроші заробляти стає легше. Видання “Forbes Україна” підібрало п’ять компаній зі смішними назвами, які створені і працюють в Україні.

Читати далі →

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небоАвтори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».

Читати далі →

10 найпопулярніших методик для генерування ідей

Як відомо, основним способом вирішення творчих питань є пошук нових ідей. На це деколи витрачається неймовірна кількість ресурсів, однак знайти вірне рішення вдається далеко не завжди. Журнал “Секрет фірми” зробив дуже корисну добірку технік від відомих авторів, які можуть допомогти вам краще орієнтуватися в потоці думок і доводити до логічного пояснення заповітну ідею…

Читати далі →