Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося!

Поведінковий таргетинг менш ефективний, ніж вважалося Поведінкова реклама сьогодні не є чимось винятковим. Наразі це доволі розповсюджений спосіб рекламування, який часто застосовується у контекстній рекламі. Однак, ефективність, а головне – позитивне ставлення користувачів до поведінкової реклами – сьогодні знижується, стверджують автори блога Biz Times.

Читати далі →

Невігластво як стимул для креативності

Невігластво як стимул для креативностіУ невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.

Читати далі →

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»…

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»... Цікаву статтю опублікував Тоні Ахонен (Tomi Ahonen), колишній менеджер Nokia. У ній пояснюється, що ж відбувається з улюбленим брендом мільйонів користувачів, який багато років безальтернативно домінував на мобільному ринку, а сьогодні стрімко втрачає свою першість. Стаття називається “Небажана за будь-яку ціну. Що трапилося з Nokia, яка винайшла смартфон?” і з її оригіналом ви можете ознайомитися за посиланням.

Читати далі →

Кувалда як інструмент боротьби за якість

Кувалда як інструмент боротьби за якістьЯкої би низької якості не був виріб, це можна компенсувати ціною, продавши товар з великою знижкою. Саме так уважали в 1985-ому році переважна більшість працівників китайських підприємств (і, думаю, вважають і понині). Ставлення до роботи на виробництві було відповідне. Для викорінювання цього Чжан Жуймінь, молодий керівник Холодильної компанії Циндао (тепер загальновідомої як Haier), прийняв найсуворіші й найрішучіші заходи.

Читати далі →

Притча: З болота в гори

Притча: З болота в гориОдного разу кілька жаб на болоті розговорилися:

– Шкода, що ми живемо в такому маленькому болоті. Ось якби дістатися до сусіднього болота, там набагато краще! – проквакала одна з них.

– А я чула, що в горах є великий чистий ставок, – додала друга.

Читати далі →

Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки

Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки“Великі рішення важко приймати та змінювати. Один раз прийнявши таке рішення, ви, імовірно, будете продовжувати вірити в його правильність, навіть якщо це не так. Ви перестанете бути об’єктивним”, – пишуть автори чудової книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрейд (Jason Fried) і Девід Хайнемайєр Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му році

Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му роціЖурнал Australian Anthill опублікував перелік п’яти сфер бізнесу, які найбільше зростатимуть у 2011-му році. І хоча зібрана статистика стосується в першу чергу австралійських реалій, та все ж більшість тенденцій можна спроектувати і на глобальний рівень. А отже, доречно припустити, що у інших країнах картина буде подібною.

Читати далі →

Народження імені: Opel

Народження імені: OpelАдам Опель, виробник швейних машин з 1862-го року, вирішив зайнятися також виготовленням велосипедів. Після відвідування в 1898-му році Берлінського автомобільного салону він і його п’ятеро синів зрозуміли, що майбутнє – за автомобілями.

Читати далі →

Інноваційні ідеї, які можуть «вистрілити» у 2011-му

Інноваційні ідеї, які можуть вистрілити у 2011-му Майкл Шрейдж (Michael Schrage), дослідник у MIT, автор численних публікацій та один з дописувачів блога Harvard Business Review ділиться ідеями, які виникли у 2010-му році і на його думку можуть стати справжнім інноваційним проривом.

Читати далі →

Закон Механічного турка

Закон Механічного туркаЧи знаєте ви, що кожен проект, будучи розбитим на досить малі й передбачувані частини, може бути виконаний з бюджетом, близьким до нуля? Це так званий закон Механічного турка, яскравим прикладом втілення в життя якого є знаменита Wikipedia.

Читати далі →