ІНТЕРВ'Ю | Ekaterina Walter 15 лютого 2013 р.

Думати, як Цукерберг...

Нещодавно Катерина Волтер (Ekaterina Walter), автор низки публікацій у таких виданнях, як Fast Company та The Huffington Post, представила свою книгу "Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg" ("Думати, як Цукербер. П'ять бізнес-секретів геніального керівника Facebook Марка Цукерберга"). У цій роботі авторка розповідає про історію виникнення соціальної мережі, а також заглиблюється у витоки її успіху. В інтерв'ю виданню Entrepreneur Катерина Волтер розкрила деякі ідеї, які висвітлюються у книзі.

Катерина Волтер (Ekaterina Walter)
Катерина Волтер
(Ekaterina Walter)

У чому, на Вашу думку, криється головна таємниця успіху Facebook?

Перед усім — у пристрасті. У палкому бажанні Марка — зробити світ відкритішим, з'єднати людей. Варто лише послухати, як пристрасно він говорить про прозорість нашого світу. Саме ця пристрасть живить його бізнес-місію.

Що б Ви порадили молодим підприємцям, котрі наразі лише мріють про майбутні перемоги?

Головне — чітко сформулюйте свою мету. Так, головною ціллю Марка було (і є) створити соціальний ресурс, котрий би уможливив єднання людей, незалежно від того, де вони перебувають, дозволяв би їм висловлювати свої думки, обмінюватися інформацією, об'єднуватися навколо справ, за які вони щиро вболівають; а у підсумку — зробити середовище нашого буття прозорішим.

Також, творіть лише те, у що вірите. Поєднайте бізнес-інтереси з вашою особистою філософією. Придумайте продукт, котрий би слугував втіленню вашою мрії. При цьому не спішіть заробляти на своєму творінні.

Крім того, не забувайте, ще нікому не вдалося досягти успіху поодинці. Тож винаймайте людей, які розподіляють ваші цінності та переконання. Адже навичок можна навчити, пристрасті ж — ні.

А що може стати джерелом натхнення для бізнесмена?

Взагалі, неважливо, що дає вам наснагу. Головне — завжди творіть задля досягнення важливої для вас мети. Ваша ідея не обов'язково повинна бути оригінальною, але ви завжди можете знайди свої унікальні підходи щодо її втілення. І ще, пам'ятайте: по-справжньому видатні компанії дають життя не лише видатному продукту, вони створюють рух.

Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg

Які ідеї може запозичити з Вашої книги, підприємець, який задумав створити власний стартап?

У книзі чимало практичних прикладів, котрі ілюструють, як саме Facebook, Dyson, TOMS, Apple, Threadless та інші відомі бренди піднялися на вершину успіху. Засновуючи власний бізнес чи очолюючи процес змін у великій компанії, ви можете скористатися з порад, котрі містяться у книзі, а можете обрати свій власний шлях. Проте, так чи інакше, ці історії успіху, напевно наштовхнуть вас на роздуми: Якою є моя істинна мета? Яким лідером я є? Яку корпоративну культуру прагну створити?

Розкажіть, будь ласка, детальніше, як збалансувати процес створення продукту та його маркетингу?

Абсолютно всі компанії, про які йдеться у книзі, передусім фокусувалися на створенні неординарного продукту, який би приносив споживачам реальну цінність. Так, Цукерберг дуже ретельно, крок за кроком, підійшов до процесу розгортання своєї мережі — спочатку у кампусі, потім за його межами. Спершу він переконувався, що ресурсів, котрі він мав на певний момент часу, достатньо, щоб забезпечити попит з боку користувачів, а вже потім переходив до розширення їх кола.

Отже, спочатку впевнитесь, що продукт повною мірою задовольняє вимоги споживачів, і лише тоді переходьте до його комерціалізації. Пропоную об'єднатися з вашими найпалкішими прихильниками, котрі охоче поширюватимуть світом вістку про ваше творіння. Але, якщо ви вирішите поставити віз поперед коня, тобто розпочнете не з повноцінного створення продукту, а з його реклами — наслідки можуть бути катастрофічними.

Якою повинна бути стратегія використання комунікативних платформ?

Якщо ресурси дозволяють, я би радила використовувати кілька мереж так, щоб максимально розширити сферу вашого охоплення. Але навіть у цьому випадку обирайте платформи, що є актуальними для вашого бізнесу. Скажімо, якщо ваша цільова аудиторія — любителі високотехнологічних продуктів, ви можете віддати перевагу

Google + та нішовим форумам, на котрих обговорюються технологічні новинки. Натомість, якщо ваші ресурси обмежені, сфокусуйтеся на одній мережі. Створюйте контент, корисний для ваших споживачів, спілкуйтеся з ними у режимі реально часу. Це допоможе вам розширити клієнтську базу.

У чому, на Вашу думку, полягатиме головний тренд 2013-го року?

Потреба аналізувати дані, обсяги яких дедалі зростатимуть, ефективніше та набагато швидше ставатиме все актуальнішою. Тож аналітичні інструменти будуть продовжувати вдосконалюватися. Підприємцям варто взяти до уваги, що часу на прийняття рішень залишатиметься все менше.

За матеріалами "Think Like Zuck: The Secrets to Facebook's Success", Entrepreneur.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Можливо все!Можливо все!
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)