РЕЦЕНЗІЇ | Кращі книги 21 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 4. Священний Грааль.
Прибутковий бренд: Як підвищити рентабельність, підзвітність брендів та довіру до них
(ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands)

Автор книги: Nick Wreden (Kogan Page, 2005)

4-та книга з переліку кращих 2005, наведеного Strategy+business, — це ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands.

Nick Wreden розглядає у ProfitBrand найдавніше і найважче запитання: здатність оцінити результати. Як ми з'ясовуємо, чи "це" спрацьовує? Він звертається до поняття "вимірювані бенчмарки" — ROI та рентабельність. "Без прибутковості, звісно, немає й бренду, незважаючи на креативність та захоплення навколо іміджу".

Містер Wreden намагається пояснити важливість "підтримання" особистих зв'язків з клієнтами і цінність вимірювання витрат задля можливості оцінити результати та збільшення рентабельності. "«Підтримання» є вирішальним, так як, за деякими оцінками, 80-95% продуктів провалилися і не стали брендами", — пише він. "Підтримка також важлива, тому що більше 2/3 покупок здійснюється одноразово. Тільки сфокусований на підтриманні бренд може призвести до другої, третьої покупки чи навіть до подібних закупівель протягом всього життя".

ProfitBrand розширює концепцію, відому в маркетинговій сфері як "справжня цінність бренду": "Бренд не створюється завоюванням нових клієнтів; він створюється шляхом утримання існуючих". "Найбільш конкурентоспроможні переваги продукції можна скопіювати. Єдина перевага, яку неможливо скопіювати, — це зв'язки з клієнтами". Брендингові стратегії, метою яких є зробити компанію №1 на ринку, приречені на поразку. Це тому, що підтримки бренду можна досягнути тільки на умовах, встановлених клієнтами, а не компанією.

Книга пропонує читачу схему визначення прибутковості на клієнта і шляхів інвестування у маркетинг, щоб привабити і зберегти прибуткових клієнтів. Вона надає, крок за кроком, вказівки щодо збору та консолідації даних і методів утримання покупців. У книзі надруковано не лише голі цифри, а й визначено перешкоди при зборі інформації та запропоновано тактики для їх подолання.

Книга містера Wreden є спробою відповісти на вчасно задане правильне запитання. ProfitBrand — добре написана та структурована книга з корисними практичними прикладами в кінці кожного розділу.

Як і три перші книги, представлені Strategy-business.com, ProfitBrand визначає зміни у маркетинговій грі. Але точка зору Wreden є глобальнішою. Автор простежив кілька чітко визначених періодів еволюції споживання від "масової економіки" (1920-ті — середина 90-х рр.) до "споживацької економіки" (середина 90-х рр. — до сьогодні) та до виникнення "економіки попиту".

Хоча доступність і наявність були ключами до ринкових дверей за споживацької економіки, перешкода для створення цінності зростає в умовах економіки попиту через необхідність негайно задовольняти потреби споживачів: успішність за економіки попиту потребує інтегрованих мереж постачання, з допомогою яких споживачам надаються персональні замовлення будь-коли та будь-куди, за їх бажанням, зростає можливість для зв'язку через багаточисельні медіа-засоби та надання персоналізованих товарів і послуг.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)