Гарі Бурнісон: Духовна сторона лідерства

Гарі Бурнісон: Духовна сторона лідерстваДуховна сторона лідерства є не менш важливою, ніж різноманітні технічні прийоми. Одне з основних завдань лідера – більше слухати, ніж говорити, дати команді бути почутою, і одержати ту саму найважливішу емоційну віддачу, – стверджує Гарі Бурнісон (Gary Burnison), генеральний директор Korn/Ferry International, автор книг “12 принципів лідерства” (The Twelve Absolutes of Leadership) і “Не бійтеся провалів” (No Fear of Failure).

Читати далі →

Маленькі острівки справжніх Відкриттів

Маленькі острівки справжніх ВідкриттівОдне з кращих моїх вражень від останнього київсього TEDx – виступ Анатолія Бондаренка, журналіста та розробника проекту Тексти.org.ua. Анатолій продовжив тему, яку перед ним вже озвучили декілька інших спікерів. Тему, що звучить як «нові ідеї та продукти завжди знаходяться на перетині декількох різних дисциплін». Тема не є новою, але важливо побачити реальні приклади її впровадження. І цього на TEDxKyiv було вдосталь.

Читати далі →

5 основних причин, через які талановиті люди покидають роботу

5 основних причин, через які талановиті люди покидають роботу Журнал Visual.ly нещодавно опублікував промовистий рейтинг основних причин, через які звільняються найталановитіші співробітники компанії. Якщо вашій організації притаманне щось із наступного, значить ви майже гарантовано втрачаєте найкращі кадри.

Читати далі →

Коли в життя керівника входить магія

Коли в життя керівника входить магіяКерівник, наділений божественною іскрою, здатний заразити своїм натхненням всіх співробітників. На доказ цих слів доктор Алекс Паттакос (Alex Pattakos) у своїй книзі «Бранці власних думок» наводить воістину дивовижну і надихаючу історію Аарона Фейєрстайна, президента і генерального директора компанії Malden Mills.

Читати далі →

Стів Возняк про зародження Apple

Стів Возняк про зародження Apple Співзасновник компанії Apple Стів Возняк (Steve Wozniak) у квітні цього року виступив перед студентами університету Південної Каліфорнії і розповів про легендарну компанію, ідея якої прийшла до них зі Стівом Джобсом у далеких 1970-их роках. Видання Macworld.co.uk опублікувало кілька цікавих цитат із цього виступу.

Читати далі →

Логотипи відомих брендов очами звичайного споживача

Логотипи відомих брендов в іншому світліРумунський графічний дизайнер, відомий під псевдонімом myHOTJuly, створив серію робіт “Голі бренди”, у яких представив логотипи відомих брендов в іншому світлі, пише Look At Me. Він спробував глянути на них очами звичайного споживача.

Читати далі →

Перевірте свою креативність: 5 класичних вправ для оцінки креативності

5 класичних вправ для оцінки креативності Людський розум один із найбільш загадкових та непізнаних “механізмів”. Коли йдеться про креативність, то тут справа ще більше ускладнюється. Численні дослідження стверджують, що креативність може підвищуватися внаслідок тривалого відпочинку, вміння швидко переключати свою увагу з одного предмета на інший чи навіть завдяки алкогольному оп’янінню.

Читати далі →

Керівники 5-го рівня. Хто це?

Керівники 5-го рівня. Хто це?На чолі всіх компаній, що досягли видатних результатів, під час здійснення перетворень стояли, як стверджує Джим Коллінз (Jim Collins) у своїй книзі «Від хорошого до великого» (Good to Great), «керівники 5-го рівня». Хто це і якими, власне, якостями потрібно володіти, щоб досягти цього рівня?

Читати далі →

Притча: Божевільний начальник

Притча: Божевільний начальникОдного разу учень звернувся до Вчителя:

– Учитель, скажи мені, що робити: у фірмі, де я працюю, всі сидять в офісі до пізньої ночі… щодня! Вихідні бувають тільки раз у кілька місяців – по святах, та й то не по всім…

Читати далі →