Ворог бізнесу

Бізнес має ворога, нещадного і віроломного: якщо його вчасно не помітити і не почати з ним боротися, невдовзі вашу компанію буде не впізнати — вона порине в хаос. Цей ворог — шум…

Читати далі →

Цінності — це огорожі

Стійке лідерство ґрунтується на позитивних цінностях, які формують наш характер. А самі цінності подібні до огорож, — вважає Майкл МакКінні (Michael McKinney), президент M2 Communications і LeadershipNow. Коли ми їдемо, ми знаходимо огорожі у зонах небезпеки чи невизначеності. Вони розміщені там, щоб утримати нас на дорозі, а не відправити до кювету або скинути зі скелі…

Читати далі →

Стратегія переговорів win-win

Ми можемо самі цього не усвідомлювати, але протягом дня ми постійно вступаємо в різного роду переговори. Будь-які переговори — це може бути і обговорення знижки на доставку піци, і бесіда про підвищення зарплати на роботі або ж просто вибір фільму для перегляду ввечері — приводять вас до одного з п’яти можливих результатів…

Читати далі →

Як розпізнати розумну людину: метод Джеффа Безоса

Як і будь-яка розумна людина, засновник Amazon Джефф Безос (Jeff Bezos) схильний оточувати себе іншими розумними людьми, які поділяють його бачення і здатні втілити в життя його ідеї. Але як же йому вдалося знайти і зібрати всіх цих людей під крилом Amazon? Відповідь Безоса на це питання виявилася простою, але далеко не очевидною…

Читати далі →

Принципи авокадо

Відомий маркетолог, підприємець, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі поділився черговою простою мудрістю у формі метафори про шлях до успіху…

Читати далі →

Парадокс Спайдермена

Відомий маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі нарікає на те, що більшість людей готові відмовитися від можливостей, аби не нести відповідальності…

Читати далі →

Повзучий детермінізм або ефект «Я так і знав!»

Повзучий детермінізм (creeping determinism), також відомий як помилка хайндсайта (hindsight bias) або ефект «Я так і знав!» (knew-it-all-along effect) — схильність розглядати події, що вже стались, як більш передбачувані, ніж вони були до того, як трапились. Його суть полягає в тому, що людина сприймає спрощено і очевидно ті факти, підсумки яких він уже знає…

Читати далі →

Матриця Ейзенхауера

Матриця Ейзенхауера — це простий інструмент, що допомагає уникнути стану аналітичного паралічу, котрий виникає щоразу, коли ви навіть не знаєте, з чого почати. Використання матриці допомагає не просто розібратися в справах, але і знизити емоційне навантаження. Згодом, засвоївши принципи цієї концепції, можна навчитися легко і швидко визначати різницю між важливим, терміновим, другорядним і непотрібним…

Читати далі →

Закон Мерфі в бізнесі

Закон Мерфі має подвійний ефект: з одного боку, дозволяє підготуватися до гіршого, з іншого — може виховати параноїдальне ставлення до світу. Щоб не сталося другого, потрібно, перш за все, ставитися до цього принципу з гумором. Але і не забувати, що раціональне зерно в ньому теж присутнє…

Читати далі →