Особистий маркетинг під час пошуку роботи

Особистий маркетинг під час пошуку роботи Вам зовсім не обов’язково бути маркетологом для того, щоб навчитися ефективно використовувати деякі маркетингові інструменти у найбільш доречних ситуаціях. Однією з таких ситуацій може бути пошук роботи. Адже вам необхідно, щоб вашу кандидатуру було обрано з десятків, а іноді – навіть сотень конкурентів. У такому разі в нагоді стане маркетинг, переконана Бренда Соміч (Brenda Somich), авторка блога Untemplater. Вона пропонує читачам п’ять простих маркетингових порад, які можуть стати в нагоді під час пошуку роботи.

Читати далі →

Ікуджиро Нонака: Шлях створення знань

Ікуджиро Нонака: Шлях створення знаньСьогодні модно створювати команди по управлінню знаннями. Але, як правило, такі підрозділи виникають у рамках IT-департаментів. А цього недостатньо. Ікуджиро Нонака (Ikujiro Nonaka) у своїй книзі «Керований потік: теорія процесів у компанії, заснованої на знаннях» (Managing Flow: A Process Theory of the Knowledge-Based Firm) стверджує, що ті лідери, які використовують управління знаннями тільки як елемент IT, не до кінця розуміють, як взагалі виникають знання. Книги, що покриваються пилом на полках або вінчестер, забитий гігабайтами інформації, не представляють цінності – це зайвий баласт. Знання виникають у результаті взаємодії людей один з одним; вони немов перетікають від однієї людини до іншої.

Читати далі →

«Гуансі» в сучасному китайському бізнесі

Гуансі в сучасному китайському бізнесі Сьогодні, коли Китай, відповідно до західних мірок, виходить на позиції передових країн – велетенські міста хмарочосів, польоти в космос, швидкісні залізниці – у багатьох іноземців при відвідування скажімо, Шанхаю, складається хибне враження, що якщо китаєць п’є за сніданком каву, то і мислить він, як європеєць. Але зовнішнісь оманлива. За фасадами торгівельних центрів та готелів світового класу, які можна зустріти в Нью-Йорку чи Дубаї, приховується абсолютно інша культура і менталітет. Сучасний Китай як в культурному, так і в духовному плані суттєво відрізняється від сучасної Європи чи Північної Америки. Іноземці часто недооцінюють вплив традицій на китайський бізнес, пишуть у блозі South China Service Group.

Читати далі →

Місія компанії: кілька яскравих прикладів

Місія компанії: кілька яскравих прикладівХорст Шульце (Horst Schulze), президент мережі готелів The Ritz-Carlton, якось сказав: “Аморально просити людей працювати без мети. І наш обов’язок допомогти їм її знайти”. Місія – це саме те, що наділяє змістом роботу компанії й робить співробітників більш цілеспрямованими. Головним чином, місія відповідає на запитання: “Що, як і для кого робить компанія?” та в дохідливій формі пояснює те, заради чого існує організація. Вашій увазі пропонується добірка місій деяких відомих компаній.

Читати далі →

Робота: Погана… чи просто не ваша?

Робота: Погана... чи просто не ваша? Люди, які відчувають постійний психологічний, а іноді – навіть фізичний дискомфорт на своєму робочому місці, найчастіше роблять висновок, що їм трапилася “погана” робота, “нестерпний” керівник та “жахливі” колеги. Втім, як стверджує Роберт Саттон (Robert Sutton), автор численних книг, блогер та дописувач багатьох популярних бізнес-видань – робота може бути просто не вашою. Що зовсім не означає, що вона погана!

Читати далі →

Притча: Секрет щастя

Притча: Секрет щастяОдин торговець відправив свого сина довідатися про Секрет Щастя в наймудрішого зі всіх людей. Юнак сорок днів ішов через пустелю й, нарешті, підійшов до прекрасного замка, що стояв на вершині гори. Там і жив мудрець, якого він шукав. Однак замість очікуваної зустрічі з мудрою людиною наш герой потрапив в залу, де все вирувало: торговці входили й виходили, у куті розмовляли люди, невеликий оркестр грав солодкі мелодії й стояв стіл, заставлений вишуканими стравами цієї місцевості. Мудрець розмовляв з різними людьми, і юнаку довелося біля двох годин чекати своєї черги.

Читати далі →

Як розкрити свій потенціал

Як розкрити свій потенціал Якщо ви належите до тих людей, які отримують справжнє задоволення від своєї роботи – значить ви перебуваєте у меншості. За даними нового дослідження, в якому взяло участь більше 500 респондентів, лише чверть працівників отримують задоволення від своєї роботи, стверджують журналісти Management Issues.

Читати далі →

Що «потрібно» й «не можна» в організаційних змінах

Що «потрібно» й «не можна» в організаційних змінахРосс Доусон (Ross Dawson), спікер, автор кількох бестселерів, президент консалтингової компанії Advanced Human Technologies, пропонує вашій увазі список із 10-ти «так» і «ні» в організаційних змінах, яким він поділився з читачами у своєму блозі.

Читати далі →

Народження імені: Nestlé

Народження імені: NestléАнрі Нестле (1814-1890) відомий як винахідник дитячої молочної суміші для вигодовування. Заздрісники стверджували, начебто цей винахід він зробив не із щирого бажання допомогти родинам, які мають малят, а для того, щоб припинити відсутність на робочому місці жінок – працівниць його компанії, які мають грудних дітей.

Читати далі →

Секрети успіху або 6W корпоративного росту

Секрети успіху або 6W корпоративного ростуДля того, щоб успішно управляти операціями, достатньо відповісти на 5W питань: Who? What? Where? When? HoW? – Хто? Що? Коли? Де? Коли? Як? Якщо ж ви хочете створити успішний бізнес, вам необхідно додати до стандартного 5W-набору операціоніста ще одне “W” – Why? – Навіщо?

Читати далі →