Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 18 лютого 2014 р.

Соціальні стратегії 2014: план дій

Автор: Ольга Дубина
Джерело: Innovations.com.ua

Згідно з даними Fast Company, 93% маркетологів використовують соціальні медіа для просування товарів та послуг, адже потенціал цього інструменту — майже безкінечний. Сьогодні складно собі уявити компанію, яка хоче процвітати, але яка не представлена у таких соціальних мережах, як Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram та Google+. Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих. В 2014 році для збільшення свого впливу на користувачів компаніям будуть корисні наступні стратегії поведінки в соцмережах.

Соціальні стратегії 2014: план дій
Ілюстрація: Shutterstock
1. Складіть «план гри» та дотримуйтесь його. Визначте, скільки постів має публікуватись щодня. Спостерігайте за вашими конкурентами: як часто вони викладають інформацію та проводять опитування на своїх сторінках. Це дасть можливість визначити, який обсяг контенту варто публікувати щодня у кожній соціальній мережі. Ви маєте бути активними, але не надміру.

Корисним буде вести календар, у який вноситимуться усі тижневі активності і який буде доступний усім працівникам. Групувати записи у ньому варто по соціальним каналам. Крім того, завдяки такому плануванню ви зможете отримувати зворотній зв'язок співробітників ще до того, як опублікували новину у соцмережах.

2. Сприймайте кожен канал як окрему одиницю. Звісно, іноді буває корисно та навіть необхідно розповсюджувати певний контент по всіх мережах. Скажімо, новина про купівлю вашої компанії великою міжнародною організацією напевно з'явиться у всіх соцмережах. Однак навіть у цьому випадку цю інформацію варто подавати по-різному, адже кожен канал і його читачі вимагають свого підходу. Наприклад, аудиторія LinkedIn переважно бізнес-орієнтована і шукає не розважальний, а корисний, навчальний контент. А користувачі Instagram чекають на привабливі картинки.

3. Тримайте користувача в постійному фокусі. Якщо людин пише пост на вашій сторінці у Facebook, але не отримує відповіді — довіру втрачено. Не варто дивуватись, якщо споживач у такому випадку піде до вашого конкурента. Тому чітко і грамотно, навіть якщо не завжди вчасно, відповідати користувачам у соціальних мережах — необхідно.

На негативні коментарі також потрібно реагувати. Щоб робити це правильно і своєчасно, можна, наприклад, створити «бібліотеку», де фіксуватимуться усі скарги, які надходять до вас, та способи їх врегулювання, які використовувались у кожному випадку.

Варто також використовуйте своє почуття гумору та іноді робити клієнтам подарунки — для заохочення читачів ваших соціальних мереж.

4. Заохочуйте помилки. Звісно, усі можуть помилитись — і в соціальних медіа це теж нерідко трапляється. Якщо у своєму пості ви пропустили кому — не варто видаляти повідомлення, а потім публікувати його знову, без помилок. Ваші фоловери напевно це помітять.

Що ж стосується більш масштабних помилок, наприклад, якихось недоліків у продукті чи сервісі, то на них потрібно реагувати у соцмережах. Публікувати пости з вибаченнями, роз'яснювати, як буде виправлено цю помилку.

5. Аналізуйте дані та робіть висновки. Відстеження кількісних показників потребує лише декількох годин на місяць, проте може бути дуже корисним. Варто зосередитися лише на декількох з них, скажімо, кількість постів у всіх соціальних каналах, кількість фоловерів, переходи на сайт з соцмереж, кількість вподобаних та поширених сторінок. Майже усі ці дані можна відслідковувати зо допомогою безкоштовних сервісів, таких як bit.ly, Google Analytics, HootSuite.

Отриманими цифрами варто поділитися з відділами продажу та клієнтського сервісу. А ще буде корисно щомісяця зустрічатися з цими підрозділами та проводити мозкові штурми — щоб зрозуміти, куди варто спрямовувати зусилля.

За матеріалами "6 Social Media Marketing Strategies to Drastically Improve Your Efforts in 2014", WordStream.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)