ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Business Analytics 6 лютого 2012 р.

Бізнес-аналітика: «за» чи «проти»?

Гері Кокінз (Gary Cokins), керівник продуктового маркетингу в SAS, а також визнаний експерт з управління витратами та підвищення результативності, автор книги "Управління результативністю" (Performance Management), пояснює, як визначити, що бізнес-аналітика — це дійсно суттєва конкурентна перевага вашої компанії, а не просто чергова данина моді.

Гері Кокінз (Gary Cokins)
Гері Кокінз
(Gary Cokins)

Технології більше не перешкода для аналітики

Основна перешкода на шляху впровадження аналітики — це природній супротив людей змінам. Якщо раніше технології також могли перешкоджати подібному впровадженню, то сьогодні вони більше не проблема. Використання аналітичних інструментів широким масивом користувачів, а не лише спеціально тренованих спеціалістів, сьогодні стає звичайною справою.

Джейн Гріффін (Jane Griffin), представник Deloitte Consulting LLP, стверджує: "Краще розуміння даних може суттєво покращити якість управлінських рішень. Ціноутворення, тенденції на ринку праці, реформування сфери охорони здоров'я, навіть безпека та загроза терористичних атак — все це виклики, які потребують комплексних рішень, з якими здатна справитися тільки глибинна аналітика".

Аналітика як стале джерело конкурентної переваги

Майкл Портер (Michael Porter), професор Гарвардської бізнес-школи та відомий експерт з питань управління, колись визначив поняття загальних (generic) стратегій для компаній (управління витратами, диференціація, фокус тощо). Всі ці стратегії є досить вразливими, оскільки конкуренти можуть досить швидко здійснити подібні дії і ліквідувати вашу конкурентну перевагу.

Тому здатність компанії швидко приймати найкращі рішення — що досягається завдяки впровадженню бізнес-аналітики — стає чи не єдиною стабільною конкурентною перевагою, яку дуже складно скопіювати.

Того самого можна досягнути, впровадивши управлінські методології, які базуються на бізнес-аналітиці. Ті компанії, які вже скористалися ними, сьогодні знаходяться відчутно попереду своїх конкурентів. Тому можна з впевненістю стверджувати, що бізнес-аналітика це дійсно конкурентна перевага, а не просто данина моді.

За матеріалами "Business Analytics — Opposition or Proposition?", Big Fat Finance Blog.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)