ІНТЕРВ'Ю | Reid Hoffman 3 червня 2009 р.

Ланка в ланцюжку

Інтерв'ю з генеральним директором LinkedIn

В інтерв'ю, яке наведене нижче, генеральний директор, засновник, а тепер ще й голова правління та президент соціальної мережі LinkedIn Рейд Гофман (Reid Hoffman) розповідає про виклики підприємництва, роль генерального директора у становленні компанії та ділиться іншими управлінськими одкровеннями.

Рейд Гофман (Reid Hoffman) З.: Ви вивчали семіотику в Стенфордському університеті, а також аналітичну філософію в Оксфорді. Чи знадобилися ці знання у Вашій кар'єрі підприємця?

В.: Коли ви займаєтесь підприємництвом — кожен день приносить щось нове. Кожного дня ви займаєтесь інноваціями та відкриваєте для себе нові сфери. Здатність швидко навчатися є однією із найважливіших навичок успішного підприємця. Моє навчання у Стенфорді та Оксфорді посприяло розвитку цієї навички.

З.: Чи знали Ви, чим будете займатися по закінченню Оксфордського університету?

В.: Я знав, що хочу займатися програмуванням та комп'ютерними стратапами. Таким чином мені вдалося познайомитися із кількома венчурними капіталістами, які сказали: "Спершу знайди роботу, навчися представляти продукт, а потім звернешся до нас". Таким чином я долучився до компанії Apple Computer у 1994-му році. Моєю метою було отримати певний досвід у цій сфері для того, щоб мати змогу розпочати власний стартап.

З.: Яким же чином у Вас виникла ідея створити LinkedIn?

В.: Я розмірковував про те, які види нових програм можливо створити в Інтернеті. Найперша моя ідея базувалася на переконанні, що кожен професіонал повинен мати своє представництво (профіль) в Інтеренеті. Таким чином його могтимуть знайти інші люди. Коли я працював над розвитком та вдосконаленням цієї ідеї — виникали закономірні запитання, наприклад: Яким чином наявність профілю в Інтернеті вплине на поточну кар'єру людини? Чи допоможе це стати кращим професіоналом у щоденному житті?

З.: А Ви вважаєте себе гіперкомунікативною людиною за натурою? Ви мережева людина?

В.: Ні, мене складно назвати тим, що зараз вкладають у поняття гіперкомунікативності. Але той тип мережевої діяльності, який пропонує вам LinkedIn — він зустрічається у повсякденному житті будь-якого професіонала. Адже у всіх нас є певне коло хороших знайомих і колег, з якими ми підтримуємо професійні стосунки. І хоча LinkedIn дає змогу комунікувати з людьми, яких ви не знаєте — його основна мета: забезпечити роботу з колегами та партнерами, тобто людьми, яких ви давно знаєте і разом виконуєте якусь справу (або хотіли б це робити у майбутньому).

З.: Коли люди запитують у Вас, що таке LinkedIn, що Ви їм відповідаєте?

В.: Це інструмент, який дозволяє вам залишатися на зв'язку із професіоналами, колишніми та теперішніми (а можливо — навіть майбутніми колегами), однокласниками, одногрупниками, тощо. Тільки найкращі люди здатні посприяти вашому успіху в бізнесі.

З.: Якщо повернутися до Вашої ролі як керівника, чи притаманний Вам якийсь особливий управлінський або лідерський стиль?

В.: Більшість моїх колег та підлеглих, напевне, сказали б, що мене рухає вперед натхнення, візія та можливість вирішувати проблеми спільними зусиллями. А ще вони, напевне, поскаржилися, що я "накидаюся" на кожну нову проблему з вдвічі більшим запалом. Сам же я вважаю себе дуже скрупульозною людиною і люблю, щоб все виконувалося чітко і вчасно. Саме тому я намагаюся наймати тих людей, які ефективно керують процесами і досягають результатів.

З.: Як генеральний директор LinkedIn, як Ви самі оцінюєте свою роль? Які ключові завдання Ви повинні виконувати, будучи президентом компанії?

В.: Моє основне завдання — переконатися, що на мене працює найкращий персонал (включаючи топ-менеджерів). При цьому потрібно мати чітко відкомуніковану візію, підтримувати належний рівень комунікацій всередині компанії, бути достатньо гнучкими для того, щоб реагувати на зміни ринку, обирати правильну стратегію, тощо.

З.: Кожного дня у Вас виникає тисячі нових справ та завдань. Яким чином Ви справляєтеся зі всіма ними?

В.: Доводиться вдаватися до дієвих практик управління часом та дотримуватися чіткої пріоритезації.

З.: Чи маєте Ви профіль у Твіттері?

В.: Ні! Але сам продукт мені дуже подобається!

З.: Чи не задумувалися Ви про можливість створення блога?

В.: Я інвестор і входжу до ради Six Apart, багато членів якої ведуть власні блоги. Мої колеги та друзі неодноразово говорили, що мені варто серйозно задуматися про можливість створення блога. Але після того, як я провів часовий аналіз і побачив, що успішне ведення блога займатиме вдвічі більше часу, ніж участь у радах директорів, то вирішив відмовитися від цієї затії. Насправді блогінг — це велетенська робота.

З.: А чи відчуваєте Ви потребу розвивати довгострокові навички. І якщо так — то яким чином Ви це робите?

В.: Найкращий спосіб підтримувати знання та навички на належному рівні — це залишатися "на борту". Вам потрібно задавати правильні запитання та спілкуватися з професіоналами, які вирішують подібні проблеми. При цьому ви не відчуваєте, що ви навчаєтеся. Ви відчуваєте, що просто живете.

З.: А чи залишається у Вас час для того, щоб читати книжки?

В.: На жаль, зовсім не так багато, як хотілося б. Нічого не залишається, окрім того, як поєднувати читання з прийняттям ванни чи, скажімо, польотом на літаку.

З.: Ви керуєте своєю компанією вже протягом доволі тривалого часу. Чи вдається вам зберігати той самий рівень ентузіазму та мотивації до роботи?

В.: Рівень мого ентузіазму та задоволення від роботи зростає разом із тим, як покращуються результати компанії, а соціальні мережі змінюють життя людей. Ми лише починаємо показувати людям, як вони можуть змінити своє життя, ставши ефективними професіоналами на LinkedIn. Ми знаходимося не в кінці і навіть не на середині шляху! Ми лише починаємо його!

За матеріалами "Link in The Chain", Chief Executive Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)