Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Кращі книги 21 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 4. Священний Грааль.
Прибутковий бренд: Як підвищити рентабельність, підзвітність брендів та довіру до них
(ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands)

Автор книги: Nick Wreden (Kogan Page, 2005)

4-та книга з переліку кращих 2005, наведеного Strategy+business, — це ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands.

Nick Wreden розглядає у ProfitBrand найдавніше і найважче запитання: здатність оцінити результати. Як ми з'ясовуємо, чи "це" спрацьовує? Він звертається до поняття "вимірювані бенчмарки" — ROI та рентабельність. "Без прибутковості, звісно, немає й бренду, незважаючи на креативність та захоплення навколо іміджу".

Містер Wreden намагається пояснити важливість "підтримання" особистих зв'язків з клієнтами і цінність вимірювання витрат задля можливості оцінити результати та збільшення рентабельності. "«Підтримання» є вирішальним, так як, за деякими оцінками, 80-95% продуктів провалилися і не стали брендами", — пише він. "Підтримка також важлива, тому що більше 2/3 покупок здійснюється одноразово. Тільки сфокусований на підтриманні бренд може призвести до другої, третьої покупки чи навіть до подібних закупівель протягом всього життя".

ProfitBrand розширює концепцію, відому в маркетинговій сфері як "справжня цінність бренду": "Бренд не створюється завоюванням нових клієнтів; він створюється шляхом утримання існуючих". "Найбільш конкурентоспроможні переваги продукції можна скопіювати. Єдина перевага, яку неможливо скопіювати, — це зв'язки з клієнтами". Брендингові стратегії, метою яких є зробити компанію №1 на ринку, приречені на поразку. Це тому, що підтримки бренду можна досягнути тільки на умовах, встановлених клієнтами, а не компанією.

Книга пропонує читачу схему визначення прибутковості на клієнта і шляхів інвестування у маркетинг, щоб привабити і зберегти прибуткових клієнтів. Вона надає, крок за кроком, вказівки щодо збору та консолідації даних і методів утримання покупців. У книзі надруковано не лише голі цифри, а й визначено перешкоди при зборі інформації та запропоновано тактики для їх подолання.

Книга містера Wreden є спробою відповісти на вчасно задане правильне запитання. ProfitBrand — добре написана та структурована книга з корисними практичними прикладами в кінці кожного розділу.

Як і три перші книги, представлені Strategy-business.com, ProfitBrand визначає зміни у маркетинговій грі. Але точка зору Wreden є глобальнішою. Автор простежив кілька чітко визначених періодів еволюції споживання від "масової економіки" (1920-ті — середина 90-х рр.) до "споживацької економіки" (середина 90-х рр. — до сьогодні) та до виникнення "економіки попиту".

Хоча доступність і наявність були ключами до ринкових дверей за споживацької економіки, перешкода для створення цінності зростає в умовах економіки попиту через необхідність негайно задовольняти потреби споживачів: успішність за економіки попиту потребує інтегрованих мереж постачання, з допомогою яких споживачам надаються персональні замовлення будь-коли та будь-куди, за їх бажанням, зростає можливість для зв'язку через багаточисельні медіа-засоби та надання персоналізованих товарів і послуг.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)