Твердження про те, що люди повинні спілкуватися якнайбільше, є однією з аксіом у менеджменті. Ідея завжди однакова: якщо ми обговоримо проблему, то вона наблизиться до вирішення. Але спілкування, як й інші сторони людських стосунків, рідко розвивається відповідно до окресленого нами сценарію, пише Річард Фарсон (Richard Farson) у своїй книзі “Менеджмент абсурду”.
Помилки людей, які планують вперше шукати роботу
Якщо ви навчаєтесь на останньому курсі університету, можливо, вам потрібно згадати про сучасну економічну ситуацію в країні і задуматися про пошук роботи якомога раніше. На сайті Glassdoor було опубліковано перелік основних помилок, які роблять люди, що вперше шукають роботу.
Народження імені: Polaroid
Едвін Герберт Ленд у 1937-му році заснував завод з виготовлення сонячних окулярів і поляризованих фільтрів Polaroid Corporation, що пояснює виникнення назви фірми. У 1947-му році він запропонував фірмі Kodak використовувати ліцензію на виготовлення фотоплівки, вкладеної в касету, де вже розташований проявник.
Коли менеджмент стає зайвим
Основне завдання лідера – організовувати людей та підвищувати ефективність функціонування компанії. Втім, що більш складною та багатолюдною є структура компанії то складнішим та менш ефективним стає управління.
Методи виховання начальників-собак від Джеймса Алтачера
Впливовий аналітик Джеймс Алтачер (James Altucher), підприємець, керуючий партнер інвестиційної компанії Formula Capital, автор кількох книг, а також популярний блогер, упевнений, що співробітники самі винуваті в тім, що в них погані начальники й пропонує дійові заходи по їхньому вихованню.
5 інструментів управлінської досконалості
Доктор Деніел Кросбі (Daniel Crosby), автор блога Monster Thinking, розповідає про п’ять інструментів управлінської досконалості, які впливають на формування лідерів та є абсолютно необхідними для кожного хорошого менеджера.
Капіталізм 2.0 як панацея від глобального фінансового колапсу
Нассім Ніколас Талеб (Nassim Nicholas Taleb), ліванський математик, есеїст і філософ, прославився завдяки книзі “Чорний лебідь. Під знаком непередбачуваності” (The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable), яка була видана у 2006-му році. Це людина, яка на практиці довела важливість випадків, що неможливо передбачити. Зараз же, впевнений він, ми живемо над прірвою глобального фінансового колапсу…
Друга економіка
Під такою незрозумілою при першому наближенні назвою була опублікована у McKinsey Quarterly дуже цікава і водночас суперечлива стаття Браяна Артура (Brian Arthur) про перспективи ринку праці та світової економіки в цілому в найближчі кілька десятиліть.
Стів Джобс: Смерть – найкращий винахід Життя
Ще тільки-но позавчора в Менеджмент@Блозі розмістили пост про уроки життя Стіва Джобса… Сьогодні ж, звістка про раптову кончину великого підприємця й керівника просто вбила наповал. Смерть завжди приходить зненацька, навіть коли її чекаєш… Однак Джобс був до неї готовий. І доказом цьому – його яскраве, безкомпромісне, наповнене творчістю і блискучими ідеями життя.
Які бувають організаційні структури
Організаційні структури бувають різними. Але зазвичай існує конкретна причина, чому організаційна структура вашої компанії розвинулася саме в такому, а не в іншому напрямку. Це можуть бути географічні аспекти, питання культури чи технологій. Головне, щоб організаційна структура вашої компанії допомагала, а не заважала їй досягати поставлених цілей.