ІНСАЙТИ | Бізнес-стратегія 6 січня 2021 р.

Як побудувати бізнес-стратегію 2021 в умовах невизначеності

Планувати майбутнє в період невизначеності, що переживається нами, стає все складніше. Багато власників і керівників малого бізнесу можуть задатися питанням, як їм розробити стратегію зростання на 2021 рік. Джон Бойтнотт (John Boitnott), консультант із цифрових медіа та інвестор, вважає, що потрібен стратегічний напрям, який забезпечить призначення вашого бізнесу і допоможе вам встановити реалістичні цілі для досягнення. Він пропонує розглянути декілька простих способів побудувати свою бізнес-стратегію на 2021 рік.

Як побудувати бізнес-стратегію 2021 в умовах невизначеності

Зосередьтеся на тому, що ви можете робити

Всі правила і норми говорять вам, чого не може робити ваш бізнес. Що вам потрібно зараз, так це подивитися виключно на те, що ви можете робити (can-do). Наприклад, коли ресторанам повідомили, що вони не можуть обслуговувати клієнтів у приміщенні, вони перейшли на доставку, їжу на винос і великі відкриті тераси. Незалежно від того, яким бізнесом ви займаєтеся, це образ мислення, який слід розвинути і використовувати у своїй бізнес-стратегії на 2021 рік.

Стратегія can-do починається зі списку того, що можливо. Ось кілька таких прикладів:

  • Ви можете перейти до ведення бізнесу в інтернеті.
  • Досліджуйте нові ринки для потенційного розширення і диверсифікації.
  • Як і раніше спілкуйтеся з клієнтами особисто, аби поглибити ваші відносини.
  • Створіть новий, але, як і раніше, винятковий досвід для своїх клієнтів.
  • Перегляньте маркетингову стратегію.

Як тільки ви визначите, що ви можете робити — навіть якщо це зажадає коригування бізнес-середовища, — ви зможете побудувати кількісні цілі і набір тактик для їх досягнення.

Продовжіть графік лончу продукту

Якщо ваш малий бізнес розробляє нові продукти, то ваша бізнес-стратегія на 2021 рік має враховувати ці лончі (запуски) з новим розумінням змін, що відбулися в 2020 році. Все — від браку сировини до закриття заводів через хворобу — призвело до повної зупинки лончу багатьох продуктів.

Використовуйте цей досвід, аби розробити новий графік розробки продукту, припускаючи, що багато з цих факторів можуть продовжувати впливати на процес. Збільшення термінів випуску нових продуктів також допоможе вам приймати стратегічні бізнес-рішення щодо робочої сили, маркетингу та багато чого іншого.

Надайте цінні ресурси для клієнтів

Сфокусуйте бізнес-стратегію на своїх клієнтів і сконцентруйтеся на діях, орієнтованих на клієнтів, таких як додавання цінності, і на тому, як ці дії сприяють досягненню ваших цілей щодо доходів.

Що стосується продажу, то надання додаткових варіантів фінансової допомоги може допомогти новим клієнтам здійснювати покупки. Приклади включають відстрочки платежу, послуги структурованого плану платежів та інші варіанти оплати, які спрямовані на зменшення грошових потоків і зниження довіри споживачів.

У маркетингових цілях у вас також є значний час і можливість для планування контенту і надання доступу до аналогічних цінних ресурсів, які надають інформацію вашим поточним і потенційним клієнтам. Ця тактика може не принести негайного доходу, але може бути ефективною для залучення потенційних клієнтів прямо зараз, щоб вони були готові зробити покупку, коли ситуація покращиться.

Використовуйте час для поліпшень

Подивіться на чисте полотно, що пропонує 2021 рік, як на можливість удосконалюватися. Деякі компанії могли відкладати повноцінну цифрову трансформацію. Якщо це так для вашої компанії, зараз ідеальний час для переведення більшої кількості ручних і паперових процесів у цифровий формат.

Ваша бізнес-стратегія може бути спрямована на деталізацію цієї трансформації, включаючи графік тестування і впровадження цих нових цифрових процесів. Це краще підготує вас до того моменту, коли бізнес знову оживе. Тоді ви виявите, що можете краще спілкуватися з клієнтами і пропонувати їм цифровий досвід, який вони звикли очікувати в інших сферах свого життя.

Розробіть багатоплановий підхід

З огляду на те, що невизначеність, як очікується, збережеться і в 2021 році, непогано мати один або кілька бекап-планів для вашого бізнесу. Позначте можливі непередбачені обставини, з якими ви можете зіткнутися в цьому році, і використовуйте цей час для вироблення стратегічних відповідей.

Ці стратегічні плани можуть враховувати різні сценарії, такі як поточні проблеми зі здоров’ям, відновлення роботи повільнішими темпами, постійне відкриття і закриття, віддалене середовище та середовище по вимогу, а також повне повторне відкриття. Складіть кожен із цих планів, використовуючи досвід 2020 року, щоб допомогти розробити ключові тактики. Багато з цих тактик, можливо, вже довели свою ефективність у 2020 році або, можливо, ви все ще тестуєте їх.

Досліджуйте тактику, яка спрацювала для інших підприємств, навіть тих, які ви ще не реалізували, можливо, тому, що ваша стратегія була зосереджена на поверненні у впізнавану середу.

Тепер, коли мова йде про різні потенційні розробки, багато з того, що ви плануєте, може здатися вам стартапом, який ще раз "тестує води". Складання цих кількох бізнес-планів також може краще підготувати вас до будь-яких змін сценаріїв.

Більше впевненості, ніж невизначеності

Вивчаючи ці підходи до створення стратегії зростання бізнесу на 2021 рік, ви, безсумнівно, знайдете безліч дій, які можна з упевненістю вчинити, аби розвіяти сумніви, що здаються настільки поширеними. Проактивно звертаючись до перелічених тут сфер, ви можете зосередитись на просуванні вашого малого бізнесу вперед зі стійкістю і позитивним поглядом на світле майбутнє.

За матеріалами "How to Build Your 2021 Business Strategy in the Face of Uncertainty", Entrepreneur.

Ілюстрація: Mango Solutions



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)