Міфи та легенди брендів: Woolworth

Міфи та легенди брендів: WoolworthНа сторінках нашого блога ми вже писали про історію виникнення так званих casual fridays (право ходити в п’ятницю в повсякденному одязі), які придумали в Procter & Gamble. А зараз вашій увазі пропонується розповідь про те, як засновник найбільшої мережі магазинів Woolworth та винахідник продуктових цінників і супермаркетів знайшов вірний спосіб, що дозволив йому сколотити мільйони.

Читати далі →

Ти – покидьок. Як про це правильно сказати

Ти - покидьок. Як про це правильно сказатиДвічі за останній тиждень я був утягнутий до дискусії щодо того, як правильно критикувати співробітників, або, точніше, їхні вчинки. Приводом до дискусії стала моя категорична незгода з “класичними”, чи, можливо, “загальноприйнятим” підходом щодо критики у процесі так званої “менеджерської взаємодії”.

Читати далі →

Не чекайте 100-відсоткової впевненості. Дійте рішуче і зараз!

Не чекайте 100-відсоткової впевненості Семьюел Грінгард (Samuel Greengard), один із дописувачів блога Bottom Line, ділиться своєю теорією щодо того, як люди ставляться до різноманітних завдань. Варто вам щось запропонувати – і більшість людей знайдуть тисячі причин, чому це не працюватиме. Хочете подолати світовий голод? Неможливо нагодувати всіх! Прагнете впровадити “хмарне” програмування, яке здатне підвищити продуктивнісь комп’ютерних потужностей на 20%? Це поставить під ризик дані, якими ви будете оперувати!

Читати далі →

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшло

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшлоНе минає дня, щоб у світовій павутині не з’явилася чергова новина, стаття або хвалебна ода, присвячена компанії Apple, яка вже давно стала культовим брендом. Але є в цієї компанії доволі неприємна риса – закритість і небажання йти на контакт із користувачами. Ймовірно, юна американська студентка Університету Лонг-Айленда Челсі Кейт Айзекс про це не знала й… написала листа самому Стіву Джобсу.

Читати далі →

10 логотипів із прихованим змістом

10 логотипів із прихованим змістом Колись ми вже публікували перелік логотипів з прихованим змістом, втім, дизайн не стоїть на місці і у світі з’являється все більше та більше нових чудових логотипів. Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка ще 10-ти логотипів “із родзинкою”, придивившись до яких, можна помітити більше, ніж лежить на поверхні.

Читати далі →

Притча: Скрипаль у метро

Притча: Скрипаль у метроХолодним січневим ранком на станції метро Вашингтона розташувався чоловік і став грати на скрипці. Протягом 45 хвилин він зіграв 6 творів. За цей час, а це була година пік, повз нього пройшло більше тисячі чоловік, більшість із яких ішли на роботу.

Читати далі →

Робіть менше

Робіть менше Одна з найрозповсюдженіших скарг практично будь-якого працівника – відсутність часу. Перед ним постійно постають нові дедлайни, яких потрібно дотримуватися, та кризові ситуації, які вимагають негайної реакції. Нестача часу перетворюється на ключове джерело стресу. Втім, Міра Вайт (Myra White) на сторінках Management Issues доводить, що вихід із цієї складної ситуації все-таки існує. Потрібно просто робити менше!

Читати далі →

Перша фабрика інновацій Томаса Едісона

Перша фабрика інновацій Томаса ЕдісонаТомас Едісон (Tomas Edison) культивував свій неповторний образ героя-винахідника й генія-одинака, але, мабуть, його найбільшим досягненням може вважатися створення власної фабрики інновацій. Його лабораторія в Менло-Парк (штат Нью-Джерсі) – перше у світі підприємство, присвячене дослідженням і розробкам, – показала, що при правильній організації компанії можна генерувати потік цікавих ідей.

Читати далі →

Як правильно робити бізнес в Інтернеті

Як правильно робити бізнес в Інтернеті Хоча більшість жахливих пророцтв минулого так і не здійснилися (згадайте, хоч би той же 1984-ий та Джорджа Оруела), параноя продовжує лякати людей. “Вочевидь, я єдиний, хто вірить, що все в реальному світі та Інтернеті створене бізнесом та підприємцями для того, щоб я знайшов необхідні речі, щоб захистити мене, покращити якість мого життя, а не навпаки – для вторгнення у моє приватне життя”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals на сторінках блога Startup Professionals Musings.

Читати далі →

Довіра, бізнес-кейс

Довіра, бізнес-кейсСьогодні, читаючи книгу про швидкість довіри, я згадав 2 історії. Чому я згадав саме їх – я поясню в кінці цієї замітки, добре? Отже, історія перша. Минулого літа ми обідали з одним дуже відомим і багатим бізнесменом з Одеси і про дещо домовились. Угоду було укладено на словах, однак у мене не було жодних причин не довіряти цьому панові, тому у мене не було жодної думки стосовно того, що щось може зірватися. Мова йшла про довгостроковий проект, який мав початися, коли у сторін «визріє» відповідна необхідність.

Читати далі →