Що? Де? Коли? для управлінців

Що? Де? Коли? для управлінців21 листопада 2007 року в приміщенні Києво-Могилянської бізнес-школи відбувся унікальний по своїй новизні захід “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований проектом kmbs Innovations.com.ua. Інтелектуальне змагання менеджерів зібрало 16 команд-учасниць, у яких були представлені співробітники багатьох провідних українських компаній. Серед них (у дещо зміненому складі) і вже знайома постійним відвідувачам Менеджмент@БЛОГу за проектом GMC-2007 команда Creative Management.com.ua. Основу цієї команди склали читачі інтернет-порталу для управлінців Management.com.ua.

Захід відкрився вітальним словом декана kmbs Павла Шеремети. “Я не зовсім розумію, чому всі заходи заведено відкривати словами перших осіб, якщо ці заходи можуть пречудово обійтися і без них”, — перевів розмову в неофіційне русло Павло.

Процесом гри керував строгий, але справедливий і абсолютно неперевершений “Ворошилов” — Михайло Винницький, лідер та викладач курсів “Продаж” та “Філософія бізнесу” у kmbs. Ведучий чудово впорався зі своєю роллю, а учасники, безперечно, ще довго пам`ятатимуть, яка напруга висіла у повітрі під час театральних пауз, які Михайло робив перед оголошенням кожної правильної відповіді на запитання.

MUST READ:  Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» - наступна ціль

Роль голови лічильної комісії виконував Євген Пенцак, викладач фінансів. Інші члени комісії, Наталя Меленна, Ірина Тимощенко та Олександр Різенко, представляли молодий проект Києво-Могилянської бізнес-школи Innovations.com.ua.

Змагання “Що? Де? Коли? для управлінців” складалося із трьох турів, в кожному з яких командам довелося “поламати” мізки над 12-ма запитаннями. Слід віддати належне людям, які здійснювали відбір запитань — серед них не було жодного нецікавого чи недоречного, а рівень відповідав рівневі аудиторії.

Результати першої серії гри виявилися несподівано приємними для команди Creative Management.com.ua — їй вдалося посісти почесне 3-тє місце серед 16-ти команд-учасниць. Із 36 запитань, команда відповіла на 23, що лише на дві відповіді менше, ніж у лідера — збірної команди PR-агенств “Молоковоз людям”, яка набрала 25 правильних відповідей. Втім, ця команда була повністю готова до своєї перемоги — вони єдині навіть вигадали девіз команди, який гучно вигукували перед кожним туром та після оголошення фінальних результатів.

MUST READ:  Четвертий етап першого туру GMC-2007: Нові рекорди!

Загалом же трійка лідерів гри виглядала так:
1. “Молоковоз людям” (збірна команда PR-агенств)
2. Асорті (представники ІТ-компаній)
3. Creative Management.com.ua (збірна Management.com.ua)

Склад зіркової команди Creative Management.com.ua:
1. Андрій Галич (капітан, “Юстар”)
2. Олег Богуш (“ЮТЕМ”)
3. Олександр Данилюк (SCG, Management.com.ua)
4. Ярослав Федорак (SCG, Management.com.ua)
5. Наталка Олійник (“Інком”)

Всі переможці отримали цінні призи від спонсорів змагання: компаній Cisco, Амако і KINTO. Зокрема учасники Creative Management.com.ua повернулися “додому” у фірмових кепках і з Wi-Fi роутером як нагородою за призове місце.

Будемо сподіватися, що обіцянка kmbs перетворити гру “Що? Де? Коли? для управлінців” на щомісячний захід втіляться в реальність. Бажаємо успіхів організаторам і щиро дякуємо за чудово проведений час.

6 thoughts on “Що? Де? Коли? для управлінців”

  1. Мене зацікавила можливість дати правильну відповідь на управлінську задачу. З моєї точки зору, майже на всі такі задачі існує кілька правильних відповідей з різною, суб’єктивною кількістю "правильності". Коли так, то тому, хто дає завдання, потрібно давати досить прості та однозначні задачі. А тому, хто знаходить рішення, треба "вгадувати" найбільш вдалий розв’язок з точки зору АВТОРІВ ЗАДАЧІ, а не з нашої точки зору. Тому цікаво: задачі були однозначні? Рішення було своє, чи "вгадане" з огляду на управлінську культуру КМБШ?

  2. 2Костянтин:

    Як таких управлінських задач і не було. Та й чи можливо дати відповідь на управлінську задачу протягом 1 хвилини?
    Питання були переважно на кмітливість із бізнесовим ухилом.

    Приклад цікавого питання, на яке ми не змогли знайти відповідь (здається, ніхто не відповів правильно):

    У 1978 р. Philip Morris придбала бренд однієї з 2-х глобальних конкуруючих корпорацій за беспрецедентною ціною в $520 млн.
    Траут у своїй книзі пожартував:
    "$74 млн. за кожен …" – закінчіть фразу.

  3. Єдине, що спадає на думку, це
    "$74 млн. за кожен круг до пекла" (520/74=7). Проте цей жарт не здається мені вдалим.

    Коли я даю своїм студентам на 20 хвилин роботу, яку можна зробити за кілька днів, то вони стонуть (проте інколи виконують пристойно). А за 1 хвилину?!… Пані та панове, прошу, покличте мене в сою команду наступного разу. Люблю змагання 🙂

  4. 2Костянтин:

    Правильна відповідь: up
    Бренд – Seven Up

    На жаль не можемо запросити у свою команду: всі місця розподілені.
    Проте можете просто створити свою команду та брати участь у грі.

  5. "Правильна відповідь: up"
    ?!!! 🙁
    (краще я промовчу)

    Команду, по Вашій пораді, створю свою.
    🙂

Коментувати не дозволено.