РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 жовтня 2008 р.

Посібник з оціночного опитування (Appreciative Inquiry (AI))

The Appreciative Inquiry Handbook

Друге видання «Посібника з оціночного опитування» (The Appreciative Inquiry Handbook) — це розширене теоретичний і методологічний посібник для практиків. По суті — це неоціненний ресурс для всіх, хто відповідальний за управління командою, відділом чи організацією. Автори провели колосальну роботу, намагаючись збалансувати прагматичні потреби організаційного розвитку та теоретичні підвалини AI.

Книга умовно розділена на три частини: "Очевидні елементи AI", "Впровадження «чотирьох D» AI", а також "Навчання та ресурси".

Перша частина по суті є розширеним вступом до теорії та філософії AI як методології організаційного розвитку, яка фокусується на ідентифікації та розвитку "позитивної ключової компетенції" чи сильних сторін організації. Автори частково визначають AI як "кооперативний еволюційний пошук найкращих рис у кожній людині, організації та середовища, яке їх оточує".

AI відрізняється від інших методологій планування тим, що вона не приділяє жодної уваги вадам чи слабким сторонам людей і повністю зосереджується на їхніх сильних сторонах. Вона походить від теорії соціального конструктивізму. Відповідно до цієї теорії суспільство має тенденцію постійно еволіціонізувати та рухатися до розвитку своїх найсильніших рис.

У другій частині автори проводять оцінку самого процесу AI, який здійснюється за принципами "чотирьох D": пошук, мрія, дизайн та доля (discovery, dream, design, destiny).

  1. Пошук — це початкова стадія AI — спроба виявити найсильніші сторони людей та самої організації.
  2. Мрія — це своєрідна візія того, чим може стати організація у майбутньому.
  3. Дизайн — втілення мрії на практиці. Це конкретне визначення процесів та кроків, які потрібно здійснити та впровадити для того, щоб досягнути поставлених цілей і перетворити мрію на реальність.
  4. Доля — це результат попередніх трьох принципів. Якщо все було зроблено правильно — ви досягнули своєї цілі, а організація — свого розквіту.

В останній, третій, частині книги надається перелік корисних ресурсів для практиків AI, включаючи інтерв'ю, посібники та звіти, робочі листи та кейси. До книги також включено колекцію статей про AI.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)