ІНСАЙТИ | Business Analytics 6 лютого 2012 р.

Бізнес-аналітика: «за» чи «проти»?

Гері Кокінз (Gary Cokins), керівник продуктового маркетингу в SAS, а також визнаний експерт з управління витратами та підвищення результативності, автор книги "Управління результативністю" (Performance Management), пояснює, як визначити, що бізнес-аналітика — це дійсно суттєва конкурентна перевага вашої компанії, а не просто чергова данина моді.

Гері Кокінз (Gary Cokins)
Гері Кокінз
(Gary Cokins)

Технології більше не перешкода для аналітики

Основна перешкода на шляху впровадження аналітики — це природній супротив людей змінам. Якщо раніше технології також могли перешкоджати подібному впровадженню, то сьогодні вони більше не проблема. Використання аналітичних інструментів широким масивом користувачів, а не лише спеціально тренованих спеціалістів, сьогодні стає звичайною справою.

Джейн Гріффін (Jane Griffin), представник Deloitte Consulting LLP, стверджує: "Краще розуміння даних може суттєво покращити якість управлінських рішень. Ціноутворення, тенденції на ринку праці, реформування сфери охорони здоров'я, навіть безпека та загроза терористичних атак — все це виклики, які потребують комплексних рішень, з якими здатна справитися тільки глибинна аналітика".

Аналітика як стале джерело конкурентної переваги

Майкл Портер (Michael Porter), професор Гарвардської бізнес-школи та відомий експерт з питань управління, колись визначив поняття загальних (generic) стратегій для компаній (управління витратами, диференціація, фокус тощо). Всі ці стратегії є досить вразливими, оскільки конкуренти можуть досить швидко здійснити подібні дії і ліквідувати вашу конкурентну перевагу.

Тому здатність компанії швидко приймати найкращі рішення — що досягається завдяки впровадженню бізнес-аналітики — стає чи не єдиною стабільною конкурентною перевагою, яку дуже складно скопіювати.

Того самого можна досягнути, впровадивши управлінські методології, які базуються на бізнес-аналітиці. Ті компанії, які вже скористалися ними, сьогодні знаходяться відчутно попереду своїх конкурентів. Тому можна з впевненістю стверджувати, що бізнес-аналітика це дійсно конкурентна перевага, а не просто данина моді.

За матеріалами "Business Analytics — Opposition or Proposition?", Big Fat Finance Blog.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)