ІНТЕРВ'Ю | Carl Smith 4 листопада 2011 р.

Як консультанти ставляться до управління талантами?

Інтерв'ю з Карлом Смітом із Ernst & Young

Як консультанти ставляться до сфери управління талантами? З цим питанням Карлу Сміту (Carl Smith) довелося зіткнутися кілька років тому, коли він почав обслуговувати консультантів у ролі Americas Advisory People Leader. З того часу Сміт повністю трансформував підходи компанії Ernst & Young до сфери управління талантами: починаючи від найму та рекрутингу і закінчуючи розвитком та утриманням більш ніж 7000 професіоналів.

У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Сміт ділиться прогресом, якого йому вдалося досягнути в новій ролі.

Карл Сміт (Carl Smith)
Карл Сміт
(Carl Smith)
З.: Які найбільші зміни Ви впровадили після вступу в роль Americas Advisory People Leader у Ernst & Young?

В.: Ми фокусувалися на кількох сферах. Передусім дуже велике значення мав програмний менеджмент. Все, що стосувалося стратегічних ініціатив, керувалося як проекти.

Із самого старту у нас був фокус на стратегію. Ми були дуже розсудливими в підходах до людських функцій і, на мою думку, це було дуже суттєвою зміною, порівняно з минулим. Ми працювали над виробленням свідомості постійного розвитку та вдосконалення.

З.: А чи були якісь інші ініціативи?

В.: Так, і доволі значні. Ми намагалися донести до команд співробітників, що вони є партнерами бізнесу. Вони отримали доступ до прийняття рішень і це, по суті, було зміною правил гри. Наприклад, коли топ-менеджмент працював над розробкою стратегічного плану, вирішуючи, скільки і яких людей потрібно найняти, рекрутери повинні були також брати участь у дискусії.

Це нововведення також означало, що команди співробітників повинні були розуміти весь бізнес. Отже, це означало, що вони ставали студентами консалтингової професії. Ми намагалися виробити серед працівників ставлення до компанії як до їхнього клієнта, а не як до роботодавця. Такий підхід дозволяє співробітникам брати на себе відповідальність та приймати складні рішення.

З.: Яким чином Вам вдалося досягнути таких внутрішніх змін?

В.: Ми перейшли до більш прозорої моделі, яка передбачала, що кожен з нас міг демонструвати свої поточні завдання та досягнення, щоб кожен співробітник міг бачити, чим займаються інші. Попервах це трішки лячно, тому що вам доводиться відкритися, але це дозволяє досягнути прозорості. Окрім того, в нашому випадку такий інноваційний підхід спрацював на 100%.

З.: Як Ви можете бути впевнені, що всі впроваджені вами зміни працюють?

В.: Ми бачимо, що вони працюють, оскільки зовсім недавно отримали результати Global People Survey. Рівень нашої ефективності пішов вгору за 50 із 74 пунктів. Найбільш помітних здобутків вдалося досягнути у сферах стратегії та лідерства, розвитку персоналу, а також визнання та бонусів. Також рівень залученості персоналу зріс на 4%. Це дуже суттєвий показник, який свідчить про те, що наші ініціативи не були марними.

З.: Окрім очевидних переваг для клієнтів, яким чином ці ваші успіхи вплинули на найм та утримання персоналу?

В.: Два роки тому рівень плинності кадрів досягав 20%. Сьогодні нам вдалося знизити цей показник до 16%. І наша команда постійно поповнюється новими яскравими особистостями. На цьому надзвичайно конкурентному (з точки зору талановитих співробітників) ринку за останні два роки ми найняли 4000 нових співробітників.

За матеріалами "One on One with Ernst & Young's Carl Smith", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)