ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 18 лютого 2014 р.

Соціальні стратегії 2014: план дій

Автор: Ольга Дубина
Джерело: Innovations.com.ua

Згідно з даними Fast Company, 93% маркетологів використовують соціальні медіа для просування товарів та послуг, адже потенціал цього інструменту — майже безкінечний. Сьогодні складно собі уявити компанію, яка хоче процвітати, але яка не представлена у таких соціальних мережах, як Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram та Google+. Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих. В 2014 році для збільшення свого впливу на користувачів компаніям будуть корисні наступні стратегії поведінки в соцмережах.

Соціальні стратегії 2014: план дій
Ілюстрація: Shutterstock
1. Складіть «план гри» та дотримуйтесь його. Визначте, скільки постів має публікуватись щодня. Спостерігайте за вашими конкурентами: як часто вони викладають інформацію та проводять опитування на своїх сторінках. Це дасть можливість визначити, який обсяг контенту варто публікувати щодня у кожній соціальній мережі. Ви маєте бути активними, але не надміру.

Корисним буде вести календар, у який вноситимуться усі тижневі активності і який буде доступний усім працівникам. Групувати записи у ньому варто по соціальним каналам. Крім того, завдяки такому плануванню ви зможете отримувати зворотній зв'язок співробітників ще до того, як опублікували новину у соцмережах.

2. Сприймайте кожен канал як окрему одиницю. Звісно, іноді буває корисно та навіть необхідно розповсюджувати певний контент по всіх мережах. Скажімо, новина про купівлю вашої компанії великою міжнародною організацією напевно з'явиться у всіх соцмережах. Однак навіть у цьому випадку цю інформацію варто подавати по-різному, адже кожен канал і його читачі вимагають свого підходу. Наприклад, аудиторія LinkedIn переважно бізнес-орієнтована і шукає не розважальний, а корисний, навчальний контент. А користувачі Instagram чекають на привабливі картинки.

3. Тримайте користувача в постійному фокусі. Якщо людин пише пост на вашій сторінці у Facebook, але не отримує відповіді — довіру втрачено. Не варто дивуватись, якщо споживач у такому випадку піде до вашого конкурента. Тому чітко і грамотно, навіть якщо не завжди вчасно, відповідати користувачам у соціальних мережах — необхідно.

На негативні коментарі також потрібно реагувати. Щоб робити це правильно і своєчасно, можна, наприклад, створити «бібліотеку», де фіксуватимуться усі скарги, які надходять до вас, та способи їх врегулювання, які використовувались у кожному випадку.

Варто також використовуйте своє почуття гумору та іноді робити клієнтам подарунки — для заохочення читачів ваших соціальних мереж.

4. Заохочуйте помилки. Звісно, усі можуть помилитись — і в соціальних медіа це теж нерідко трапляється. Якщо у своєму пості ви пропустили кому — не варто видаляти повідомлення, а потім публікувати його знову, без помилок. Ваші фоловери напевно це помітять.

Що ж стосується більш масштабних помилок, наприклад, якихось недоліків у продукті чи сервісі, то на них потрібно реагувати у соцмережах. Публікувати пости з вибаченнями, роз'яснювати, як буде виправлено цю помилку.

5. Аналізуйте дані та робіть висновки. Відстеження кількісних показників потребує лише декількох годин на місяць, проте може бути дуже корисним. Варто зосередитися лише на декількох з них, скажімо, кількість постів у всіх соціальних каналах, кількість фоловерів, переходи на сайт з соцмереж, кількість вподобаних та поширених сторінок. Майже усі ці дані можна відслідковувати зо допомогою безкоштовних сервісів, таких як bit.ly, Google Analytics, HootSuite.

Отриманими цифрами варто поділитися з відділами продажу та клієнтського сервісу. А ще буде корисно щомісяця зустрічатися з цими підрозділами та проводити мозкові штурми — щоб зрозуміти, куди варто спрямовувати зусилля.

За матеріалами "6 Social Media Marketing Strategies to Drastically Improve Your Efforts in 2014", WordStream.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я
26 жовтня 2018
Київ
Ощадливе виробництво

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Коротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритетиКоротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритети
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)