Блог журналу Business Week Management IQ ще раз доводить, що тема різниці між поколіннями набуває дедалі більшого розмаху. І як усі гарячі теми, вона стає предметом для не завжди правильних інтерпретацій та спекуляцій. Якщо прислухатися до слів сучасних консультантів з питань рекрутингу, можна зробити висновок, що Покоління Y – це абсолютно чужорідна життєва форма, не властива планеті Земля. Підтекст такого твердження абсолютно зрозумілий: „Звісна річ, що без допомоги спеціально навченого (і між іншим, не безкоштовного) консультанта, старшим керівникам, ніяк не вправитися із цими навіженими дітьми”.
Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
У бізнесі не повинно бути жодних „я” чи „вони” – є тільки „МИ”…
Більшість компаній ставиться до своїх стосунків із клієнтами як до опозиції „я” та „вони”. Проте у своєму блозі Бад Біланіч (Bud Bilanich) пояснює, чому створити потужні і надійні стосунки з клієнтами можливо тільки при застосуванні концепції „Ми”. А також чим ці дві концепції відрізняються між собою.
Десять основних принципів роботи Google
До корпорації Google уже тривалий час прикута пильна увага бізнесменів усього світу. Інноваційні підходи, що сповідуються компанією, не можуть залишити байдужим, а досягнутий успіх змушує “кусати лікті” конкурентам. Пропоную вашій увазі десять основних принципів роботи Google, що нещодавно були опубліковані у журналі “Компаньон”. Вони можуть бути прикладом для діяльності компаній на різних ринках.
Європейські веб-стартапи не відстають від американських
Європа вже практично не уступає Силіконовій долині ні за кількістю підприємців, ні за обсягом венчурних грошей (більше $1 млрд. за перші 9 місяців 2007-го року). Тут з’явилися навіть професіональні “стартапери”, які запускають і продають проекти Веб 2.0 один за іншим, ніби гарячі пиріжки. Про це йшлося на конференції Web & Communities Summit, де недавно були представлені 25 найкращих європейських веб-стартапів, пише “Хабрахабр” із посиланням на BusinessWeek.
Що? Де? Коли? для управлінців
21 листопада у приміщенні Києво-Могилянської Бізнес-Школи відбувся унікальний по своїй новизні захід “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований проектом kmbs Innovations.com.ua. Інтелектуальне змагання менеджерів зібрало 16 команд-учасниць, у яких були представлені співробітники багатьох провідних українських компаній. Серед них (у дещо зміненому складі) і вже знайома постійним відвідувачам Менеджмент@БЛОГу за проектом GMC-2007 команда Creative Management.com.ua. Основу цієї команди склали читачі Інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua.
Журнал від Google? Цілком можливо…
У найближчому майбутньому компанія Google надасть користувачам можливість створювати власні друковані журнали на основі інтернет-контенту. Принаймні саме така ідея була нещодавно запатентована компанією Google.
Чому успішні власники бізнесу не користуються принципом „ніколи не здавайся”?
Ви безперечно також знайомі із так званим принципом лідера: „завжди вперед і ні кроку назад”, який в українській інтерпретації звучить абсолютно однозначно: „або пан або пропав”. Тому деякі підприємці, які вперто не хочуть визнавати, що у їхнього бізнесу немає перспектив, готові раз за разом битися лобом об стінку, сповідуючи принцип „ніколи не здавайся”. І вони продовжуватимуть його сповідувати навіть тоді, коли залишаться без копійки в кишені а іноді – навіть без даху над головою…
Начальник-хам і як з ним боротися
Начальники, які постійно тероризують своїх підлеглих, “підкладають свиню” своїй фірмі. Принижені й ображені співробітники починають працювати набагато гірше. Цей висновок був зроблений фахівцями з Florida State University, які провели інтерв’ю з декількома десятками американців, що працюють у різних сферах бізнесу. Опитаних поєднувало одне: вони періодично ставали жертвами дурного норову своїх начальників. У контрольну групу ввійшли працюючі жителі США, які не скаржаться на поведінку босів, повідомляє Washington Profile.
Задоволеність, лояльність, споживчий досвід… а що далі?
Один з аналітиків компанії Forrester Research Брюс Темкін (Bruce Temkin) стверджує, що основною конкурентною перевагою будь-якої компанії є готовність її клієнтів ставати на її захист у будь-якій ситуації. А цього можна досягнути лише за умови, якщо у свідомості споживачів така компанія „готова заради клієнтів на все і навіть здатна поступитися власними інтересами заради інтересів споживачів”, пише блог Management IQ.
Здатність керувати: психологічні виверти
Виявляється здатність людини справлятися з керівною роботою піддається прогнозуванню. Достатньо піддати співробітника серії ретельно підібраних психологічних тестів й імовірність помилки з новим призначенням можна звести до мінімуму. Саме це стверджують американські вчені Джордан Питерсон (Jordan Peterson) з Університету Торонто, Роберт Пів (Robert Pihl) з Університету Макгілла та Даніель Хіггінс (Daniel Higgins) із Гарвардського університету в статті “Prefrontal cognitive ability, intelligence, Big Five personality, and the prediction of advanced academic and workplace performance”, опублікованої в Journal of Personality and Social Psychology.