Корінь управлінських проблем

Корінь управлінських проблемЧому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.

Читати далі →

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)

Як навчитися інтегративному мисленню (бізнес-модель Боба Янга)Чим відрізняються блискучі лідери? Тим, що вони можуть тримати в голові одночасно дві повністю протилежні ідеї. Потім, замість ухвалення рішення про вибір варіанта А або B, намагаються представити “третій шлях”, що містить у собі кращі елементи кожного з варіантів. Це й називається інтегративним мисленням.

Читати далі →

Чого бояться керівники?

Чого бояться керівники?Існує один здавалося б дуже простий принцип, застосовуючи який менеджери могли б добитися від своїх підлеглих набагато вищої ефективності, продуктивності та результативності. Втім, чомусь дуже мало хто з керівників вдається до цього принципу на практиці. Хтось виправдовує свою поведінку нестачею часу, інші – нарікають на велику кількість нагальних справ, які навалилися на їхні плечі.

Читати далі →

Особливі здібності керівника проектів

Список особливих здібностей керівникаМартін Ф. Маркін, виконавчий директор відділу планування й управління Merck, Sharp, and Dohme Research Laboratories (MSDRL) у свій час здійснював нагляд за діяльністю 14-ти координаторів проекту. На додаток формального опису роботи він склав список особливих здібностей, якими повинен володіти керівник проекту. Цей перелік, думаю, має бути цікавим і нашим доморослим керівникам проектів.

Читати далі →

Особистісний аспект вашого бренду

Особистісний аспект вашого брендуБрендінг має багато облич та форм. А Інтернет відкриває перед власниками бізнесу новий набір унікальних інструментів брендінгу. Один із найпотужніших, особливо коли йдеться про малий бізнес – це так званий особистісний брендінг, переконані автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливості

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливостіОдна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією, стверджують автори блогу Small Business Branding.

Читати далі →

Як змусити клієнтів повертатися

Як змусити клієнтів повертатисяЩоб вирватися вперед у перегонах із конкурентами, замало задовольняти своїх клієнтів – потрібно перевершувати їхні очікування. Підтримувати бізнес із клієнтами, які вважають вашу компанію посередньою – надзвичайно складно, переконаний автор блогу Customer Evangelism. У вашого клієнта – великий вибір! Якщо ви не здатні запропонувати йому найкращий рівень сервісу, він знайде такий сервіс у іншому місці.

Читати далі →

Google Trends: аналізуй це

При розробці нових проектів і продуктів, визначенні сезонності попиту, вивченні різних соціальних факторів, ми часто зіштовхуємося з необхідністю збору й аналізу безлічі даних. І кожний з нас не відмовився б від простого, швидкого (бажано – безкоштовного) допоміжного інструмента. Найсмішніше те, що такий інструмент невгамовний Google уже давно створив – Google Trends.

Читати далі →

Як подолати низьку ефективність співробітників

Як подолати низьку ефективність співробітниківКожен керівник хоча б раз стикався із низькою ефективністю співробітників. Найгірше те, що такі працівники негативно впливають на результативність компанії в цілому. Втім, інтернет-видання Management-issues.com пропонує кілька простих порад, які здатні допомогти впоратися зі „слабкими” працівниками.

Читати далі →

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтом

Як побудувати довірливі стосунки із клієнтомБільшість бізнес-консультантів хотіли б, щоб клієнти ставились до них із довірою та були вдячні за можливість працювати разом. Але у добі є тільки двадцять чотири години, третину з яких ми витрачаємо на сон, а те, що залишається, змушені розділяти між безліччю інших потреб, як особистого так і бізнес-характеру. Що ж можна зробити аби заслужити довіру та зміцнити стосунки із клієнтом, якщо у вашому розпорядженні дуже обмежена кількість часу? Відповідь на це запитання дає автор професійного блогу Passion, People and Principles Девід Мейстер (David Maister).

Читати далі →