ІНСАЙТИ | Продуктивність 6 лютого 2020 р.

Як зробити наради продуктивнішими

У більшості випадків участь у нарадах тішить мало, а часто просто дратує, бо забирає невиправдано багато часу та відволікає від роботи. Але оскільки уникнути цього практично неможливо, Лоллі Даскал (Lolly Daskal), відомий коуч та автор, пропонує виявити ініціативу та спробувати зробити наради продуктивнішими.

Як зробити наради продуктивнішими «Ви можете отримати кращий досвід, якщо активно прагнутимете зробити свою участь у зустрічі конструктивнішою», — пише Даскал, пропонуючи зробити для цього наступне.

Добре підготуйтесь. Напевно, найбільше дратує в нарадах те, що на них піднімається занадто багато питань, а відповідей дається недостатньо. Часто вступна частина займає десь половину часу: перед тим як перейти до суті справи, оговорюються питання, яких взагалі не потрібно було б торкатися, якби всі присутні підготувалися заздалегідь. Отже, станьте прикладом для наслідування: покажіть, що знаєте все, що вам потрібно знати як учаснику наради.

Використовуйте свої переваги. Напевно, вас запросили на нараду тому, що вам є, що сказати. Використайте це як можливість продемонструвати свою компетентність. Не хизуйтесь, бо таким чином ви просто нівелюєте цінність своїх слів. Говоріть впевнено, виключно по темі, чітко висловлюючи свою точку зору.

Формулюйте думку стисло. Кожному з нас доводилося марнувати час на нарадах, вислуховуючи тих, хто насолоджується звучанням свого голосу. Але можна бути цінним учасником зустрічі, говорячи мало. Висловлюйтесь чітко та лаконічно. Якщо ідея є складною і її неможливо викласти стисло, не заходьте у «хащі». Поясність у загальному суть та запропонуйте пізніше надати детальнішу інформацію тим, кому це цікаво.

Ставте запитання. Беручи активну участь в обговоренні, ви показуєте свою небайдужість та зацікавленість у темі. Намагайтеся ставити питання, які стимулюють діалог та допомагають генерувати нові ідеї. Запитуючи, ви зможете з’ясувати, яку позицію займають інші, поглибити своє розуміння теми і продемонструвати повагу до знань та думок своїх колег.

Виявляйте принциповість. Багатьом комфортніше «пливти в фарватері» думок, що висловлюються більшістю, ніж ініціювати обговорення проблем. Але нарада — це перше місце, де піднімаються складні питання і в жодному разі не потрібно стримувати в собі бажання висловитися. Виявляючи принциповість та готовність рухатися проти «течії», ви продемонструєте стратегічність мислення та відданість своїй команді.

Пропонуйте свою допомогу. Якщо обговорюються завдання чи проекти, у які ви можете зробити корисний внесок, зголошуйтесь. Це дуже дієвий спосіб виділитися з-поміж інших. Виявляючи бажання вийти за межі своїх безпосередніх обов’язків, ви доводите свою цінність як співробітника організації.

Будьте лідером. Як би нам цього не хотілося, ми не можемо обійтися без нарад. Але роблячи те, чого не робить ніхто інший, ви можете зробити зустрічі кориснішими для всіх, а, можливо, навіть допомогти наблизити дуже потрібні для компанії зміни. У будь-якому разі нарада — це форум, де ви можете висловити свої ідеї та продемонструвати професійну компетентність. Врешті-решт, нікому не подобається бути «невидимкою» — особою, що з’являється, а потім десь зникає.

За матеріалами "How You Can Add Value to Your Meetings", Lolly Daskal.

Ілюстрація: mycustomer.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)