Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльність

Індивідуальні сервіси формують клієнтську лояльністьОдин із найпростіших способів заручитися підтримкою лояльних клієнтів – створити для них кастомізований сервіс, який повністю відповідатиме їхнім потребам і вимогам. Пора відходити від стандартизованого підходу до обслуговування – адже кожна людина – різна! А значить і підхід до кожної повинен бути індивідуальним, вважає Кім Проктор (Kim Proctor), автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →

Корпоративна культура, яка може все?

Одвічна проблема: працівники жаліються на свою компанію та керівників, а ті в свою чергу – не задоволені працівниками. Зараз модно думати, що корпоративна культура може покращити ситуацію. Але мало хто знає, що корпоративна культура дійсно може все, якщо вона є віддзеркаленням управлінської культури, традицій, філософії компанії.

Читати далі →

Як зменшити час і підвищити продуктивність стратегічних сесій?

Чи доводилося вам колись бувати на стратегічних сесіях, де кожен намагається сфокусуватися на способах вирішення проблем, замість того, щоб відповісти на запитання „що саме” варто вирішувати. Основна проблема якраз і полягає в тому, що такі зустрічі повинні давати відповіді на стратегічні запитання („що?”), а не тактичні („як?”). Нижче наведено один зі способів, який повинен допомогти вирішити цю проблему.

Читати далі →

Краса врятує не тільки світ, але й Ваш бізнес

Згадайте процес знайомства з кимось, першу зустріч, співбесіду… З якими людьми Вам приємно спілкуватись, яким Ви схильні довіритись? І якщо Ви будете відверті самі з собою, то побачите, що Ви легше перейдете на бік вродливого незнайомця чи незнайомки. Можливо, я не відкрию для Вас істини, але принаймні зверну увагу на деякі важливі моменти управління і краси.

Читати далі →

Керівники використовують технології Web 2.0

Якщо сучасна компанія прагне розвивати свої бренди та підвищувати прибуток, тоді їй не обійтися без переваг технологій Web 2.0. Розуміння специфіки таких технологій допоможе уникнути найбільш розповсюджених помилок та проблем, з якими постійно стикаються компанії, які працюють в час ери блогінгу та користувацького контенту, пише Silicon.com. Аналітик компанії Gartner Скот Нельсон (Scott Nelson) стверджує: „Користувачі можуть стати найстрашнішим „нічним жахом” для компанії, якщо вони поділяться своїм негативним досвідом, пов’язаним з останньою, в Інтернеті”.

Читати далі →

Як скоротити плинність кадрів?

Існують компанії та відділи, які завжди могли „похвалитися” високим рівнем плинності кадрів. До таких, наприклад, належать кол-центри великих корпорацій. Рівень плинності у деяких з них може досягати 35–70% щорічно. Щоб зарадити цій ситуації, планується створити систему, яка дасть змогу постійно контролювати ймовірність звільнення тих чи інших співробітників…

Читати далі →

Простота – сестра… успішності

Тенденція до спрощення не завжди є ознакою банальності та обниженої попсовості. Розгляньмо хоча б приклад із вітчизняними (читай – радянськими) та іноземними професорами. Перші, читаючи лекцію чи проводячи семінар, обов’язково використають у своїй промові максимально можливу кількість складних термінів та концепцій. Вони зуміють подати навіть найпростішу ідею так, що її не зрозуміють навіть найталановитіші студенти. І навпаки – іноземні науковці завжди намагаються пояснити складні ідеї простими словами, прикладами, образами. Так, щоб кожна людина в аудиторії зуміла зрозуміти, про що йдеться.

Читати далі →

eTOMомания

Большой ажиотаж в среде российской Telco-индустрии вокруг eTOM, COBIT, etc сильно напоминает аналогичную ситуацию конца прошлого века с “лучшими практиками”, заложенными в отраслевые референтные модели крупных разработчиков ПО для рынка ERP-систем.

Читати далі →