КОМЕНТАРІ | Business Analytics 6 лютого 2012 р.

Бізнес-аналітика: «за» чи «проти»?

Гері Кокінз (Gary Cokins), керівник продуктового маркетингу в SAS, а також визнаний експерт з управління витратами та підвищення результативності, автор книги "Управління результативністю" (Performance Management), пояснює, як визначити, що бізнес-аналітика — це дійсно суттєва конкурентна перевага вашої компанії, а не просто чергова данина моді.

Гері Кокінз (Gary Cokins)
Гері Кокінз
(Gary Cokins)

Технології більше не перешкода для аналітики

Основна перешкода на шляху впровадження аналітики — це природній супротив людей змінам. Якщо раніше технології також могли перешкоджати подібному впровадженню, то сьогодні вони більше не проблема. Використання аналітичних інструментів широким масивом користувачів, а не лише спеціально тренованих спеціалістів, сьогодні стає звичайною справою.

Джейн Гріффін (Jane Griffin), представник Deloitte Consulting LLP, стверджує: "Краще розуміння даних може суттєво покращити якість управлінських рішень. Ціноутворення, тенденції на ринку праці, реформування сфери охорони здоров'я, навіть безпека та загроза терористичних атак — все це виклики, які потребують комплексних рішень, з якими здатна справитися тільки глибинна аналітика".

Аналітика як стале джерело конкурентної переваги

Майкл Портер (Michael Porter), професор Гарвардської бізнес-школи та відомий експерт з питань управління, колись визначив поняття загальних (generic) стратегій для компаній (управління витратами, диференціація, фокус тощо). Всі ці стратегії є досить вразливими, оскільки конкуренти можуть досить швидко здійснити подібні дії і ліквідувати вашу конкурентну перевагу.

Тому здатність компанії швидко приймати найкращі рішення — що досягається завдяки впровадженню бізнес-аналітики — стає чи не єдиною стабільною конкурентною перевагою, яку дуже складно скопіювати.

Того самого можна досягнути, впровадивши управлінські методології, які базуються на бізнес-аналітиці. Ті компанії, які вже скористалися ними, сьогодні знаходяться відчутно попереду своїх конкурентів. Тому можна з впевненістю стверджувати, що бізнес-аналітика це дійсно конкурентна перевага, а не просто данина моді.

За матеріалами "Business Analytics — Opposition or Proposition?", Big Fat Finance Blog.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)