Чому можна навчитися у простого вуличного торговця

Чому можна навчитися у простого вуличного торговцяШон Рейн (Shaun Rein), власник консалтингової компанії China Market Research Group, на сторінках Forbes Russia ділиться трьома уроками в сфері управління бізнесом, які дав йому… простий вуличний торговець, його герой і справжній приклад для наслідування.

Читати далі →

15 запитань на співбесіді в Google

15 запитань на співбесіді в Google Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.

Читати далі →

Питання, які потрібно задати кожному клієнтові

Питання, які потрібно задати кожному клієнтовіЦікавитися думкою клієнтів про свою роботу – відмінний спосіб навчитися більш результативно продавати свій продукт або послугу. Джон Янтч (John Jantsch), розробник маркетингової системи “Маркетинг клейкої стрічки” (Duct Tape Marketing), автор книги “Маркетинг клейкої стрічки: найбільш практичний у світі путівник по маркетингу для малого бізнесу” (Duct Tape Marketing: The World’s Most Practical Small Business Marketing Guide), пропонує регулярно задавати клієнтам п’ять запитань. Ці питання мають дати хорошу платформу для дискусії про те, що по-справжньому важливо для вас і ваших замовників.

Читати далі →

Гумор під час співбесіди

Гумор під час співбесіди В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).

Читати далі →

Кілька способів заробити на… смітті та мотлоху

Кілька способів заробити на... смітті та мотлохуРечі не бувають непотрібними – просто дехто не вміє їх продавати. Комусь ідея побудувати бізнес на смітті може здатися дивною і безперспективною, але людина із творчою жилкою й фантазією може витягти з неї непоганий прибуток.

Читати далі →

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.

Читати далі →

Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть Google

Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть GoogleЯк ми бачимо, в останні роки діяльність Google вийшла далеко за межі пошукових технологій і поширилася на нові сфери – від енергетики до широкополосних мереж, від стільникових телефонів до соціальних веб-сервісів. Незважаючи на це, у світі існує чимало ринків, до яких Google ще не дістався – ну поки ще… принаймні, офіційно. А ось неофіційна назва “Google”, як виявилося, пасує для одеколону, фастфуда, одягу, кросівок і навіть… туалетного паперу.

Читати далі →

Чорний PR в Інтернеті: Чого варто остерігатися вашій компанії

Чорний PR в ІнтернетіРазом зі зростанням популярності інструментів онлайн-маркетингу, збільшується і кількість недоброзичливців, які прагнуть використати ці інструменти на шкоду компаній. За даними агенції інтернет-маркетингу “Matik”, яка проводила дослідження, у 2009-му році більше третини (38%) компаній відчули на собі вплив негативної чи неправдивої інформації, яка цілеспрямовано розповсюджується на форумах, у соціальних мережах, блогах і т. п. При цьому, є всі підстави очікувати, що ця цифра продовжуватиме зростати у 2010-му році, разом зі зростанням кількості та “витонченості” чорних PR-схем, переконані автори BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: McDonald’s

Народження імені: McDonald’sПерший McDonald’s був відкритий у 1955-му році в пригороді Чикаго Реєм Кроком (Ray Kroc). Крок – означає «швидкий», воістину важко підібрати більш слушне прізвище для засновника підприємства такого типу. У той час він був представником фірми «Fast-Food Drive-in», розташованої в Сан-Бернандіно в Каліфорнії, яка торгувала м’ясорубками, міксерами й одноразовим паперовим посудом.

Читати далі →

10 типових помилок керівників

10 помилок керівників Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.

Читати далі →