ІНСАЙТИ | Стратегія 1 грудня 2022 р.

Як здійснити підрив традиційної галузі за шість кроків

Найвпливовіші інноватори мають одну спільну рису: підривати традиційні галузеві ринки. Однак лише деякі з них здатні здійснити це. Адам Хорлок (Adam Horlock), засновник та головний стратег Pinnacle Public Relations Agency, вважає, що для досягнення успіху підривники ринку мають дотримуватися кількох важливих кроків.

Стратегії підриву ринку можуть бути дуже вигідними для бізнесу, дозволяючи компаніям вийти на нові ринки та отримати конкурентну перевагу. Однак важливо зазначити, що не всі підриви є успішними. Багато компаній намагалися і не змогли підірвати свої ринки. Щоб підвищити шанси на успіх, компанії мають ретельно оцінити галузевий ландшафт і розробити добре продуманий план, перш ніж намагатися підірвати обраний ними ринок.

Як здійснити підрив традиційної галузі за шість кроків

На що звернути увагу при підриві ринку

Підрив ринку — це коли компанія створює новий продукт або послугу, яка повністю змінює правила гри. Це прорив, який руйнує статус-кво і встановлює новий стандарт. Підривники ринку відомі своєю інноваційністю, ефективністю та швидкістю. Це першопрохідці, які прокладають шлях для інших. Існує два ключових компоненти підриву ринку: продукт або послуга і компанія, яка за ним стоїть. Продукт або послуга мусять бути дійсно новаторськими, а компанія — здатною швидко і ефективно вивести їх на ринок.

Підривники ринку часто є його найбільшими адвокатами, оскільки вони захоплені своїм продуктом або сервісом та його здатністю змінити світ. Якщо ви прагнете створити справжню революцію на ринку, вам потрібен продукт або сервіс, який є абсолютно новим і відрізняється від усього, що є на ринку. Це має бути продукт, що змінює правила гри, який встановлює нові стандарти. І за ним має стояти компанія, яка є інноваційною, ефективною та швидкою. Підривники ринку змінюють світ одним проривним рішенням.

Покрокова інструкція з планування стратегії підриву ринку

По-перше, оптимізуйте. Використовуючи наявні ресурси, які існуючі послуги або пропозиції можна виробляти більш ефективно і продавати більш прибутково вже сьогодні? Де в процесі можна підвищити ефективність?

Підприємства завжди шукають шляхи оптимізації своїх продуктів і послуг для підвищення прибутковості та ефективності. У багатьох випадках це можна зробити використовуючи наявні ресурси та покращуючи існуючі процеси. Наприклад, компанія може змінити дизайн свого сайту, щоб зробити його більш зручним і збільшити продаж. Або компанія-виробник може оптимізувати свій виробничий процес, щоб заощадити на витратах. Компанії часто можуть знайти способи оптимізувати свої пропозиції та покращити свої фінансові показники, уважно вивчивши те, що вони вже мають.

По-друге, визначте ключові сприйняття. Що люди говорять про бренд? Сюди входять клієнти, потенційні клієнти, конкуренти, партнери, постачальники та співробітники. Поточні клієнти можуть сприймати бізнес як надійний та якісний, у той час як інші можуть бачити дорогі та переоцінені продукти чи послуги. Тим часом, потенційні клієнти можуть розглядати бізнес як хороший варіант, але не знатимуть про все, що пропонується. Конкуренти можуть вбачати загрозу в солідній репутації. Постачальники можуть вважати компанію вимогливою, але в кінцевому рахунку справедливою. Хоча всі ці групи є важливими, фокусування уваги на сприйнятті потенційних клієнтів є життєво необхідним, оскільки саме ця група є рушійною силою зростання.

По-третє, робіть операційні вдосконалення. Які структури, системи та ресурси необхідно додати, вдосконалити або вилучити, щоб захистити стабільність і поліпшити зростання? Захистіть стабільність, гарантуючи, що основні продукти залишаються високоякісними та надійними. Продовжуйте інвестувати в інфраструктуру підтримки клієнтів для швидкого та ефективного вирішення будь-яких питань. Для підтримки зростання розширюйте команди з продажу і маркетингу та інвестуйте в нові канали залучення клієнтів. Удосконалюйте процеси фінансового планування та прогнозування, щоб забезпечити капітал, необхідний для підтримки ваших планів зростання. Нарешті, проаналізуйте організаційну структуру та перегляньте її за необхідності, щоб забезпечити ефективне виконання бізнес-планів.

По-четверте, досліджуйте. Майбутнє залежить від вивчення нових можливостей. Які нові ринки, інновації або системи можуть змінити, зруйнувати або розширити те, що бізнес буде пропонувати завтра? Цей постійний пошук має важливе значення для того, аби залишатися актуальним і відповідати потребам клієнтів. Проактивність і пошук нових шляхів вдосконалення гарантує, що компанії завжди будуть попереду. Це не означає, що потрібно гнатися за найновішим блискучим об’єктом, але це говорить, що кожен бізнес має бути відкритим до нових ідей і готовим до експериментів. Тільки постійно досліджуючи, будь-яка компанія зможе продовжувати рости і розвиватися.

По-п’яте, конкуруйте. Кілька факторів можуть обмежувати здатність бути більш конкурентоспроможними:

  1. Присутність інших компаній або організацій на тому ж ринку може ускладнити завоювання його частки.
  2. Уявлення про компанію або продукцію можуть ускладнити залучення та утримання клієнтів.
  3. Тиск із боку акціонерів або інших стейкхолдерів може змусити компанії приймати рішення, які не завжди відповідають їхнім інтересам.
  4. Економічні умови можуть ускладнити інвестування в нові продукти або розширення діяльності.
  5. Конкуренція з боку інших компаній або країн може обмежити здатність бути більш конкурентоспроможними.

Розгляньте стратегії для подолання кожної перешкоди. Економічні умови можуть бути поза контролем вашої компанії, але ваша стратегія може використовувати їх для збільшення успіху.

По-шосте, визначте ключові авдиторії. Існують ключові авдиторії, про які слід пам’ятати, коли йдеться про успіх. Ці групи включають потенційних клієнтів, існуючих клієнтів, співробітників та інвесторів. Розуміння того, що їх мотивує і що впливає на прийняття ними рішень, має вирішальне значення для забезпечення подальшого успіху бізнесу в майбутньому. Наприклад, потенційні клієнти завжди будуть шукати цінність. Вони хочуть знати, що те, що їм пропонують, варте їхнього часу та грошей.

З іншого боку, існуючі клієнти більше стурбовані якістю та сервісом. Вони хочуть знати, що можуть і надалі отримувати той самий високий рівень обслуговування, на який вони розраховують. І, нарешті, співробітники завжди шукають стабільності та безпеки. Вони хочуть знати, що можуть розраховувати на те, що бізнес забезпечить їм хорошу роботу і безпечне, стабільне робоче середовище.

Ілюстрація: techrepublic.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)